Auteur Topic: Waarom doet hij zo  (gelezen 294 keer)

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 oktober 2019, 15:23:19 »
Hee heee,

Beetje hulp nodig hier omdat ik zelf niet zo goed weet wat ik moet doen. Ik heb dus bijna 4 jaar een relatie gehad met een jongen. De relatie was heel leuk maar het liep helaas stuk omdat hij alleen maar aan zichzelf dacht en ik om heel zijn leven heen draaide en hij totaal niet om het mijne (ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel haha)

Het is nu denk ik 8 maanden uit, zijn als vrienden uit elkaar gegaan en zijn beide beetje ons eigen leven gaan leiden. Nu kwam ik heb 2 maanden geleden al een keer tegen met uitgaan en toen moest hij ineens een soort huilen omdat hij me toch wel heel erg miste enzo. We raakte weer een beetje aan de praat en besloten gewoon (zonder verdere bijbedoeling) wat te gaan drinken om weer beetje bij te kletsen.

Het was toen zo gezellig, dat we hadden afgesproken dat ik een keer ze puppy zou mogen zien. Ook toen was het weer ontzettend gezellig en ik merk dat ik mijn maatje ook wel heel erg mis (ik wist toen voor mezelf nog niet zeker of het nog wel liefde voor mezelf was)

Maaaargoed, nu komt het verhaal. Vorige week heb ik hem bijna de hele week gezien, ging eigenlijk een beetje vanzelf sprekend en het was helemaal koek en ei (gezellig). Kwam hem ook tegen met uitgaan die vrijdag en toen vroeg hij of ik anders bleef slapen. Ik zou wel taxi met mijn vriendinnen pakken maar hij zou de taxi meteen na mij nemen om ook naar zijn woonplaats te rijden. Ik heb daar denk wel langer dan een half uur staan wachten uiteindelijk want hij was nog niet in de taxi gestapt. Toen hij eindelijk bij me was (het was toen 05:00 uur) vertelde hij me ineens dat hij wel 10:30 moest verzamelen voor de voetbal. Ik vond het een beetje kut dat hij dat niet van te voren had gezegd dus heb besloten toch maar naar huis te fietsen. Was beetje boos op hem geworden waarom hij dat niet meteen zei omdat ik nu 20 min alleen naar huis door de polder moest fietsen. Hij zei dat het hem echt speet en dat hij het beloofde goed te gaan maken omdat hij het achteraf gezien ook wel een beetje een ondoordachte actie van hem zelf vond. Hij stelde voor om deze week sushi te gaan eten

Lang verhaal kort, hij heeft me niet meer geappt of iets. Ik wil hem heel graag appen en vragen waar dit op slaat maar moet ik dit wel doen?

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2019, 15:35:03 »
Hoi!

Lastige situatie, maar probeer niet te snel conclusies te trekken. Om erachter te komen wat jullie zijn / waar jullie staan en waarom hij niet reageert is het het beste om dit gewoon te vragen? In dat geval heb jij duidelijkheid en zit je niet meer met vragen en wie weet waar dat gesprek tot toe leid...  :huglove:

Met appen is niks mis, maar het is wel vaak de toon die de muziek maakt. Probeer het gesprek vragend in te gaan, ipv direct te vragen waar dit op slaat, toch?

succes
Liefsssss

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2019, 15:58:00 »
Heehee, thanks voor je reactie.

Ik heb geen idee hoe ik moet beginnen. ik voel me namelijk wel een beetje in de maling genomen ofzo... Ik bedoel hele week leuk geweest, op een ding na, en je beloofd het goed te maken en stelt sushi eten voor en laat vervolgens niks meer horen...

Weet dus niet zo goed hoe ik het gesprek met hem moet aan gaan, met de deur in huis vallen lijkt me inderdaad ook niet een strak plan

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2019, 16:03:31 »
Lastig! Misschien is het voor hem onbewust. Ik ga er van uit dat er die bewuste zaterdagnacht 05:00 uur het nodige alcohol in het spel was. Alcohol versterkt emoties natuurlijk wel iets. Bij mij bijvoorbeeld, ik kan ontzettend veel hebben van mijn vriend, maar als ik alchohol op heb dan kan ik niks meer hebben.

Misschien eens starten met 'Hee! Hoe is het? Gaat onze sushidate nog door? x' 

Wacht zijn reactie af. Misschien is hij ontzettend enthousiast en maak jij je druk om niks. En misschien reageert hij wat afstandelijker en dat geeft jou de gelegenheid om door te vragen.
Liefsssss

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 november 2019, 12:34:33 »
En?? Hoe is het gegaan?
Liefsssss