Auteur Topic: Vriend spreekt af met een meisje die hem heeft verleid.  (gelezen 3235 keer)

romyofficialx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 januari 2019, 12:26:05 »
Hoi Hoi,

Ik zit met een probleempje, mijn vriend heeft aankomende zaterdag afgesproken met een aantal mensen van zijn oude school. Onder meer een meisje dat hij leuk vond en hem een keer heeft verleid (terwijl zij op dat moment een vriend had). Nu heeft zij op dit moment ook een vriend maar dat zorgt er nou niet bepaald voor dat ik mij hier minder zorgen over maak aangezien dat de vorige keer ook niet uit heeft gemaakt.

Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren of wat ik hiervan moet vinden?

Elk advies is welkom!

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2019, 12:36:03 »
Ik zou het ook niet leuk vinden, dus dat zou ik ook aan hem laten weten, dan is hij zich daar bewust van. Maar er zijn dus wel andere mensen bij, dan is het al compleet anders dan 1 op 1.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2019, 12:37:20 »
Zij zijn met meer toch? Je moet wel bedenken dat hij nu met jou is, en dat is niet zomaar. Je mag hem best zeggen dat je er een rotgevoel bij hebt, maar ik zou hem niets verbieden.
'Ste Yuj'

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2019, 12:49:00 »
Wat gaan ze doen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

romyofficialx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2019, 13:47:31 »
Ik zou het ook niet leuk vinden, dus dat zou ik ook aan hem laten weten, dan is hij zich daar bewust van. Maar er zijn dus wel andere mensen bij, dan is het al compleet anders dan 1 op 1.
Dat waren ze de vorige keer ook, maar toen ging de rest even weg ..

Zij zijn met meer toch? Je moet wel bedenken dat hij nu met jou is, en dat is niet zomaar. Je mag hem best zeggen dat je er een rotgevoel bij hebt, maar ik zou hem niets verbieden.
Dat was ik ook zeker niet van plan..

Wat gaan ze doen?
Ik heb geen idee

Mellifluous

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2019, 14:32:52 »
Als je ermee zit moet je het er gewoon met hem over hebben. Anders ga je het alleen maar opkroppen en jezelf er gek mee maken.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 januari 2019, 14:37:24 »
Als ik jou was zou ik het er met je vriend over hebben. Maar ik denk dat je ook een beetje vertrouwen in je vriend moet hebben dat hij het respect en liefde voor je heeft om zich niet door haar te laten verleiden.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2019, 16:33:00 »
Dat was toen en nu is hij met jou. Ik zou me niet zo druk maken als ze gewoon met een groep zijn.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 januari 2019, 16:49:52 »
Als ik jou was zou ik het er met je vriend over hebben. Maar ik denk dat je ook een beetje vertrouwen in je vriend moet hebben dat hij het respect en liefde voor je heeft om zich niet door haar te laten verleiden.

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2019, 12:55:57 »

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2019, 13:33:08 »

rebeccapretty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 30 januari 2019, 01:06:19 »
Je moet er vanuit gaan dat hij gewoon trouw is. Kan best begrijpen dat je jaloers word, maar is een slechte eigenschap.