Auteur Topic: Vriend maakte stiekem foto van pikante snapchatfoto  (gelezen 700 keer)

pulsar

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 maart 2021, 16:20:28 »
Hoi!

Allereerst, ik bedacht deze username toen ik 12 was. Ik wil wel graag serieus genomen worden.

Ik ben 20 jaar en heb nu ongeveer anderhalf jaar een relatie met een heel lieve jongen. Hij heeft in anderhalf jaar tijd niets gedaan waarover ik boos ben geworden, is altijd lief, denkt meer aan anderen dan zichzelf en hij is echt een schatje.
Alleen kwam ik er vandaag dus achter dat hij stiekem met zijn ipad een foto heeft gemaakt van een pikante foto van mij die ik via snapchat had gestuurd. Hij wilde blijkbaar niet dat ik dat wist, want als hij gewoon een screenshot gemaakt had dan had ik een notificatie daarover gekregen.
Dit heeft hij toen een half jaar voor mij verborgen gehouden. Hij zegt zelf dat hij zich niet echt realiseerde hoe fout dat was, en hij heeft heel vaak zijn excuses aangeboden. Ik geloof ook niet dat hij slechte bedoelingen had en ze wilde delen met anderen ofzo, het was meer voor ‘’eigen gebruik’’ als ik er niet was.

Maar ik vind het zo respectloos.

Ik heb ze direct allemaal van zijn telefoon verwijderd en ik vroeg of hij een manier had om die fotos weer terug te krijgen. Hij zei van niet. Het duurde 10 seconden voor ik het trashcan mapje had gevonden, waar ze dus allemaal weer instonden. Hij wist dat sowieso ook, hij is heel technisch en is programmeur dus er is geen manier waarop hij dat niet wist. Nu weet ik niet zeker of hij nee zei om me niet nog bozer te maken, en dat hij van plan was om ze zelf later te verwijderen nu hij weet hoe erg ik het vind, of dat hij van plan was ze alsnog te houden.

Ik ben echt heel erg geschrokken en ben direct naar huis gegaan. Hij is de laatste persoon waarvan ik dat had verwacht. Ik weet nu echt niet wat ik hiermee moet. Is dit iets waarover ik het uit moet maken? In anderhalf jaar tijd heeft hij nooit iets gedaan en we hebben ook nooit ruzie gehad, maar ik voel me hier zo onveilig bij. Maar om hierom nou anderhalf jaar weg te gooien.. dit is de eerste jongen waarmee ik oprecht toekomstplannen had.

Iemand ervaring hiermee, of advies?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2021, 17:46:23 »
Het is inderdaad niet slim van hem, maar om heel eerlijk te zijn, denk ik ook dat het een risico is van pikante foto's. Ik praat het van hem niet goed, hij had er ook om kunnen vragen.
Je zegt zelf al dat je hem gelooft, dus ik zou het niet hierom gaan uitmaken.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?