Auteur Topic: Vreemdgaan?..  (gelezen 586 keer)

LovelyyAngel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 oktober 2020, 16:29:45 »
Hey! Ik heb dringend hulp nodig..
3 maanden geleden heeft mijn vriend van een jaar gekust met een vriendin. Ze zijn al best lang bevriend dus ik zocht er echter niks achter toen ze wouden afspreken, maar ze bleek me totaal niet te mogen bleek achteraf en was volgens mij ook stikjaloers.. ze keken een film en ze pakte zijn gezicht random en gaf hem een kus op zijn mond. Hij was natuurlijk heeeeelemaal verward.. de kus was dan ook heel awkward, beide met ogen open en na de kus werd dan ook geen woord gezegd. Nu dat mijn vriend de tijd niet had om weg te trekken kan ik nog begrijpen.. het ging allemaal zo snel en onverwachts maar dat hij bleef zitten erna en niet iets zei of meteen maar huis ging kwetst me dus enorm.. wat vinden jullie van heel deze situatie?? Ik huil alleen nog maar omdat hij volgens mij niet genoeg van me hield anders was hij toch weggegaan? Of zouden meer jongens zo reageren?...:(

Dankjewel voor je tijd!

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2020, 00:12:57 »
Wat een lastige situatie en ik snap volkomen dat je je zo gekwetst voelt.. Ik snap dat je verdrietig voelt en overstuur bent en niet weet hoe je het allemaal moet plaatsen maar nu vraag ik me af wat voor antwoord je vriend heeft gegeven nadat je 'zelf' aan hem hebt gevraagd wat er in de tussentijd is gebeurt toen hij de beslissing had genomen om te blijven? en waarom?! Hebben ze met elkaar gepraat om uit te zoeken waarom zij hem heeft gezoend? Ik wil het niet goed praten voor hem want ik had ook liever gehad dat mijn vriend gelijk zijn spullen had gepakt en weg zou wezen maar misschien wou hij het volwassen uitpraten en haar duidelijk laten maken dat hij niet geintereerd was? Probeer die duidelijkheid bij hem te krijgen zodat je niet met deze gedachtes hoeft te zitten!

LovelyyAngel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2020, 15:36:53 »
Wat een lastige situatie en ik snap volkomen dat je je zo gekwetst voelt.. Ik snap dat je verdrietig voelt en overstuur bent en niet weet hoe je het allemaal moet plaatsen maar nu vraag ik me af wat voor antwoord je vriend heeft gegeven nadat je 'zelf' aan hem hebt gevraagd wat er in de tussentijd is gebeurt toen hij de beslissing had genomen om te blijven? en waarom?! Hebben ze met elkaar gepraat om uit te zoeken waarom zij hem heeft gezoend? Ik wil het niet goed praten voor hem want ik had ook liever gehad dat mijn vriend gelijk zijn spullen had gepakt en weg zou wezen maar misschien wou hij het volwassen uitpraten en haar duidelijk laten maken dat hij niet geintereerd was? Probeer die duidelijkheid bij hem te krijgen zodat je niet met deze gedachtes hoeft te zitten!

Heyy thanks voor je antwoord!
Toen ik hem vroeg om te vertellen waarom hij juist bleef zitten was zijn antwoord eigenlijk gewoon hij niet grof wou overkomen naar haar toe en gij dacht ik kijk deze aflevering gwn uit. (Ik zou persoonlijk nogal boos zijn als mijn vriend mijn relatie niet respecteerde en me gewoon kustte dus ik zou dan ook grof zijn en weggaan maar daar dacht hij anders over) Ze hebben volgens niks meer uitgepraat en gewoon gedaan alsof er niks was gebeurd en daarna bleven ze ook nog gewoon sturen (nu bleek wel dat da was omdat als hij haar zou laten vallen zou zij naar mij sturen dat hij was vreemdgegaan)...

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2020, 22:33:33 »
Maar ze hebben dus casual de aflevering af lopen kijken? Ik vind dat nog vreemder dan blijven om het uit te praten.. hoe kon je doen alsof er niks is gebeurt? En inderdaad, hij wou misschien niet grof doen.. maar zij is erg grof om hem te zoenen wetend dat hij een relatie heeft met jou, dat is het toppunt van grof. Het laatste deel van je comment snap ik niet helaas, sorry. Hopelijk gaat alles al wat beter :)