Auteur Topic: Vreemdgaan  (gelezen 653 keer)

Juliaheey1

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 oktober 2019, 15:21:18 »
Hee ik zit dus met een dilemma, de jongen op wie ik verliefd ben en (dacht ik dan) hij ook op mij heeft dus vorige week met een ander meisje gezoend. Dit heeft die eerlijk verteld en hij had er ook echt heel veel spijt van alleen ja mijn vertrouwen is wel weg in hem. We hebben nog niet eens een relatie, we spreken wel vaak af en alles en als dit niet was gebeurd zou het niet lang meer duren voordat het wel ‘officieel’ zou worden. Maar moet ik het maar voor nu zo laten en verder met hem gaan of moet ik het afkappen? Graag jullie advies xoxo

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2019, 16:57:25 »
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en als jij dat nu al niet meer hebt, zou ik het afkappen.

Hoe kijk jij in het algemeen tegen vreemdgaan aan? Ik ken namelijk zat meiden die daar niet veel moeite mee hebben, maar ik zou als dit bij mij gebeurd er wel een punt achterzetten.

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2019, 17:11:14 »
Jullie hebben nog geen relatie dus echt sprake van vreemdgaan is er niet vind ik..

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2019, 20:51:53 »
Als hij echt verliefd zou zijn zou hij niet nu al met iemand anders zoenen. Jullie hebben inderdaad nog niet eens een relatie, maar blijkbaar doet hij dit nu al. Ik zou het gewoon nu al afkappen, om jezelf verdere pijn te besparen.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Juliaheey1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2019, 22:14:34 »
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en als jij dat nu al niet meer hebt, zou ik het afkappen.

Hoe kijk jij in het algemeen tegen vreemdgaan aan? Ik ken namelijk zat meiden die daar niet veel moeite mee hebben, maar ik zou als dit bij mij gebeurd er wel een punt achterzetten.

Ja vreemdgaan kan ik het ook niet echt noemen want het was maar xoenen en we hebben nog geen relatie en het idee dat die met iemand anders heeft gezoend kan ik me wel overheen zetten maar meer dat vertrouwen is gewoon weg en dit heb ik ook tegen hem verteld en hij is hierin wel een echt eerlijke jongen maar dan nog hij zegt wel het gaat nooit weer gebeuren en alles maar ik blijf met het idee van niet....

ElisaB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2019, 22:36:04 »
Ik denk dat wij dat niet voor jou kunnen bepalen, maar aangezien je zelf aan gaf dat het vertrouwen in hem weg is... Ik denk dat vertrouwen wel belangrijk is als je een relatie wil op starten. Ik zou als je hem niet meer vertrouwd maar wel nog heel leuk vindt, proberen nog een kans te geven maar gewoon rustig aan doen. Niet zo snel het nu officieel maken maar gewoon doorgaan met elkaar vaak zien etc en kijken of het vertrouwen in hem terug komt, je kan het altijd nog stoppen. Stel dat je hem nu en niet meer vertrouwd en niet meer  leuk vindt dat zou ik het nu beëindigen.
heel veel succes met je keuze en hoop dat je er wat aan hebt :)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2019, 18:53:04 »
Jullie hebben nog geen relatie dus echt sprake van vreemdgaan is er niet vind ik..
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2019, 19:24:39 »
Hij is niet vreemdgegaan gezien jullie geen relatie hebben. Maakt het niet minder lullig though.
Anyway, als je geen vertrouwen in hem hebt dan zou ik geen relatie aangaan. Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie.
Hoi

Ann

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 november 2019, 21:30:09 »
Ookal is het niet officieel het klinkt wel alsof jullie serieus bezig zijn, en als je echt gek op iemand bent en voor een persoon wilt gaan dan hoort die persoon niet eens aan een ander te denken als het wederzijds is.

Dus als ik jou was zou ik hoe jammer het ook is laten gaan, je verdient iemand die wel 100% voor jou wilt gaan:)