Auteur Topic: Vierde date idee en hoe een stapje verder gaan?  (gelezen 1580 keer)

lalala

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 mei 2019, 13:14:38 »
Hoi!

Ik wil graag jullie mening over iets horen, want ik ben erg in de war haha
Ik heb nu drie keer afgesproken met hetzelfde meisje via tinder (ik ben ook een meisje, allebei 20) en het is elke keer wel heel gezellig, maar soms ook nog een beetje ongemakkelijk.
De laatste keer zaten we samen een film te kijken op bed en ik denk dat we allebei wel voelden dat er een bepaalde positieve spanning was tussen ons, maar we deden allebei niets.
Alleen toen ze wegging gaf ze me wel een kus op de mond, maar dat was het ook.
Nu hebben we afgesproken binnenkort weer iets te doen samen. Ik wil dan eigenlijk wel een keer iets verder gaan, zodat het niet alleen maar ‘gezellig’ en ‘vriendschappelijk’ blijft.
We hebben wat later op de middag afgesproken, maar wat is nu een goede activiteit om te gaan doen zodat ik haar kan laten zien dat ik haar echt leuk vind en niet alleen op een vriendschappelijke manier?

Alle ideeën en tips zijn welkom!

Xxx

CherylBombshell

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2019, 14:33:10 »
hey!

leuk dat je een (zo te horen) leuk meisje hebt gevonden :))
als ik jou was zou ik of naar de bios gaan (romantische film!!!), dan is het misschien wat makkelijker om te beginnen met zoenen of je kunt met haar uit gaan, van dansen wordt je ook wat losser meteen. picknicken kan btw ook heel romantisch zijn als het lekker weer is!
succes en veel plezier💕

xxx roos

lalala

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2019, 21:58:11 »
Heyy bedankt voor je reactie!
Bios hebben we helaas al gedaan, dus willen graag iets anders doen. Uitgaan is geen optie ivm school de dag nadat we afspreken en het is dan ook niet echt lekker picknickweer :(
Toch bedankt, voor later is dat wel echt een leuk idee!
Andere ideeen zijn van harte welkom :) en ook hoe ik de stap kan zetten om haar te zoenen 🙈

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2019, 14:00:46 »
Ik denk dat het feit dat jullie elkaar via Tinder kennen en inmiddels voor de vierde keer gaan afspreken, wel duidelijk maakt dat jij haar niet alleen als vrienden leuk vindt.

Is het een idee om samen te gaan eten? Dat jullie samen gaan koken (hoe goed of slecht jullie dat ook kunnen) en ondertussen lekker kunnen kletsen, eventueel aanraken/verdergaan?

'Ste Yuj'