Auteur Topic: Verwarrend gedrag bij jongen  (gelezen 412 keer)

JBlstr

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 maart 2020, 10:17:38 »
Hallo allemaal,

Ik ken al ongeveer een jaar een leuke jongen van een jongerenbijeenkomst en altijd als ik hem zie komt hij bij mij zitten om te kletsen en stelt hij vragen.
Ik had altijd het gevoel dat wij een klik hadden.

Omdat het zo gezellig was, heb ik zijn telefoonnummer gevraagd.
Toen hebben we elke dag geappt (ook in de ochtend) en zei hij lieve dingen zoals ‘Als er wat is mag jij mij altijd appen’ en hij stuurde ook appjes uit zichzelf.

Ik heb toen met hem afgesproken en de dag daarvoor zei hij dat hij er zin in had.(het was trouwens niet echt een date).
Het leek erg gezellig, want hij bleef lang en toen wou hij eigenlijk ook niet weg toen ik zei dat ik weg moest.

Maar toen ik hem die maandag weer had gezien heeft hij niks tegen mij gezegd en kwam er niet bij zitten.
Hij leek heel erg ongemakkelijk, maar keek wel een paar keer stiekem.

Ik heb later gevraagd of er iets was en hij zei dat er niks aan de had was, maar sindsdien heb ik niet echt meer iets van hem gehoord.
Ik heb hem nog twee keer geappt ofzo, dan reageert hij wel, maar niet echt enthousiast ofzo. Zelf heeft hij niks meer laten horen.

En ik zie hem nu niet op maandag vanwege het coronavirus.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Anderen vinden het ook raar, want het leek zo gezellig.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2020, 12:26:31 »
okay, dus je kan er van uit gaan dat er niet tijdens jullie afspraakje iets is gebeurt waar bij hij zo afstandelijk is geworden.. Aangezien hij niet wou dat het eindigde. Dus dat betekent dat in de dagen daar na iets is gebeurd. Wat denk je dat dat zelf kan zijn? Is hij ingepraat door vrienden? Is hij iemand anders tegen gekomen? Of is hij simpelweg van gedachten veranderen.. Aangezien je het zelf al hebt gevraagd aan hem, kan je niet wat graven bij gemeenschappelijke leden? Of vrienden die jullie beiden hebben? En als je daar niks uit kunt vinden moet je maar tot een moment wachten totdat je hem face to face kunt aanspreken, frustrerend om te wachten; maar over whatsapp is het erg makkelijk om aan te geven ''dat er niks is''.. Misschien geeft hij wel iets weg als het ook echt een gesprek is. succes!
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2020, 14:13:51 door TheBusDriver »

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2020, 13:08:54 »
Heeehee,

Sommige jongens zijn nou eenmaal vaag. Mijn ervaring gewoon lekker links laten liggen... Hoe leuk hij ook is, het heeft geen zin om een dood paard te trekken. Mijn tip is om gewoon geen moeite en energie meer in die jongen te stoppen (door blijven stalken en vragen gaat hij je namelijk niet ineens leuker vinden.)

+ ik heb best vaak als je ze dan gewoon links laat liggen en door gaat met je leven komen ze heel vaak weer terug...

++ Er zwemmen genoeg vissen in de zee die wel moeite voor jou willen doen!

Essxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2020, 23:56:57 »

precies, soms zijn jongens echt heel vaag.
het ene moment lijkt het alsof die je helemaal leuk vind enz en later doet die weer heel afstandelijk. als je er al een "gesprek" over gehad heb en hij laat niks van zich horen enz denk ik dat hij niet de moeite waard is om je er druk om te maken. het is zeker niet leuk maar soms loopt het anders dan je hoopt ;(