Auteur Topic: Vertellen wat ik voor hem voel?  (gelezen 211 keer)

M...2002

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 februari 2020, 16:36:27 »
Hii allemaal!

Ik wil iemand uit mijn klas graag vertellen wat ik voor hem voel.
Ik vind hem al een tijdje erg leuk, en af en toe had ik het gevoel dat het wederzijds was (soms denk ik van wel, soms van niet), maar er verandert gewoon niet zo heel erg veel.

Er is al een tijd voorbij en ik probeerde subtiel duidelijk te maken dat ik hem leuk vind, maar heb niet echt het idee dat het aankomt haha. Misschien doe ik ook wel te vaag hoor, geen idee.
Ik praat helaas niet heel veel met hem, af en toe wel, maar niet heel erg vaak en weet niet super veel over hem. Wel heb ik echt gevoelens voor hem en ik wil hem dat laten weten.

Daarom heb ik besloten om gewoon op hem af te stappen op school. Ik wil hem gewoon vertellen wat ik voor hem voel en wat hij ermee doet is dan aan hem ;) Mijn vraag aan jullie is; Is dit wel een slim idee en zo wel; is het handiger om dit tijdens de pauze te doen (apart nemen) of tijdens een tussenuur (zijn er iets minder mensen maar moet hem dan ook apart nemen, omdat hij altijd met mijn vrienden zit).

Een vriendin van me zegt dat ik eerst moet dmen voordat ik erop af stap en iemand anders zegt dat ik gewoon in 1 keer face to face naar hem toe moet...

Ik twijfel of ik eerst nog meer moet proberen met hem te praten enzo, of dat ik gewoon nu al zeg dat ik hem 'leuk vind'. Ik wil namelijk wel wachten nog, maar ik ben best onzeker en wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben.

XXX
« Laatst bewerkt op: 05 februari 2020, 19:03:57 door M...2002 »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2020, 19:42:09 »
Ja lastig. Kun je hem niet beter een keer uitnodigen om iets te doen buiten school?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Girlsonly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2020, 00:33:06 »
Ik denk dat het beste is om hem eens te vragen om eens wat af te spreken buiten school, maar begrijp dat dit lastig kan zijn om te vragen.