Auteur Topic: Vallen op oudere mannen  (gelezen 934 keer)

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 juni 2019, 20:40:44 »
Hey meiden

Al een tijdje zit ik ergens mee. Ik ben (net) 21 jaar oud, en heb nog nooit een relatie gehad, gezoend of ook maar iets wat hier bij in de buurt komt. Ik app met geen 1 jongen en heb eigenlijk vrij weinig contact uberhaupt met jongens.
Het valt me de laatste tijd op dat oudere mannen mij erg aantrekken. Met oudere mannen bedoel ik tussen de 30 en 40 jaar.
Ik vind dit best wel vervelend, want vaak is dit niet echt realistisch.
Toch trekken deze personen mij erg aan en wil ik er dan ook graag mee zoenen (de mannen zijn overigens single).
Eigenlijk merk ik gewoon steeds meer dat ik echt mijn behoeftes kwijt wil, maar het niet kan.
Heeft 1 van jullie hiermee ervaring?  :fieuw:

Niet citeren

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2019, 19:30:42 »
Hey!

Allereerst wil ik zeggen dat ik oudere mannen ook vaak aantrekkelijker vind. Helaas, zijn het bij mij vaak mannen die bezet zijn en daar zou ik dan ook nooit wat mee doen haha.

Een vraag wat in mijn hoofd op komt is, wat vind je aantrekkelijk aan "oudere mannen" wat leeftijdsgenoten niet hebben?
Ben je in contact met mannen die je aantrekkelijk vind? Waar misschien wel wat uit voort kan komen? Ik denk dat de eerste stap met name contact maken is, kletsen, misschien subtiel een beetje flirten en vanuit daar verder kijken. Dan doe je nieuwe ervaringen op en misschien komt er wat uit voort of misschien ook niet.

Zoals ik al zij vind ik "oudere" mannen ook aantrekkelijk. Heb alleen ook nog nooit iets met een "oudere man" gedaan. Ik ontmoet weinig mannen in mijn leven haha...