Auteur Topic: Valentijnsdag vieren  (gelezen 661 keer)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 februari 2019, 17:28:00 »
Voor de meiden met een vriend(in); vieren jullie valentijnsdag? En zo ja, verrassen jullie elkaar dan of plannen jullie iets (en wat dan?) :)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2019, 17:33:32 »
Ik moet gewoon werken, maar misschien dat ik hem in de avond zie. Heb een kaart, chocola en een mok met een foto van ons erop gekocht. Lekker cheesy, maar vind ik even leuk. Geen idee of ik ook iets krijg of hij iets wil doen, zien we dan wel weer.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 februari 2019, 09:52:07 »
Wij gaan gewoon lekker uiteten met zijn tweeën :cheers:

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 februari 2019, 10:06:59 »
Ik denk niet dat we iets speciaals doen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 februari 2019, 15:42:15 »
Wij doen niets. Hij moet werken en vanwege de afstand kunnen we ook niet even op en neer.

Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 februari 2019, 17:34:28 »
We moeten beide werken. Misschien dat we in het weekend dan wat doen, uiteten ofzo zoals altijd haha
not smiling makes me smile

Ilse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 februari 2019, 17:38:17 »
Uiteten, omdat mijn vader dan al toevallig jarig is haha. Verder afgesproken om niks te doen, vinden het alle 2 nogal commercieel.  8)
Onbewust verliefd op de onjuiste persoon.

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 februari 2019, 17:52:19 »
Ik vier het met mijn vriendinnen,ook leuk :)

Snorlaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 februari 2019, 05:09:44 »
Dit jaar gaan we misschien wel iets samen doen (nog niets gepland, waarschijnlijk gewoon uiteten) maar net zoals Nutella vier ik het meestal ook met vriendinnen haha.

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 februari 2019, 08:35:08 »
Op valentijnsdag zelf doen we niets omdat mijn vriend dan 's avonds een vergadering heeft. In plaats daarvan gaan we de dag ervoor samen wat drinken in een café, en daarna een rondje wandelen door de stad. Ik ben ook nog van plan om een cassette met muziek voor hem op te nemen, als cadeautje. :D
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 05 februari 2019, 23:12:24 »
Ik vier het met mijn vriendinnen,ook leuk :)

Idd ook gezellig! Ook vaak gedaan  :bounce:

IcecreamFirst

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 februari 2019, 18:23:35 »
Ik ben nog niet zo lang samen met mijn vriend, maar we zijn wel heel dol op elkaar en de relatie loopt echt goed.
Donderdag, op Valentijn, kan ik hem niet zien omdat hij moet werken en niet dichtbij me woont. Dus ga ik vrijdagavond naar hem en geef ik hem een illustratie die ik gemaakt heb.
Achter die illustratie zit nog een verhaaltje: ik had zin om te tekenen maar was enorm inspiratieloos. Dus lag ik wat depri te liggen en hij moedigde me echt aan te beginnen tekenen. Uiteindelijk heeft hij me ook inspiratie gegeven, waardoor de desbetreffende illustratie is ontstaan in mijn schetsboek :) Deze heb ik dan opnieuw voor hem getekend.

Voor de rest gaan we denk ik iets eten en dag erna een "This is us" marathon houden met een glaasje wijn. (echt een aanrader die serie btw, maar je gaat sowieso huilen)