Auteur Topic: Tinder Onbekend  (gelezen 458 keer)

BanaanAppelPeer

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 februari 2021, 09:38:33 »
Hii allemaal,
Ik heb een vraagje, zoals de titel al zegt, over mijn Tinder. Een tijdje geleden begon ik te appen met een jongen en we hebben voor een behoorlijk lange tijd leuke, interessante gesprekken gevoerd. Nu wilden we een keertje afspreken, maar daar zit een probleem aan vast: we wonen +/- 4 uur uit elkaar. Met de avondklok en dergelijke gaat het allemaal eventjes wat moeilijker. Nu vroeg hij of hij kon blijven slapen, waarbij ik antwoorde dat ik nog een reservematras over had. Dus....nu blijft hij aankomende week slapen. Is dit vreemd? Ik ken de persoon in kwestie eigenlijk nog helemaal niet.

Gr

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2021, 11:09:57 »
Ik snap dat de afstand vervelend is, maar je weet nooit hoe iemand écht is als je hem nog nooit hebt gezien. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou dit echt nooit van m’n leven doen of überhaupt durven.
Wanneer jongens van tinder aan mij vragen of we voor een eerste date thuis kunnen afspreken kap ik ook altijd direct af.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2021, 17:56:55 »
Ik vind dat Iroh wel een punt heeft met dat je het beste niet thuis met hem kan afspreken. Het gaat nu wel allemaal lastiger nu de horeca ook dicht is natuurlijk. Mits jullie het allebei niet te koud vinden zou ik zeggen: ga eerst even lekker wandelen! Misschien dat jullie wanneer jullie allebei vrij zijn op een plek tussen jullie woonplaatsen in kunnen afspreken. Zo kunnen jullie elkaar even in het echt zien en moeten jullie allebei even lang +/- 2 uur reizen. Ik heb wel eens meteen met een jongen bij hem thuis afgesproken en dat ging prima, maar het blijft veel beter om de eerste keer op anoniem terrein af te spreken.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2021, 10:10:16 »
Hotels zijn volgens mij nog wel open. Misschien is dat een oplossing? Allebei een aparte kamer.
Ik weet niet of je nog thuis woont, maar dat er iig iemand nog bij jou thuis is? Dat je niet alleen met hem bent.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2021, 20:04:33 »
Ik zou in ieder geval even een keertje met hem videobellen zodat je hem een keer hebt gezien, als je dat nog niet hebt gedaan. Iemand zomaar in je huis laten is niet heel erg slim. Straks is het een of andere ouwe vent en zelfs al is ie jonger misschien is het alsnog een creep natuurlijk.

Als je het toch doet, zorg dat iemand ervan weet en eventueel af en toe naar je appt om te checken hoe het gaat ofzo.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"