Auteur Topic: Te veel ruzie - Ik weet niet wat ik moet doen?  (gelezen 327 keer)

Cheriess

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 oktober 2020, 11:34:25 »
Hoi lieve leden,

Mijn vriend en ik hebben bijna twee jaar een relatie. Afgelopen tijd gaat het niet goed tussen ons. Mijn vriend heeft het gevoel dat ik hem weinig gevoelsmatig ondersteun. Ik kan, volgens hem, niets goed doen. Dit kunnen kleine dingen zijn, voorbeeld: het licht aanzetten in de ochtend. We hebben gisteren en vandaag heftige ruzies achter de rug. Hij geeft aan dat ik er nooit voor hem ben. Als ik vraag hoe ik er wel voor hem kan zijn dan weet hij er ook geen antwoord op. Daarnaast speelt ook een ander probleem mee. Hij wil graag uit huis en ik niet. Ik wil nog een jaartje thuis wonen, omdat ik op dit moment niet voldoende financiƫle middelen heb. Hij ook niet overigens. Ik vermoed dat dit iets ermee te maken heeft, maar hij geeft aan van niet. Mijn vriend gaat naar de psycholoog, omdat hij depressief is. Ik ben enkele keren met hem geweest en hieruit heb ik wat input kunnen halen. Echter, ik weet niet wat ik met deze situatie moet doen? Ik houd nog steeds veel van hem, maar ik ben bang dat ik hem niet de juiste ondersteuning kan geven die hij nodig heeft? Ik begin steeds meer aan mezelf te twijfelen? We hebben nu afgesproken dat ik met hem contact opneem als ik weet hoe ik het wil aanpakken. Ergens vind ik dit ook fout, maar goed.

Ik zou graag jullie mening willen over deze situatie.

Lili

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2020, 13:02:25 »
Hallo, toen ik je bericht begon te lezen, dacht ik dat een onbijt op bet of een cadeautje wel kan helpen, en zo die klijne dingetjes zorgen voor meer en meer ruzie, maar dat ligt helemaal niet aan jou. Het is goed dat hij met iemand kan praten, en natuurlijk als je van hem houd kan je niets te erg doen. Probeer eens een cadeautje
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2020, 13:14:03 door Lili »