Auteur Topic: Standaard gesprekken  (gelezen 489 keer)

Melody

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 augustus 2019, 14:11:47 »
Hey,

Ik praat al een tijdje met een jongen via social media (ken hem wel in het echt maar heb hem nog maar weinig gesproken daar). In het begin was het best leuk om met hem te praten, maar hij werd niet echt persoonlijk in de gesprekken. Ik dacht; dat gaat misschien wel over, maar dat is niet zo. Hij begint vaak het gesprek en als het gesprek dood valt stelt hij even later weer een vraag. Ik heb ook het idee dat hij echt nadenkt over wat hij stuurt.
Maar het zijn ontzettend standaard gesprekken. Hij vraagt dan wat ik ga doen of hij begint over het weer of over zijn slaapritme of zo. Ik heb al een paar keer een voorzet gedaan die naar een persoonlijker, dieper gesprek zou kunnen leiden, maar daar gaat hij dan niet zo op in. En als ik hem een persoonlijke vraag stel, brengt hij het gesprek snel weer terug naar een oppervlakkig onderwerp.

Ik voelde me aangetrokken toen ik in het echt met hem was en hij ook tot mij volgens mij. Maar wat moet ik doen in deze gesprekken? Ik voel me steeds minder verbonden met hem op deze manier.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2019, 21:44:30 »
Anders moet je echte gesprekken beter bewaren als je met elkaar in het echt afspreekt? Misschien heeft hij gewoon geen zin om hele verhalen te moeten typen. Probeer anders met hem af te spreken :)
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:26:04 »
Misschien is hij gewoon niet zo goed in communiceren over app. Als het in het echt gewoon goed voelt, denk ik dat je dat gevoel moet volgen. Al snap ik wel dat het klote is.