Auteur Topic: Slechte eerste dates  (gelezen 412 keer)

Stella

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juni 2021, 15:35:34 »
Hey,

Ik kon niet meteen hier een topic over vinden maar dit is je kans om over jouw slechte eerste dates te vertellen. Ik zal eerst gaan.

Laat ik starten met dat het mijn fout was, en niet die van hem. Ik had met hem afgesproken om naar de stad te gaan. Hij reed. Halverwege had ik al door dat dit hem niet ging worden. Ik vond hem echt duf, anders dan op de app.
Maar mijn stomme hoofd liet hem doorrijden en vervolgens ook betalen voor een parkeerticket. Nog geen 5 minuten daar of ik liet mijn zus bellen over een noodgeval in de familie. Hij geloofde er helemaal niks van maar speelde toch mee. Ik ben naar huis gegaan en heb hem geblokt.

Het ergste is dat hij mijn adres weet omdat ik mijn soaplocatie niet had uitgezet.
Ik zal echt nooit meer liegen op een date :(

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juni 2021, 12:57:54 »
Ik ging naar de dierentuin met een jongen die mij een stuk leuker vond dan ik hem. Ik twijfelde daarom ook, maar gaf hem toch het voordeel van de twijfel. Helaas was het een heel saaie date, hij bleef maar praten over dingen die mij niet interesseerde en leek ook niet door te hebben dat ik me dood aan het vervelen was. Hij begon ook al over of ik kinderen wilde waardoor m'n haren recht overeind begonnen te staan. Na afloop wilde hij graag met mij mee in de auto, dus ik loog dat ik lopend was gekomen omdat ik heel dichtbij woonde (wat dus echt complete bullshit was). Ben toen maar random ergens heen gelopen en toen de kust veilig was, in de auto gesprongen en weggereden. Als het zo vreselijk is, vind ik het echt niet erg om te liegen. :')
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Stella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 juni 2021, 18:23:27 »
@Iroh
respect dat je het dan nog wel tot het eind van de date hebt uitgezeten hahah