Auteur Topic: Slapen en ouders  (gelezen 3247 keer)

Queen B

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 januari 2019, 21:32:52 »
Hey meiden,

Ik heb sinds vorig jaar contact met een jongen en begin deze maand hebben we onze eerste date gehad. Vanaf het begin heb ik mijn ouders van alles op de hoogte gehouden. We hebben nu 3 dates gehad en hij heeft mijn ouders ook al ontmoet.

Nu hebben we binnenkort weer een date en hij vroeg of ik daarna met hem mee naar huis wil en daar wil blijven slapen.

Ik heb dit met mijn ouders overlegd en zei gaven aan dat ze me niet tegen kunnen houden aangezien ik volwassen ben (18 jaar), maar dat ze dit wel vroeg vinden en er niet blij mee zijn als ik bij hem zou blijven slapen.

Ik vroeg me af of jullie dit vroeg/te snel vinden en hoe jullie erover denken?

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2019, 21:57:48 »
Qua leeftijd vind ik dat het prima kan. Maar bedenk goed of je er zelf aan toe bent om bij hem te blijven slapen en alles wat daar eventueel bij komt kijken. Dat is namelijk het belangrijkste. Als je je er nog niet klaar voor voelt, kan js beter nog even wachten. Voel je je er goed bij? Dan lekker doen!

Met mijn vriend sliep ik vanaf dag één al samen en dat vond ik zelf al meteen goed voelen :)
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2019, 22:10:49 »
Als jij je er goed bij voelt en het wil, moet je het zeker doen. (Maar aangezien je er een topic over maakt vind je het misschien zelf wel te snel?)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2019, 22:30:30 »
Als jij het zelf ook graag wil, geen probleem. Je bent inderdaad oud genoeg en het mag van je ouders. Maar zoals hierboven genoemd, het feit dat je een topic aanmaakt geeft wel aan dat je het misschien zelf ook wel te vroeg vind.

Queen B

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2019, 22:31:42 »
Als jij je er goed bij voelt en het wil, moet je het zeker doen. (Maar aangezien je er een topic over maakt vind je het misschien zelf wel te snel?)

Het is meer dat ik wil dat mijn ouders er ook positief over blijven denken. Aan de ene kant snap ik hun reactie wel aangezien we 3 dates hebben gehad, maar aan de andere kant vind ik het zelf goed voelen en hebben mijn ouders hem ontmoet dus weten ze wie het is en wat voor soort jongen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2019, 10:52:01 »

Het is belangrijk dat je de mening van je ouders respecteert (en zij die van jou), maar dat betekend niet dat jij je relatie precies moet 'uitvoeren' zoals zij dat graag zouden zien. Je bent je eigen persoon en bovendien volwassen, het is heel normaal dat er dingen zijn waar jij anders tegenover staat dan je ouders.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2019, 16:55:13 »
Persoonlijk vind ik het best wel vroeg, maar je bent volwassen en je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2019, 21:17:42 »
Het is belangrijk dat je de mening van je ouders respecteert (en zij die van jou), maar dat betekend niet dat jij je relatie precies moet 'uitvoeren' zoals zij dat graag zouden zien. Je bent je eigen persoon en bovendien volwassen, het is heel normaal dat er dingen zijn waar jij anders tegenover staat dan je ouders.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 02 februari 2019, 13:42:04 »
Persoonlijk zou ik nooit zo snel blijven slapen maar je bent volwassen genoeg om dat voor jezelf te bepalen.
Hoi