Auteur Topic: Shit, verliefd!  (gelezen 541 keer)

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 maart 2020, 22:47:42 »
Hey meiden!

Jullie moeten me echt even helpen. Ik heb sinds twee jaar een soort vriendschap met een jongen die zo'n 50km bij me vandaan woont. Het probleem: we hebben elkaar op internet ontmoet en nog nooit in levende lijve gezien. Wees niet bang, ik app met hem en we skypen met het beeld aan, dus er is geen sprake van een vies oud mannetje ofzo.

Nu heeft het lang geduurd voordat hij daadwerkelijk zijn webcam aanzette. En geloof mij, toen ik hem echt zag (dus niet van zijn foto), vond ik 'm reuze knap. Aan het begin was het gewoon leuk, niks aan de hand... Maar nu ben ik bang dat ik verliefd aan het worden ben. Ik vind hem dus leuk terwijl ik hem nog nooit ├ęcht heb gezien.

Momenteel weet ik even helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik heb nu gewoon de neiging om hem constant te bellen (natuurlijk houd ik me in, omdat ik er niet uit wil zien als een crazy stalker). We hebben zo'n lol samen. Maar nu ik erachter ben gekomen dat ik misschien wat voor hem voel, heb ik geen idee wat ik moet.

Moet ik het hem vertellen? Of verpest ik dan een vriendschap van 2 jaar??

Help!
Waarschuwing: frietjes zorgen ervoor dat je kleding krimpt!

Rosalina

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2020, 09:34:43 »
Heyhey,
Ik herken me in je situatie zeg! Je bent iig niet de enige.
Als ik jou was zal ik deze situatie echt even de tijd geven. Al kun je het misschien niet voorstellen, maar gevoelens kunnen echt snel veranderen. Misschien zegt hij wel volgende week iets wat je echt een afknapper vindt en zie je hem niet meer als meer dan een vriend. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij hem over 3 weken nog steeds (of zelfs nog veel meer) leuk vindt. Probeer dan iig af te spreken! Of ja, beetje slecht getimed met deze maatregelen. Blijf vooral deze dagen thuis haha, maar mochten de maatregelen versoepelen: probeer meerdere keren elkaar in het echt te zien. Dat hoeft echt niet een date voorstellen, kan ook als vrienden.
Ik zou dus echt wachten voor dat je je gevoelens confessed en kijk dan ook of je denkt dat hetzelfde wil of juist misschien meer vriendschappelijk wil houden. Spreek elkaar steeds meer en meer, en dan is er legit kans dat het iets wordt. Verder zijn er op youtube best bruikbare video's die in mijn geval heel positief hebben uitgewerkt, mocht je in bijv. de friendzone komen. Blijf vooral verder jezelf en niet iemand anders die je niet bent. Het is niet het einde van de wereld als hij je niet leuk zou vinden, want de ware komt nog sowieso.

Heel veel succes meid! :)
stan loona

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 april 2020, 13:24:55 »
Wat een fijn advies. Ik ga er zeker iets mee doen! Enorm bedankt <3
Waarschuwing: frietjes zorgen ervoor dat je kleding krimpt!