Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15755768 keer)

Renske

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 10 juli 2012, 17:11:48 »
m'n vriendje stuurde me gisteravond dit liedje van sam cooke 'kijk liefje, dit liedje past perfect bij ons!';
http://youtu.be/NHLLg0ik_AA
'Maybe I'm old fashioned, feeling as I do
Maybe I am living in the past
But when I meet the right one
I know that I'll be true
My first love will be the last

When I fall in love it will be forever
Or I'll never fall in love
In a restless world like this is
Love is ended before it began
And too many moonlight kisses
Seem to cool in the warmth of the sun

When I give my heart it will be completely
Or I'll never, never, never give my heart
And the moment I can feel that you feel that way too
Is when I give my heart to you'

het was zo lief en de tekst past inderdaad echt bij ons. nu is het 'ons' liedje hihi wat hou ik van hem.

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 10 juli 2012, 18:43:27 »
Ik was even wat boos op hem en ik zei dat ie me even gerust moest laten en daarna zeg ik hem, oke het hoeft niet meer. Dan zegt ie opeens uit het niets ' Ik wil jou echt niet kwijt lieverd! ' Dat vond ik echt lief.
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

hakuna matata.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 10 juli 2012, 18:45:48 »

Eergisteren sliep hij bij me, en ik was al een week half ziek, zeg maar. En hij wilde de hele tijd dat ik mn temperatuur ging opnemen enzo, maar ik was eigenwijs want ik had een drukke weer dus wilde niet ziek zijn. Goed, dus gisterochtend toch maar gedaan en daar kwam 40 graden uit, dus best wel heel ziek haha. Toen ging hij me helemaal triomfantelijk kusjes geven met: 'Ik zei het toch, eigenwijsje.'. En toen ging ie me in bed liggen, want ik moest slapen vond meneer. En toen was ie weg en ik zei 1 dingetje in een groepsgesprek waar we allebei inzitten, zegt hij daar: 'Jongedame, slapen jij! Ik heb je niet voor niks in bed gelegd liefje' en het was zo schattig aawh.

TE CUTE <3____<3.

Sinfonia

• I am the enslaved solitaire
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 10 juli 2012, 19:03:33 »

Awh, Loopeend zei dit over ons: 'Omdat je altijd zulke schattige verhalen plaatst van jou en je vriendje. Jullie lijken wel een sprookje :D ' En dat vertelde ik hem, en hij vond het heel leuk, en toen zei ik 'Jij bent ook mijn sprookje!'
Hij: 'Jij bent mijn prinsesje!'

En dan moet je achter al zijn schattige dingen even de tweede smiley van rechts, bovenaan erbij denken, maakt het allemaal nog 100000x zo schattig!
[afbeelding]

aaah wat schattig haha ':D
''That's a touching story, it really is... not my problem''

imnotthefirst

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 10 juli 2012, 19:51:14 »
haha hij ging me helpen met een ikeabed in elkaar zetten, maar we waren echt tot diep in de nacht bezig (het was echt moeilijk haha :P)
en ik werd super moe, dus mijn taak was om de schroefjes bij elkaar te leggen en zo, en 'op de bank zitten', en hij zette eigenlijk alles in elkaar, zo lief, haha.
En af en toe kwam hij even een kusje halen ofzo, echt schattig.
En hij zoende me gisteravond zo heeel lief en, toen pakte hij zo mijn hoofd vast, en hij keek super gelukkig en toen zei hij zo:
je bent echt zo'n mooi meisje :D

en ik dacht echt zo naaw.
en vanochtend gingen we ontbijten in een heel schattige brasserie ofzo, vlak bij mijn huis.
En hij zo: romantisch he :D ik vind dit echt romantisch :D

Sinfonia

• I am the enslaved solitaire
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 10 juli 2012, 20:38:09 »
mijn vriend kan altijd met van die lieve pretoogjes naar me kijken :)
''That's a touching story, it really is... not my problem''

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 10 juli 2012, 20:52:15 »
Ik ben dus totaal niet bang om te fietsen als het al laat is. Hij wilde per se wakker blijven om zeker te weten dat ik 'veilig' was. Via WA hielden we contact..

Over fietsen zei ik: Nee, geen angst, is juist fijn
Hij: Jaja, maak jezelf dat maar wijs XD
Ik: Neehee, achja. Ik kan wel blijven ontkennen, maar als jij bezorgd wilt zijn, dan mag jij dat van mij ;)
Ik: Ben zo bang!
Hij: Haha
Ik: Help me, E., Red me! :P
Hij: Ja, als iemand je overvalt geef je telefoon maar af, en dan zal ik ze wegjagen!
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2012, 21:00:02 door Tsarendochter »
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 10 juli 2012, 21:06:39 »

[...]

aaah wat schattig haha ':D

Hihi ja!

Troela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 10 juli 2012, 22:07:06 »
Hij is 10 cm langer dan ik..

'Zo, laten we Moesje eens strategisch wegzetten'.
*hij zette me op een hoger stukje om me makkelijker te kunnen zoenen en knuffelen*

awwwwww. waarom is ie op vakantie?! D:

Syness

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 10 juli 2012, 22:42:20 »
zwijmel

blackthumbnail

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 10 juli 2012, 22:47:38 »
#msg
date=1341608921]#msg
#msg
date=1341608921] date=1341602442]
Mijn vriendje is op vakantie, probeerde hij helemaal met zijn vader te regelen dat ik naar hem toe kon vliegen omdat hij me zo ontzettend mist. Hij zag het helemaal voor zich haha, awh.
Daarnaast heeft mijn vriendje een knuffel die hij al heeft sinds hij 6 weken oud is. Je kan het kinderachtig vinden, maar ik vind het schattig. Hij slaapt nog steeds elke avond met die knuffel, genaamd Bambi. Alleen wanneer ik op reis ging mocht Bambi met mij mee. De avond voor hij weg ging was ik bij hem thuis, zegt hij opeens: 'Bambi, jij wilt vast veel liever bij dat geweldige meisje naast me slapen dan bij mij he? Zal ik eens vragen of Kim ook wilt dat je blijft slapen?' Dus nu slaap ik elke avond met zijn knuffeltje tot hij terug is, zo lief!

aaaahw hier maakte ik echt hardop een piepend aaawwwww geluidje haha!

#msg
date=1341608921]#msg
#msg
Aah vandaag. Begon hij te zingen 'Hey I met you two and a half year ago, and this is crazy! But here's my number not, because you already have. Heyyy baby I met you and this is crazy but also very nice because I loooveee you. And here's my number you can call me everytime because you are my honey!'  Haha het klonk nergens naar maar was wel even schattig.

LOL ahh wat lief hahah

#msg
date=1341608921]#msg
#msg
Gister zat hij aan de eettafel en ik kwam even bij hem staan. Toen pakte hij me opeens vast bij mijn middel en legde zijn hoofd op mijn buik neer en zei: 'hier komen de baby's'. Zomaar uit het niets, dus ik keek hem aan op zo'n manier van 'omg je doet echt heeel schattig'. En toen liet hij me los en keek snel de andere kant op en zei 'dat heb ik niet gezegd' hahahaha.

hahahah ik heb echt hardop zitten lachen hierom ;p
tumblr /// apple juice, man... fucking delicious.

mademoiselle

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 10 juli 2012, 22:50:32 »
We waren samen naar 'snow white and the huntsman' en hij zei de hele tijd dat ik écht op sneeuwwitje leek, maar dan mooier!
Nu noemt hij me altijd sneeuwitje, aaawh :$

klaaaar

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 10 juli 2012, 23:33:42 »
Haha mijn vriend via whatsapp: 'ik moet vragen of je zondag mee wil wokken.'
Ik: 'je MOET het vragen? Wil je zelf wel dan?'
Ging hij me bellen. 'Wat denk je zelf? Ik moet je al tot zondag missen. Dan moet je gewoon mee. Ik dwing je. Koop je vader om. Puh. Ik kan die vier uur langer echt niet meer zonder je.'
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2012, 23:34:15 door klaaaar »

neonlights

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 10 juli 2012, 23:42:10 »
toen ik een paar weken geleden ziek was tijdens de examens kwam hij langs met zelfgemaakte verse kippensoep. Hihi,hij is een echt schatje.

blackthumbnail

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 11 juli 2012, 02:43:15 »
ok ik moet even de context uitleggen :'D
L. en ik hebben elkaar een tijd geleden op een jongerenreis ontmoet, toen werden we verliefd, en volgens hem vond een andere jongen, R., mij ook leuk. L. beweert dat hij R. niet aardig vond omdat hij een homohater is. waren we net  aan het skypen:

L: R. was not awesome
ik: I know you don't like him but apart from some of his views I actually think he's rather awesome.
L: NO! he was hitting on you! I got very protective!

ok misschien voor jullie niet heel schattig maar ik zat daar echt van: ahwwwwwwwwwwwww want hij is normaal niet echt van lieve dingen zeggen. :3
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2012, 16:43:46 door blackthumbnail »

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 11 juli 2012, 10:45:11 »
Laatst een kleine discussie met mijn vriend gehad, heb hem daarna een week niet kunnen zien(2 dagen ziek, en hij ging 5 dagen naar een vriend) En ben gisteren voor de eerste keer weer bij hem geweest. Maar die vriend blijft nu 5 dagen bij hem.
Ik liep naar zijn kamer, en hij zat daar te xboxen met zijn vriend. Hij zette meteen het spel op pauze en rende zowat naar me toe (Lees: Hij struikelde, en ging bijna neer). Gaf me een knuffel en een kus en zei zachtjes dat hij me gemist had.
Uiteindelijk gingen we naast elkaar op bed liggen, hij ondertussen weer xboxen met die vriend (vriend zat schuin tegenover ons). En soms zette hij dan weer het spel op pauze, of legde hij zijn controller aan de kant om me even te knuffelen en kusjes te geven haha :D Had echt niet verwacht dat hij zo lief zou zijn met een vriend erbij ^^
Ohja, hij zei ook nog tegen zijn vriend: Kijk marc, wat een lief en mooi vriendinnetje heb ik he? :D *knuffelt me ondertussen*
♥My Volkswagen Golf MK2

1507

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 11 juli 2012, 11:00:56 »
Zondagmiddag eerst een vreselijke discussie gehad, ondanks dat toch naar m toe gegaan 's avonds! Hij reageerde wat feller dan normaal maar dat negeerde ik, wou gewoon heel graag bij hem zijn.

'Samen een film gekeken zonder maar ook iets te zeggen'

Maar op gegeven moment kreeg ik hele erge buikkrampen dus kroop ik helemaal tegen hem aan (helemaal in elkaar gekropen).. En wat doet meneer:
Hij legt mn arm aan de kant en gaat over mn buik aaien, kroop tegen mij aan en zei heel zielig dat hij geen ruzie/discussies wou..  

En daarna hebben we heel lang geknuffeld en zijn we samen in slaap gevallen. Hij heeft me 's nachts nog 1 keer wakker gemaakt om te zeggen dat ie van me houd! <3

Marloes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 11 juli 2012, 11:22:54 »

Gister zat hij aan de eettafel en ik kwam even bij hem staan. Toen pakte hij me opeens vast bij mijn middel en legde zijn hoofd op mijn buik neer en zei: 'hier komen de baby's'. Zomaar uit het niets, dus ik keek hem aan op zo'n manier van 'omg je doet echt heeel schattig'. En toen liet hij me los en keek snel de andere kant op en zei 'dat heb ik niet gezegd' hahahaha.

OMG, die is zo cute!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 11 juli 2012, 14:29:26 »
mijn crush gisteren op onze date, hij zei dat ik een staart in moest doen. ik doe dat namelijk nooooit. dus ik deed mijn haren in mijn handen omhoog als een staart, en toen keek ie heel schattig en zei ie dat het me mooi staat. dus toen wou hij dat ik perse een staart in deed, jammer genoeg had ik geen elastiekje bij de hand haha!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #94 Gepost op: 11 juli 2012, 15:15:54 »
Gisteren moest ik mijn boeken terug brengen. Kreeg ik om 9 uur 'ochtends een telefoontje ; 'Ik ben om 12 uur in Amsterdam, he.' 'Waarom?' 'We gaan je boeken terug brengen!' 'Maar waarom kom jij daarvoor?' 'Ik laat mijn prinsesje toch niet zulke zware boeken sjouwen.'

Eenmaal in Amsterdam heeft hij niet alleen de tas met boeken lopen sjouwen, maar ook mij op zijn rug. Dus ik vroeg hem om mij neer te zetten, want anders zou het te zwaar voor hem worden. Zegt ie met een hele lieve stem ; 'Maaaaar ik ben steeeeerk.' 'Dat weet ik, maar zet me gewoon neer.' 'Oké, eerst een kusje.' Toen gaf ik hem een kus en zette hij mij neer. Daarna keek hij heel lief in mijn ogen en kuste me heel zachtjes. 'Als je moe wordt van het lopen zeg je het maar.'

Echt zo schattig :D .

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 11 juli 2012, 15:21:09 »
^ aaaah lief tartaarsaus! (:

Hollandroad

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 11 juli 2012, 15:58:01 »
Elke keer als het kermis is gaan ik en mijn vriend, en dan kopen we voor 5 euro 'jetons' om in zo'n schuifmachine met munten te steken, dat je ze er zo in moet gooien en dan hopen dat ze tegen andere munten schuiven en die dan in je bakje vallen. Dat is elke keer het enige dat we doen, een soort van traditie

En gisteren stond hij dus aan zijn machine, en opeens hoorde ik gerinkel gevolgd door 'wooooow!'

hij stond daar echt met zooo'n bigsmile. toen riep hij 'JE MOET ECHT EVEN KOMEN KIJKEN IN MIJN BAKJE!!!'

Er lagen wat muntjes in maar echt niet overdreven veel ofzo en hij was echt helemaal happy. Uiteindelijk hadden we zelfs te weinig verzameld om het stomste kleinste speelgoedje te kiezen dus haha we hadden helemaal niets gewonnen.
Maar hij was echt heel schattig toen.
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them trough.

blackthumbnail

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 11 juli 2012, 16:54:09 »
^naaawwhh wat lieeeef

Kelly

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 11 juli 2012, 18:19:25 »

mijn crush gisteren op onze date, hij zei dat ik een staart in moest doen. ik doe dat namelijk nooooit. dus ik deed mijn haren in mijn handen omhoog als een staart, en toen keek ie heel schattig en zei ie dat het me mooi staat. dus toen wou hij dat ik perse een staart in deed, jammer genoeg had ik geen elastiekje bij de hand haha!

^
volgens mij heb jij echt een geweldig lief vriendje (crush wat het ook is )
hihi leees wel vaker dingetjes van jullie en elke keer heb ik weer zoiets van aaahw.

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 11 juli 2012, 18:39:10 »
Naawwhhh ik wil een vriendje <3
If things were perfect ~ Always the tone of surprise