Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15755554 keer)

stow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5375 Gepost op: 09 mei 2018, 15:10:13 »
^Dat is zo ontzettend lief.

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5376 Gepost op: 13 mei 2018, 13:38:03 »
Toen we samen op de scooter zaten, we het over hardlopen hadden en hij zomaar zei 'Ik loop al hard van stapel, elke keer dat ik jou zie...'

:huglove:
'Ste Yuj'

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5377 Gepost op: 13 mei 2018, 17:06:27 »
Vannacht werd ik helemaal gedesoriënteerd wakker, maar wel écht écht met een super goed gevoel. Het was ongeveer een uur nadat ik in slaap was gevallen met mijn vriend en opeens voelde ik twee armen die mij naar een warme borst toe trokken, een kus op mijn gezicht en zei hij 'ik hou van jou'...
Surround yourself with nature :luck:

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5378 Gepost op: 13 mei 2018, 22:47:57 »
Ik stond in de rij om eten te bestellen en hij had alvast een tafeltje geclaimd. Komt ie opeens snel aanlopen, legt zijn handen op mn schouders. Zegt dat ie toch iets anders wil, dan ie eerst zei. Dus ik herhaal het. Zegt ie: helemaal top. En geeft me spontaan een kus op mijn wang. Ik smolt
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5379 Gepost op: 16 mei 2018, 09:32:35 »
Hij heeft vanochtend, voor ie naar werk vertrok, een post-it met  hele lieve tekst geschreven en in mijn leesboek gestoken. <3

Favor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5380 Gepost op: 16 mei 2018, 19:40:17 »
"Had geen beter gezelschap kunnen hebben 😊"  :bounce:

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5381 Gepost op: 22 mei 2018, 16:44:58 »
Wanneer je een spontaan appje krijgt waarin je vriend je vertelt dat je zijn 'favoriete persoon van de hele wereld' bent .. ;D

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #5382 Gepost op: 23 mei 2018, 13:23:20 »
we hadden net seks gehad ''Ik vind het echt speciaal om te weten dat ik de enige ben die jou op deze manier kent, op deze hele wereld, ben ik gewoon de enige'' Ik vond dit echt grappig en lief tegelijk, hoe die dit kon bedenken :')

We waren aan het bellen en hij zei ''dit is echt de beste tijd uit mn leven zo, ik heb jou, ookal gaat al de rest kut, met jou is het toch altijd leuk'' ZO CUTE.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5383 Gepost op: 03 juni 2018, 19:25:54 »
UP!!!!

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5384 Gepost op: 04 juni 2018, 14:57:48 »
Hij zou naar mij komen en eten van de mac meenemen. Stond ie aan mijn deur met ook nog mijn favoriete McFlurry in zn handen.
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5385 Gepost op: 04 juni 2018, 15:33:32 »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5386 Gepost op: 04 juni 2018, 15:36:30 »
Pizza hoe ver heb jij terug gelezen? 2012 HAHA
 Open je studieboeken! (Las ik in het wwjneek topic ghehe) laughing7.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5387 Gepost op: 04 juni 2018, 15:42:29 »
Pizza hoe ver heb jij terug gelezen? 2012 HAHA
 Open je studieboeken! (Las ik in het wwjneek topic ghehe) laughing7.

Ben ergens helemaal aan het begin begonnen, oeps en dit is toch veel leuker om te lezen dan een studieboek :fieuw: laughing7.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5388 Gepost op: 04 juni 2018, 16:36:19 »
Hij heeft voor het eerst een handgeschreven kaart aan mij gegeven :D (hij is niet van die kleine romantische dingetjes) Vind het echt cute, zal hem voor altijd bewaren haha
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5389 Gepost op: 07 juni 2018, 21:07:44 »

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #5390 Gepost op: 08 juni 2018, 11:27:26 »
Hij had een roze post-it briefje onder mijn kussen gelegd met een hartje erop. Zodat ik de dag erna, als ik alleen sliep, aan hem zou denken :)
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Erised

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5391 Gepost op: 09 juni 2018, 23:11:57 »
Ik had gisteren mijn eerste echte migraine aanval. Ik heb al jaren last van hoofdpijnaanvallen maar het was nooit echte migraine zoals gisteren. Ik had enorm veel hoofdpijn, nekpijn, misselijkheid, koud/warm tegelijk en ik moest zelfs overgeven. Ik was alleen thuis en ik was echt de uren aan het aftellen totdat ik een slaappil kon nemen en dat de dag voorbij zou zijn. Daarbovenop voelde ik me zo alleen dat ik mijn vriend opbelde nadat hij klaar was met werken (kwart voor 8 ). Ik was echt aan het huilen van frustratie en pijn. Met hem praten hielp al een beetje maar jammer genoeg moest hij al gauw opleggen om wat te kunnen eten.

Een half uur later stond hij plotseling voor mijn deur gewoon om mijn hand vast te houden. Om 10 uur ging ik eindelijk proberen te slapen en heeft hij me nog liggen knuffelen totdat ik sliep. De volgende dag moest hij om 7 uur weer werken waardoor hij niet kon blijven, dus nadat ik in slaap was gevallen is hij naar huis gegaan.

En blijkbaar had hij ook nog een voicemail achtergelaten om gedag te zeggen omdat ik al sliep.

Ik heb echt zoveel geluk met hem!
But who prays for Satan? Who, in eighteen centuries, has had the common humanity to pray for the one sinner that needed it most?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5392 Gepost op: 10 juni 2018, 11:49:29 »
^ Heel lief! :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5393 Gepost op: 10 juni 2018, 11:57:08 »
^Wat lief!

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5394 Gepost op: 16 juni 2018, 12:13:37 »
Aaaah gisteravond smolt ik echt. Hij appte me wat ik aan het doen was, ik zei "Niks, ben alleen thuis en verveel me echt dood." Daarna zei ik nog een paar dingen, maar die las hij allemaal niet. Opeens gaat een halfuur daarna de voordeur open en hoor ik onderaan de trap: "Hoi! Kom je, vanaf nu houden we een filmavond!"

Was die schat om bijna 23u 's avonds nog in de auto gesprongen en naar mij toe gekomen :wub:

victory

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5395 Gepost op: 17 juni 2018, 23:32:23 »
Awh zo leuk al deze dingen, heb bijna  heel het topic gelezen :fieuw:

« Laatst bewerkt op: 18 juni 2018, 21:08:16 door victory »

Bubbels.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5396 Gepost op: 19 juni 2018, 02:31:20 »
Ik was vrijdagavond helemaal gesloopt van een lange week op iets te weinig slaap, dus terwijl hij z'n was nog aan het ophangen was, was ik vast in bed gekropen een beetje aan het dutten en naar hem aan het kijken. Op een gegeven moment, terwijl ik m'n ogen dicht had, hoorde ik hem zeggen 'Je bent echt heel erg mooi.' Hij maakt me zo gelukkig :)
Het enige wat je met liegen bereikt, is niet geloofd worden als je de waarheid spreekt - Artistoteles

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5397 Gepost op: 27 juni 2018, 17:18:59 »
Ja ik word blij van de kleinste opmerkingen
Maar mijn vriend stuurde net "Schatje ik heb een eettafel gefixed voor ons huisje, xx heeft een mooie op de zolder"
We hebben wel eens besproken dat we graag samenwonen, maar nog lang geen plannen gemaakt i.v.m. studie. Maar het feit dat hij ONS huisje zegt en al zo ver vooruit kijkt over ONS huisje, vind ik zo leuk :D

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5398 Gepost op: 02 juli 2018, 18:02:13 »
Dat hij een broodje Subway meeneemt, terwijl er genoeg eten in de koelkast ligt, gewoon omdat ik er zin in heb (en niet in wat in de koelkast ligt/verwend kreng ben ik). <3

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5399 Gepost op: 08 juli 2018, 17:53:44 »
Up