Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15755555 keer)

Chingchangpong

• Burn baby burn
    • Bekijk profiel
« Reactie #5350 Gepost op: 30 december 2017, 17:08:26 »
We daten op dit moment met even een afstand tussen ons, zij is Spaans en op het moment in Spanje en ik ben in Nederland. We hebben elkaar in Engeland leren kennen, waar we beide vanaf januari ook weer wonen.
Het is zo adorable de keren dat ze vraagt of we zullen skypen omdat ze mijn gezicht mist en mijn gezicht weer wil zien, hoe ze om me lacht en hoe ze met trots vertelt dat ze mij aan het appen is tijdens het skypen met haar vrienden en haar vrienden willen weten wie haar zo laat glimlachen. :') Ze is zo schattig.

Girlie15

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5351 Gepost op: 02 januari 2018, 12:42:21 »
ik had hem gisteravond allemaal snaps en apps gestuurd omdat hij weer in slaap was gevallen achter de pc terwijl hij met mij aan het Appen was <3 dan kan je denken dat ik saai was maar hij was enorm moe en was voor mij wakker gebleven tot half twee <3

Mailou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5352 Gepost op: 24 januari 2018, 21:10:15 »
Een paar weken geleden zag ik op facebook zo'n foto waar op stond "mijn goede voornemen voor 2018 is om 10 centimeter te groeien!" ik tagte mijn vriend hierin omdat hij 20 cm groter is dan mij, bijna gelijk kreeg ik een appje van hem: neeee je mag echt niet groeien! Nu ben je zo klein en knuffelig en kan ik je optillen!
Vond het zo lief :blush:

ikbenik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5353 Gepost op: 17 februari 2018, 22:51:34 »
toch is dit echt wel het beste topic

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5354 Gepost op: 13 maart 2018, 13:55:46 »
Up.

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #5355 Gepost op: 13 maart 2018, 20:27:07 »

Wanneer je vriend er sochtends vroeg uit moet en jij kan uitslapen, en je dan allemaal kusjes in je nek krijgt voordat hij uit bed gaat <3 lovehim

❅ Patatina ❅

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5356 Gepost op: 13 maart 2018, 21:49:21 »
Ik ging maandagochtend weer naar huis na een weekendje bij hem en hij zei: ''Doei, schatje, ik hou van jou!''
Sidenote: ik zei vorige week zondag voor het eerst ''ik hou van je'' tegen hem (echt met een bonkend hart. Het betekent heel veel voor me en vond het super spannend om te zeggen. Toen hij ''Ik ook van jou'' zei moest ik een beetje huilen (van geluk) lol help.)

Zoooo lieefffff.
Anche i silenzi hanno parole.

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #5357 Gepost op: 19 maart 2018, 11:10:47 »
Wanneer je iets hebt gedaan waar je zelf best trots op bent en dan een familielid van hem tegenkomt die meteen zegt dat hij zo trots heeft verteld aan hen dat hij het zo knap vond wat ik had gedaan en zo trots op me is, hahah zo cute.

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5358 Gepost op: 26 maart 2018, 21:13:50 »
"De enige reden dat ik het ooit uit zou maken met jou, is als je vreemd zou gaan of wanneer ik zou merken dat ik je niet meer gelukkig maak."

En ik had ooit gezegd dat ik het stom vind om als we in bed liggen en liggen te praten, uiteindelijk weltrusten te zeggen en te gaan slapen. Voelt een beetje gek dat je vanuit een gesprek "doei" zegt en dan naast elkaar wakker ligt te zijn, met je ogen dicht. Dus hadden we bedacht om dan een random woord te roepen en daarna helemaal niks meer. Gisteravond toch maar direct afgeschaft.

ik: "Zullen we gaan slapen?"
hij: "Is goed, slaap lekker! SNELKOOKPAN!!!!"
ik: "LANTAARNPAAL!!!"
halve minuut stilte
bed begint te schudden
vriend kan lachen niet meer inhouden
vriend krijgt slappe lach
 laughing7.

❅ Patatina ❅

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5359 Gepost op: 26 maart 2018, 22:50:05 »
Vriend en ik stonden eergisteravond in de badkamer voor de spiegel. En toen sloeg hij z'n armen om me heen en keek me aan via de spiegel. Lief glimlachen en een beetje dansen (stond muziek op). Toen zei hij: ''Ik hou echt van de blik die je nu hebt.'' Dus ik nog meer glimlachen. Hij: ''Echt. Ik ben verliefd.''

Whieeee.
Anche i silenzi hanno parole.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5360 Gepost op: 27 maart 2018, 12:03:41 »
"De enige reden dat ik het ooit uit zou maken met jou, is als je vreemd zou gaan of wanneer ik zou merken dat ik je niet meer gelukkig maak."

En ik had ooit gezegd dat ik het stom vind om als we in bed liggen en liggen te praten, uiteindelijk weltrusten te zeggen en te gaan slapen. Voelt een beetje gek dat je vanuit een gesprek "doei" zegt en dan naast elkaar wakker ligt te zijn, met je ogen dicht. Dus hadden we bedacht om dan een random woord te roepen en daarna helemaal niks meer. Gisteravond toch maar direct afgeschaft.

ik: "Zullen we gaan slapen?"
hij: "Is goed, slaap lekker! SNELKOOKPAN!!!!"
ik: "LANTAARNPAAL!!!"
halve minuut stilte
bed begint te schudden
vriend kan lachen niet meer inhouden
vriend krijgt slappe lach
 laughing7.

Hahahaha dat laatste, genius! :D

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5361 Gepost op: 13 april 2018, 22:11:33 »
Up

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5362 Gepost op: 13 april 2018, 22:32:43 »
"Voor altijd van mij" <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Cinnaber

• Cash me ousside, howbow dah?
    • Bekijk profiel
« Reactie #5363 Gepost op: 13 april 2018, 22:37:25 »

My single ass kan dit topic niet aan.

Wel ontzettend lief @Pinkiewink!
Alt er love.  *Galaxy*

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5364 Gepost op: 13 april 2018, 22:37:48 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5365 Gepost op: 13 april 2018, 22:39:11 »
toch is dit echt wel het beste topic

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5366 Gepost op: 14 april 2018, 22:10:22 »
100% sarcasm

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5367 Gepost op: 15 april 2018, 22:08:36 »
Hoe hij me na 3 jaar nog steeds meerdere keren per week met glinsterende oogjes aan kijkt en zegt dat ie nog altijd zo blij met me is, van me houdt, etc.

Gisteren zei hij nog dat wij echt soulmates moeten zijn; we hebben zo vaak telepatische momenten, dezelfde denkwijze en dezelfde humor. En de dingen waar we dan wel in verschillen, vullen we heel goed bij elkaar aan. Hij heeft 100% gelijk :aanbid:
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5368 Gepost op: 16 april 2018, 08:48:55 »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5369 Gepost op: 30 april 2018, 07:47:19 »
up

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5370 Gepost op: 30 april 2018, 16:41:50 »
Heerlijk topic dit

Surround yourself with nature :luck:

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #5371 Gepost op: 30 april 2018, 16:42:09 »
Gisteravond lag ik met mijn vriend en de hond naar het onweer te kijken vanuit bed. Tegelijkertijd was hij met de hond aan het spelen en ik lag tegen hem aan. Hij zei op een moment: "Ik hou van jou. En van mijn leuke hond. Maar vooral van mijn leuke vriendinnetje. Mijn super leuke vriendinnetje".

Echt, deze momentjes... Ik schrijf ze meteen op in de notities van mijn telefoon, en dan lees ik ze wanneer ik me even niet goed voel. Zo fijn :)
Surround yourself with nature :luck:

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5372 Gepost op: 30 april 2018, 17:40:23 »
"Je bent de beste vriendin ooit, zou letterlijk niemand beter kunnen wensen"

c u t e
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5373 Gepost op: 03 mei 2018, 08:24:05 »
Gister kwam man thuis met een roos  :huglove: sweet
en vakantiegidsen want ik wilde stiekem niet naar waar we eerst heen wilde
en nu heb ik mijn zin en gaan we luxe op vakantie hahaha (niet uit de vakantiegids btw haha)
en man heeft er ook helemaal zin in en ziet het niet als straf
YAY <3

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5374 Gepost op: 06 mei 2018, 11:26:49 »
Gister lag er een chocoladereep met een heel lief briefje in de brievenbus als motivatie voor het leren :huglove:
Wearing the smile you gave me :)