Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15732388 keer)

Sinfonia

• I am the enslaved solitaire
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 08 juli 2012, 20:03:26 »
'ik vind jou mooi, écht heel mooi, jij bent mijn schoonheid. En ik weet dat je dat zelf niet vind maar geloof dan dat ik dat vind en onthoud dat'

ja dat was lief :)
''That's a touching story, it really is... not my problem''

ChickWithBrains

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 08 juli 2012, 20:57:01 »
smelt smelt

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 08 juli 2012, 21:46:05 »
Als mijn vriendje en ik niet bij elkaar slapen (vrijwel altijd) en dus via Whatsapp welterusten zeggen, zegt hij heel vaak 'Tot zo schatje!' alsof ik zometeen bij hem in bed kruip, alsof we al samenwonen. Heul lief. En toen ik er een keer naar vroeg zei hij iets van 'Maar ik zie jou zo toch in mijn dromen!'
Hoe kom ik aan zo'n schatje :3

thenewclassic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 08 juli 2012, 21:49:32 »
Vriendjelief had dus gedroomd dat ik 'm zou dumpen, heel de ochtend heel verdrietig, zegt hij met traanoogjes:
'Blijf voor altijd mijn kleine teddybeer, alsjeblieft.'

aaaaaaahwwwwwwww zo zielig en lief tegelijkertijd

Marloes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 08 juli 2012, 22:26:03 »
Wauww, jullie verhalen zijn zo lief eh!

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 08 juli 2012, 22:28:36 »

Het regende keihard hier.
Kwam hij helemaal vanuit Utrecht met een bosje rozen voor mijn voordeur staan.
Ik wist van niets en was niet thuis. 2 uur later kwam ik thuis zie ik hem zitten onder een afdakje op ons terras. Vroeg ik hem waarom hij mij niet had gebeld.
'Het moest een verassing blijven!' zei meneer helemaal nat.

Eenmaal binnen heb ik hem afgedroogd, haha :D

Nadat hij droog was gaf hij 'ons dagboek' (we houden samen een dagboek bij)
aan mij. Waarin ik een heeeel stuk had geschreven over onze 'lovestory'
bleek dat ik had geschreven ; 'Ja, ik heb echt geen idee wanneer jij verliefd op me bent geworden.' waarop hij schreef ; 'Je had me toen je hallo zei en ik gaf mijn hart weg toen jij mijn hand schudde.'

Ik begon verlegen te worden. Toen pakte hij mijn hand en schudde het.
'Like a sir.' zei hij met echt een droge kop. Hihi

Hij is toch zo lief.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 08 juli 2012, 22:30:51 »
En we gingen vandaag bij hem thuis tosti's eten 's middags, en hij pakte een bevroren boterham en nam er een hap uit. En dat doet hij wel vaker (bevroren brood eten), dat weet ik, en ik heb hem er heel hard om uitgelachen. En toen liet hij mij een hapje proeven, en toen vond ik het best lekker (ja echt) en toen ging hij ook heel schattig lachen :3

klaaaar

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 08 juli 2012, 22:43:10 »
Mijn vriend en ik zijn eigenlijk elke avond bij elkaar als ik bij mn vader ben, alleen gisteren had ik een verjaardag van een vriend van me, dus toen zag ik hem niet.
En vandaag zag ik 'm overdag ook al niet omdat ik verjaardag van m'n oma had. Kwam ik vandaag weer bij hem, ijskoud (ik had alleen een topje aan terwijl het net geregend had en het waaide xD). En ik smste hem van 'ben er'. Kwam ie naar buiten stormen, mij helemaal knuffelen. 'IK HEB JE ZO GEMIST SCHATJE' hihi. Was écht lief. En toen trok hij ineens zo'n heel raar hoofd, bleek dat er twee mensen langsliepen die hem heel raar hadden aangekeken door die actie, haha.

--Monaa96

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 08 juli 2012, 22:53:34 »
ik en mn vriend wonen heeeel ver van mekaar en we missen mekaar echt iedere seconde, ik was 2 weken geleden nog bij hem (op vakantie daar) en de avond voor ik zou vertrekken moest hij alleen maar huilen dus ik zijn tranen wegvegen en zei tegen hem dat hij niet om mij moest huilen, omdat ik voor altijd bij hem blijf. Dus hij zei vanavond op face van; was je maar bij me nu, dan kon je net als toen mijn tranen, die elke seconde door jou in mijn ogen komen, weggeven. Ik hou heel veel van je schatje, jij bent mijn leven wil je er alsjeblieft heeel voorzichtig mee zijn en er goed op passen?
Ik vond het zooooó lief, toen hij net offline ging zei tie ook nog van; ik zeg het alsnog; let alsjeblieft goed op mijn leven (A)

desaparece

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 08 juli 2012, 23:46:56 »

Vriendjelief had dus gedroomd dat ik 'm zou dumpen, heel de ochtend heel verdrietig, zegt hij met traanoogjes:
'Blijf voor altijd mijn kleine teddybeer, alsjeblieft.'

aaaaaaahwwwwwwww zo zielig en lief tegelijkertijd

Aww dat had mijne ook laatst, alleen zei hij; ik wil je echt niet kwijt. Maar hij had ook zoiets gedroomd en was ie helemaal verdrietig aan het doen haha.

MissGigi

• Gast
« Reactie #60 Gepost op: 09 juli 2012, 06:49:01 »
Gisteren mijn vriendje toen we bij een vriend waren en ik naar huis toe moest. En mijn huis is 40 minuten fietsen verderop en natuurlijk regende het en had ik geen jas bij - _ -.

hij: ''niet ziek worden hè?!''
ik: ''ik doe mn best''
hij: *knuffel + kus* ''wel echt je best doen hè?!''

:wub:

klaaaar

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 09 juli 2012, 08:23:40 »
^ Ooooh dat doet me denken aan mijn vriend. ;$
Ik had hetzelfde, regen en geen jas xD Mn vriend zou meegaan op scooter. En hij zei dat ik vast moest gaan fietsen, roept ie me terug staat ie daar zo in tanktop, bigsmile, jas open voor mij. 'Je mag niet ziek worden. Want dan moet ik je missen. Of in ieder geval, dan is het minder gezellig. En .. oooh die jas staat je mooi.' Hihi, ik verzoop in die jas. En later, toen we onderweg waren. (Hij had toch maar een dun vest aangetrokken.) Zei zo'n man tegen hem 'aardig van je, dat je haar je jas geeft. Straks ben jij ziek.' Zegt mn vriend: 'Nou en? Ik ben liever doodziek dan dat ik MIJN meisje in de regen in een topje laat fietsen.' Nawww.

Slak

• I'm feeling so fly like a cheesestick
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 09 juli 2012, 10:15:57 »
Die knuffel waar ik in dit topic al over geschreven had, is dus Bambi van de film. Laatst was ik bij mijn vriendje en zaten we tv te kijken, kijkt hij me opeens met van die lieve oogjes aan:
'Kim kunnen we alsjeblieft de film Bambi kijken???"
Dus wij die film kijken, hij helemaal tegen me aan kruipen,
'Kim we moeten Bambi goed bewaren, want die wil ik wel aan onze kindjes meegeven!'
haha echt een schatje
I SAW, I CONQUERED, I CAME

Faloesy

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 09 juli 2012, 10:19:21 »
Gister keken we tv & zat hij half op de bank en ik lag tegen hem aan. En ik merkte dat hij de hele tijd naar mij keek. Toen vroeg ik, waarom kijk je de hele tijd naar me? (Hij weet dat ik er niet tegen kan;p) Toen zei die: Ik kijk gewoon heel graag naar je, en dan met hele schattige oogjes haha(:
Memories are the architecture of our identity ♥

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 09 juli 2012, 10:22:51 »
ik hoop dat ik deze week heel veel schattige dingen ga meemaken (:

ChickWithBrains

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 09 juli 2012, 10:24:24 »
i want moreee :D

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 09 juli 2012, 14:46:22 »
Mijn vriendje zit in een opvangcentrum deze vakantie en we mogen enkel contact hebben via brieven. Vandaag heb ik weer een brief gekregen en er staan echt lieve dingen in, wat bijzonder is want normaal is mijn vriendje eerder 'koel' en niet zo'n slijmbal laughing7.
Hij heeft allemaal redenen zitten opsommen waarom hij van me houdt. Enkele redenen zijn: omdat ik graag fifa speel, omdat mijn lievelingseten kebab is, omdat ik niet kan dansen (daar lacht hij me altijd mee uit :'D) en nog zo van die domme dingen. Maar ook lieve dingen zoals, omdat ik bij hem blijf terwijl ik beter kan krijgen. Ik vind het zo lief.

En hij zegt ook dat de meisjes daar allemaal bitches zijn die bij iedere jongen proberen, maar dat ik me geen zorgen moet maken want zelfs allemaal samen zijn ze nog niet half zo leuk en mooi als mij. Oooh hij is echt een slijmbal geworden jo, maar ik vind het niet erg :'D
je mening is fout

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 09 juli 2012, 16:02:10 »
Als we samen zijn dan kijkt ie soms heel lang naar me, of zit ie aan m'n haar of aait ie over mijn arm of zit ie aan mijn kont (als we staan) en als dat een tijdje doorgaat zeg ik vaak 'Is het interessant?' en dan zegt hij iets van 'Ja, heeeel interessant' en gaat ie het nog intenser en overdrevener doen.
Over twee weken is ie weer terug!!!
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 09 juli 2012, 16:22:07 »
WEG
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2012, 14:21:25 door lalalovexx »

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 09 juli 2012, 21:01:33 »
Awh, Loopeend zei dit over ons: 'Omdat je altijd zulke schattige verhalen plaatst van jou en je vriendje. Jullie lijken wel een sprookje :D ' En dat vertelde ik hem, en hij vond het heel leuk, en toen zei ik 'Jij bent ook mijn sprookje!'
Hij: 'Jij bent mijn prinsesje!'

En dan moet je achter al zijn schattige dingen even de tweede smiley van rechts, bovenaan erbij denken, maakt het allemaal nog 100000x zo schattig!

Mientje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 09 juli 2012, 23:59:18 »
Het eerste wat mijn vriend altijd doet als hij me kamer binnen komt, is dat hij heel snel op me bed ga liggen en dan zichzelf inrolt met mijn dekens en dat je dan alleen zijn hoofie ziet. Zo schattig<33

Of als ik tegen hem aan ligt dat hij dan begint te zingen:
Jij bent zo lief, en zo schattig.
Ik hou van jou lalalaa
Je bent echt de liefste
awh<33

Raawr

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 10 juli 2012, 12:05:56 »
Gister zat hij aan de eettafel en ik kwam even bij hem staan. Toen pakte hij me opeens vast bij mijn middel en legde zijn hoofd op mijn buik neer en zei: 'hier komen de baby's'. Zomaar uit het niets, dus ik keek hem aan op zo'n manier van 'omg je doet echt heeel schattig'. En toen liet hij me los en keek snel de andere kant op en zei 'dat heb ik niet gezegd' hahahaha.

Raawr

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 10 juli 2012, 12:06:45 »
@ irii haha dat doet die van mij ook! ZO SCHATTIG is dat!

Meisjeshelper

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 10 juli 2012, 12:19:58 »
Dat toen ik mijn crush voor het laatst zag ik hem een egt uitgebereide knuffel gaf

xmuffinlover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 10 juli 2012, 12:25:11 »
Midden in de nacht stuurde hij dit:
Ik hou super veel van je schat echt waar, ik wil je leven met me delen <3
ga nu nog maar lekker even dromen en dan zie ik je morgen weer
droom zacht (k)
xxx