Auteur Topic: schattige dingen met jongens/meisjes topic #3  (gelezen 15732290 keer)

Raawr

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 06 juli 2012, 23:08:41 »
Aah vandaag. Begon hij te zingen 'Hey I met you two and a half year ago, and this is crazy! But here's my number not, because you already have. Heyyy baby I met you and this is crazy but also very nice because I loooveee you. And here's my number you can call me everytime because you are my honey!'  Haha het klonk nergens naar maar was wel even schattig.

Littlegiirll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 06 juli 2012, 23:51:20 »
dat lieve lachje als hij me aankijkt :wub:

Very_Cherry

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 07 juli 2012, 00:09:37 »
Hij via whatsapp:
''Ik heb helemaal geen zin om op vakantie te gaan, het is toch baggerweer''
Ik: Ja daar moet je je vakantie niet door laten verpesten! Komt wel goed joh :)
Hij: Maar ik moet jou ook 3 weken lang missen ;$

Aaahw :wub:
Life isn't about waiting for the storm to pass... it's about learning to dance in the rain.

TrophyEyes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 07 juli 2012, 09:45:57 »
Mijn vriendje slaapt deze hele week bij mij omdat mn ouders op vakantie zijn en volgende week gaan we samen op vakantie. Dus ik zei tegen hem vind je het wel leuk dat we elkaar 2 weken elke dag zien? En toen zei hij nee. Dus ik was al een beetje teleurgesteld. Maar toen zei hij ik wil je 3 weken elke dag zien. Ik vond het wel lief want meestal maakt mijn vriendje niet van zulke opmerkingen:)

ChickWithBrains

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 07 juli 2012, 11:28:47 »
aaawh cute

Lebonheur

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 07 juli 2012, 12:55:13 »
Ik was op vakantie in Turkije en heb daar zo'n leuke jongen ontmoet. We hebben een strandwandeling gemaakt en het was zo romantisch! Steeds als hij me aan kijk had hij zoo'n lieve lach en hij zei zulke lieve dingen. Ik ben nu twee dagen thuis en ik mis hem zo erg :(

frusciante

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 07 juli 2012, 18:49:42 »
ik bleef bij hem slapen en we lagen samen in zn bed en ik was al half aan het slapen, hoor ik opeens een hele diepe zucht. dus ik vragen wat er is, zegt ie, aaaah gelukkig je bent nog wakker, ik wou je zo graag knuffelen maar ik was bang dat je wakker zou worden.
haha awhhhh:')

Framboos

• Dikke vette liefde.
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 07 juli 2012, 19:38:18 »
Hij is net het vliegtuig ingestapt, en het vliegtuig gaat over vijf minuten vliegen, dus hij belde me 20 minuutjes geleden met: 'Schatje, ik wilde gewoon nog heel graag je stem even horen.' Dus ik een jankbui, aangezien ik nogal emotioneel ben de laatste tijd, zegt hij: 'Ik heb vandaag 3 vrouwen zien huilen, mijn moeder, zus en jij. Maar jij bent het aller aller leukst en ik hou heel veel van je en ik moet nu boarden en ik wil niet weg en ik wil niet naar Spanje maar ik wil ook wel en bleh. IK HOU VAN JEEEEEEEEEE tot over 4 weken, ik verheug me er nu al op' en het was echt lief haha. Aangezien hij bij mij had geslapen vannacht, en toen had ik ook al een jankaanval gehad en toen ging ie me knuffelen en wat hou ik toch van dat kind haha (:
We need to be the change we wish to see in the world. / MIJN LAATSTE VIDEO

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 07 juli 2012, 20:05:11 »
vroeg de moeder van mijn crush aan mijn crush wie hij aan de telefoon had zegt ie: mijn kleine vriendin!

aaaah <3

Framboos

• Dikke vette liefde.
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 07 juli 2012, 20:17:59 »
@Amber: Ik vraag me nog steeds af hoe dat zit met die crush van jou haha.
We need to be the change we wish to see in the world. / MIJN LAATSTE VIDEO

richelletje49

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 07 juli 2012, 22:23:30 »
haha dit was dus met mijn buurjongen haha
ik en een vriendin waren met mijn buurjongen buiten zitten voor zijn huis maar toen moest mn vriendin weg (wat ik wel snap want was half twaalf snachts op een woensdag) dus ik en mijn buurjongen bleven  nog even zitten en toen zij hij ineens ik wil een blokjes buik dus ik zij a laat eens zien hoe ver je dan bent dus hij zegt zo nee want dan ga je me alleen maar uitlachen (hij is niet gespierd maar heel dun) dus ik zij dat ik dat niet ging doen toen deed hij egt 2 sec zn shirt omhoog en toen snel naar beneden was heel schattig hoe onzeker hij was maar dat hoeft hij helemaal niet te zijn  

en nog zon keer toen begon hij ineens over hoe hij een meisje op date zou meenemen en toen werd hij rood was ook heel schattig

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 07 juli 2012, 22:28:22 »

@Amber: Ik vraag me nog steeds af hoe dat zit met die crush van jou haha.

heb je het tegen mij? hoe weet je mijn naam?
ohja, staat op mijn profiel hahaha (':

maar als je het tegen mij hebt:
aankomende week blijf ik bij hem slapen van maandag tot vrijdag.
we hebben nog niks, maar dat zeer zeker wel denk ik haha (:

thenewclassic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 07 juli 2012, 22:43:04 »
Ik moest vandaag werken en in mijn lunchpauze whatsappte ik hem dus. Direct een reactie met 'Ik ben direct uit de douche gesprongen, ik had mn telefoon op luid gezet voor jou! :D' zo schattig hahaha en na 5minuten kussmileys te sturen: 'Oja ik moet me nog afdrogen'. ik vind het zo'n schatje <3

GlambertLove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 juli 2012, 22:59:36 »
ik had veel moeite met mijn depressie en was bang dat mijn vriendje weg zou gaan omdat ik mezelf snijd. maar hij helpt me en we doen nu "The Butterfly Project" ik vind het zo lief dat hij dat wil doen voor mij. en niet zomaar weggaat ofso. hij blijft bij mij <3 <3

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 juli 2012, 23:20:05 »
@ kimmmmG, Awh, sommige mensen kunnen het kinderachtig noemen van dat knuffel maar ik vind het echt schattig.
« Laatst bewerkt op: 07 juli 2012, 23:21:37 door Inspireme »
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

Spreeeuw

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 juli 2012, 23:36:00 »

Aah vandaag. Begon hij te zingen 'Hey I met you two and a half year ago, and this is crazy! But here's my number not, because you already have. Heyyy baby I met you and this is crazy but also very nice because I loooveee you. And here's my number you can call me everytime because you are my honey!'  Haha het klonk nergens naar maar was wel even schattig.

Oh, dat is kei schattig :)
♥♥

Troela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 07 juli 2012, 23:45:38 »
omg omg omg!
de jongen die ik al een paar maanden leuk vind.. we hadden vandaag afgesproken om naar het bos te gaan en we hebben super veel geknuffeld en op een gegeven moment knuffelde hij me ook van achter zegmaar en aww zo lief!
toen begon het echt te gieten en we gingen onder een boom schuilen.. hij knuffelde me weer en ik stond met mijn wang tegen zijn wang aan en ik verschoof steeds een klein stukje, tot mijn neus zijn neus raakte en ik dacht 'oh joh, ik doe het gewoon' en toen heb ik hem gezoend & hij zoende terug! aww.. daar stonden we dan, 2 uur lang te zoenen in de regen!
toen het droog was liepen we hand in hand terug naar de fietsen en ohhh, het was perfect! <3

Takeacandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 08 juli 2012, 14:17:53 »
Hey girls,
In het begin van het schooljaar heb ik een jonge gespot hij is zoo mooi,
ik keek echt elke speeltijd naar hem!
Laatste examen kwam die jongen naar mij toe en vraagt mijn nummer, ik was zo blij! We lachten de hele tijd naar elkaar, nu vandaag heeft hij een video doorgestuurd naar mij dat hij een stukje spiano voor mij speelt, lief eh !

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 08 juli 2012, 14:25:59 »

omg omg omg!
de jongen die ik al een paar maanden leuk vind.. we hadden vandaag afgesproken om naar het bos te gaan en we hebben super veel geknuffeld en op een gegeven moment knuffelde hij me ook van achter zegmaar en aww zo lief!
toen begon het echt te gieten en we gingen onder een boom schuilen.. hij knuffelde me weer en ik stond met mijn wang tegen zijn wang aan en ik verschoof steeds een klein stukje, tot mijn neus zijn neus raakte en ik dacht 'oh joh, ik doe het gewoon' en toen heb ik hem gezoend & hij zoende terug! aww.. daar stonden we dan, 2 uur lang te zoenen in de regen!
toen het droog was liepen we hand in hand terug naar de fietsen en ohhh, het was perfect! <3

okee, dat vind ik echt schattig :3

klaaaar

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 08 juli 2012, 14:26:17 »
Gisteren was er echt zo'n schattige jongen op een verjaardag van een vriend van me.
We waren gewoon een beetje aan het kletsen en zo.
Hij: Hou oud ben je eigenlijk?
Ik: 17.
Hij: Nieeet? Dat geloof ik niet, je bent aardig!
Ik: Dus alle 17 jarigen zijn niet aardig?
Hij: Nou, nee, uhm,
en toen begon ie helemaal te stotteren en zo, hihi.

En later fietsten we met een hele groep naar een discotheek. En ik fietste met 3 anderen achteraan. En één van hen trok een sprintje om de rest bij te houden en die andere twee gingen ook versnellen. Maar ik voelde me bagger dus ik bleef gewoon rustig fietsen. En toen kwam diezelfde jongen zo terugfietsen.
Hij: Sorry! Gaat ie wel?
Ik: Neu, niet echt, maar ja. Fiets maar verder hoor. Ik moet alleen maar rechtdoor, ik vind het wel.
Hij: Ben je gek? Ik laat jou niet alleen op zo'n verlaten weggetje fietsen!
En toen ging hij me duwen, hihi. Hij was echt een schatje.

therushoflife

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 08 juli 2012, 14:28:21 »

omg omg omg!

Ahw, wat lief. Superleuk voor je :)

JALEX

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 08 juli 2012, 15:25:14 »
aaah cute allemaal
snakebite heart with a bubblegum smile

Troela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 08 juli 2012, 16:29:36 »
aww thanks (:
hij is gewoon lief <3 en nu zit ie voor bijna 2 weken in spanje.. /:
damn timing!

imnotthefirst

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 08 juli 2012, 16:36:05 »
hahaa @Raawr: super lief (en grappig haha ik lag in een deuk)
Mijn vriendje laatst uit het niets:
"Later ga ik met je trouwennn, want je bent het perfectste meisje :D mag dat alsjeblieeeft"

Ellen1996

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 08 juli 2012, 17:47:48 »
We hadden bandoverleg bij mij thuis en een deel moest eerder weg,
ik bleef dus over met de toetsenist en drummer en
die gingen beide gitaar spelen en we zaten in de achtertuin terwijl het begon te schemeren op de picknickbank, het was zo'n mooi moment het voelde echt als een privéconcert <3