Auteur Topic: scared to love again.  (gelezen 1657 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 03 januari 2009, 00:02:19 »
ja ik heb best veel topics volgens mij maar dat maakt niet uit (:

ik had paar maanden geleden gezoend met mn bijna-buurjongen G. ik kon hem maar niet vergeten. hij is 3 jaar ouder dan mij & hij heeft losse handjes. zoent met echt heel veel en verder gaan vind die helemaal niet erg. oftewel, ook batsen ja.

toen was er J. , vriend van G. ik ontmoette hem toen ik naar huis fietste vanaf school (is 40 minuten fietsen). toen hadden we de hele weg samen gefietst en ik voelde me goed bij hem. oud en nieuw vierde ik ook een beetje bij hem en hij raakte me vaak aan enzo. prikte me in me buik, sloeg een arm om me heen, raakte me hand iets te vaak aan enz.
ik dacht dat ik over G. was, door J.

maar begin van deze avond was G. bij J. ze vroegen of ik langs kwam. nou ik kwam langs. ik ging naar J., maar bij J. thuis waren nog 2 mensen ; zn broer en de ex van zn broer. dus dat moest ie effe fixen. G. en ik werden dus naar buiten gestuurd en toen zaten we daar, begon die over een smsje dat ik het gestuurd (van dat ik nog aan hem denk) en dat had die tegen J. verteld! maar G. en ik waren dus buiten, SAMEN, en hij zei zo; je gaat wel met J zoenen hé en dat soort dingen. nou toen gingen we naar binnen. ik ging naast J. op de bank zitten, en G. kwam op een gegeven moment naast mij zitten. dus ik zat tussen hun 2 in. toen sloeg G. een arm om me heen en toen zat ik helemaal tegen G. aan enzo. maar ik zei zo 'kap' xD (want hij is player). dus toen ging ik weer normaal zitten, handen over mn buik like ik altijd doe. toen pakte J. opeens mn hand. G. kon dat niet zien, maar we zaten een tijdje zo, en toen sloeg G. weer een arm om me heen en hij kwam IETS TE DICHTBIJ met zn hoofd. maar J. en ik deden dus onze handen los. toen ging G. naar huis. ik zat daar samen met J. en ik vroeg 'ben jij net zoals G.?' zei hij 'nee'. GELUKKIGGG. maar toen zat ik helemaal tegen hem aan. toen zei hij 'hoe laat ga je eigelijk weg?' en toen zei ik 'weetniet, als ik weg moet moet je het zeggen hoor!' en toen zei die 'ga nu dan maar, want straks komen mn ouders enzo, ik loop nog wel een stukje mee hoor' en toen ging ik weg en gaf die me een superlange knuffel. kijk ik had hem wel op ze bek willen pakken maaar 1. hij moet beginnen. 2. ik had me tanden wel gepoetst daarvoor, maar die smaak was weg. 3. straks is het weer zo als G. dus dat deed ik niet. toen zei hij 'het is echt koud' en toen zei ik 'je hoeft niet mee te lopen hoor'. zei hij 'oke'. ik ging gewoon (alleen) weg. hopsakee.

ik heb nu het gevoel dat ik het helemaal verkloot heb. ik wist niet hoe ik me moest gedragen omdat ik al zolang met G. in me hoofd zat, en hij was daar opeens.

gevoelens voor G. heb ik al sinds heel lang, en ja, ik heb ze nog steeds. maar J. is ook superleuk! ik ben alleen bang dat het weer zo wordt als met G. want om G. heb ik heel veel gejankt en ben ik veranderd.
ook zei J; we gaan wel nog een x chillen. maar wat kunnen we doen? en hoe moet ik doen?
en wat zouden jullie in mijn geval doen?

ik moest het eigelijk een beetje kwijt. tips enz zijn altijd welkom, heel graag.
xxx
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2009, 00:22:47 door irisxxxxx »

Gwen_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2009, 00:06:39 »
doe waar jij je goed bij voelt, en laat alles op je afkomen.
wees niet bang voor de toekomst en geniet.

^^ heb ik van me oma :)

Julia

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2009, 00:07:54 »
Als je nou zegt wat je wilt.... want dit is niet leuk om te lezen omdat het zo lang is... en ik snap er niks van

_helloYOU

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2009, 00:08:21 »
ik zou toch voor J. gaan..
joie de vivre

Ichthues

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2009, 00:16:06 »

Wáuw, jouw oma heeft mooie en héel ware uitspraken!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2009, 00:18:16 »

Als je nou zegt wat je wilt.... want dit is niet leuk om te lezen omdat het zo lang is... en ik snap er niks van

is het echt moeilijk te begrijpen ? :$

Rento

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 januari 2009, 00:30:33 »
uhm nee ik begrijp het hartstikke goed... maar sorry ik heb geen advies , moest daar even op reageren :P
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2009, 00:32:23 door Rento »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2009, 11:44:04 »
ohgod, echt raar. toen ik hem net kende deed hij meteen al xxxxxx hvj. dat vond ik iets te snel maar dat had ik niet gezegd. nu ik hem beter ken, doet hij later, mazzol en dat soort dingen... hij smst ook niet terug met smsjes en, hij vind me gewoon niet leuk. maar ik hem wel.  iemand flirttips ofzo? xD

Inge

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 januari 2009, 17:35:04 »

serieus, jou oma rockt!!  <3

Youfatbastard

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 januari 2009, 17:41:09 »
Maar vind J jou leuk, want hij ging nieteens meelopen enzo, nouja wel vaag. Maar je moet niet met die player G gaan
that I'll be entertained even by a stupid, fucking linoleum floor, linoleum floor

MissCherry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 januari 2009, 17:52:39 »
Ik zou ze beiden proberen te vergeten. Als J. een goede vriend van G. is dan is de kans groot dat ook J. een player is. Als 1 van hun je echt leuk vindt dan zou hij dat toch wel aan zijn vriend vertellen en niet willen dat ze allebei iets proberen bij je.

sorry ik leg vaag uit.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #11 Gepost op: 03 januari 2009, 18:18:22 »
ze ouders konden ieder moment thuiskomen, dus ik denk dat hij dat daarom deed. hij vertelde mij eerst dat hij een meisje van zijn school leuk vond, maar ook nog meer. ik moet hem denk gewoon 'veroveren'. maar hoe?

Cait

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 januari 2009, 22:20:19 »
hoi lieve ier,
nou ik zou met die J gaan want die G is een player en daar krijg je uiteindelyk toch niks mee, en door die G ga je straks over alle jongens zo denken, dat ze players zijn enzo, omdat hý een player is. J lijkt me liever en aardig dan G .. maarja. oke genoeg gezeik van Dr. Jessie hihi. en nee ik snap mezelf niet hahaha. $: okay nu ga ik echt de titanic kijken. doeeeeeeeeeeeeej, koesja. (L)(L)

Cait

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 januari 2009, 22:21:14 »
en de volgende x gewoon lekker chillen en jezelf zijn hihihihi.
x ily.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #14 Gepost op: 03 januari 2009, 23:43:09 »
haha alleen J. doet stom. ik smste hem zo, want hij stond voor mn huis maar in het begin wist ik niet wie het was. hij stond daar samen met G. en ik zat in mijn kamer mn broer stylingadvies te geven. toen gingen ze zwaaien.
maar ik smste naar J. ; jij was dat zeker voor mn huis? haha xxx.
krijg ik terug ; ja
smste ik naar J ; dacht ik al xD. ben je nog met gijs? xxx.
krijg ik terug ; ja.

omg. =( ik vind J. denk echt te leuk.

Cait

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 januari 2009, 10:37:13 »
oeh dus G. is gijs haha. $: ja maar jongens doen altijd zo. :S zo kortaf. echt irritant. zijn ze knap 8D ? xxxxxxxx

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #16 Gepost op: 04 januari 2009, 13:13:44 »

oeh dus G. is gijs haha. $: ja maar jongens doen altijd zo. :S zo kortaf. echt irritant. zijn ze knap 8D ? xxxxxxxx

ja allebei supersupersupersuperknap! g. heeft geen hyves maar j. wel. hij is de linker op die achtergrond. alleen die foto is zooo oud. xxxxxxx

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 04 januari 2009, 13:22:06 »
Ga voor J, G is een player en daar heb je toch niks aan? hij zal je alleen maar verdriet doen :) en jongens reageren vaak kortaf hoor.. ik krijg van mijn vriend ook wel eens zulke smsjes, niks van aantrekken ;)
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #18 Gepost op: 04 januari 2009, 17:29:34 »
laatmaar. ik vond J. leuk. sprak met hem af. en toen heb ik het echt verneukt. toen waren er mensen dus wij gingen ergens anders naartoe, hij op de fiets en ik lopend. dus ik liep de hele tijd achter hem aan en zo hebben we een paar rondjes gelopen -.-' aaaaaah!

musicHEART

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 januari 2009, 18:12:44 »
ik zou G. proberen te vergeten, en gewoon voor J. gaan.
maar omdat G. een player is, zou J. dat toch ook kunnen zijn?
okay, hoeft natuurlijk niet, maar toch zou ik ff kijken hoe hij tegen andere mensen doet enzo.
is hij een player: vergeet hem, is hij geen player, dan zou ik voor hem gaan.
En als hij niets wil ofzo, dan kan je nog altijd gewoon vrienden worden als hij dat wilt (:

sorry als het een beetje onduidelijk is, lol.
And now your trip begins, because it's all over for, it's all over for you, for you. when you're on the edge and falling off, it's all over for you.

Cait

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 januari 2009, 14:47:19 »

laatmaar. ik vond J. leuk. sprak met hem af. en toen heb ik het echt verneukt. toen waren er mensen dus wij gingen ergens anders naartoe, hij op de fiets en ik lopend. dus ik liep de hele tijd achter hem aan en zo hebben we een paar rondjes gelopen -.-' aaaaaah!

never give up.