Auteur Topic: Re: Is hij bang om zich te binden?  (gelezen 259 keer)

Tess

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 augustus 2019, 23:31:40 »
Heey girls mijn naam is Tess en ik ben 18 jaar en heb al 9 maanden een vriend die 2 jaar jonger is we kunnen het perfect met elkaar vinden en alles gaat goed tussen ons er is alleen 1 ding waar ik overblijf na denken
Hij durft mij volgensmij geen kusje te geven zegmaar op mn mond geen idee waar het aan zou kunnen liggen in het begin dacht ik dat hij er nog niet klaar voor was maar nu moet hij er toch wel klaar voor zijn? Ik wil hem absoluut ook niet dwingen alleen ja zouden jullie mij kunnen helpen wat ik hier tegen kan doen want ja ik zou hem stiekem toch wel een kusjes willen geven😉 ik hen het zelf ook geprobeerd maar dan begint hij vaak spontaan te lachen maar dan uitbundig ..hmm...

Lieve groetjes Tess

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2019, 14:58:07 »
Misschien vind hij het spannend om kusjes te geven. Ik zou het hem een keer voorzichtig vragen. Geven jullie elkaar dan wel een kusje op de wang?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:34:40 »
Kan zijn dat hij gewoon onzeker is. Heeft hij hiervoor al iets met iemand gehad of ben jij de eerste?
Misschien dat je hem een kusje op zijn wang kan geven als jullie aan het knuffelen zijn, en dat je het dan verder opbouwt. Maar ik denk dat het het beste is als je het hem voorzichtig vraagt, of hij het misschien niet durft.