Auteur Topic: Probleem..  (gelezen 961 keer)

Ghislainee

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 januari 2009, 13:10:41 »
hey meiden,
ik (15) heb een ex (15) (bijna een jaar terug), ik heb het uitgemaakt omdat hij me dus bijna had verkracht, verder wil ik hier niet over door gaan. maar ik ben dus een beetje bang voor jongens, en durf niet dicht bij ze te staan of af te spreken, maar een bijna een paar maanden alweer geleden leerde ik een leuke jongen (17) kennen.. en ik ben bang dat hij mijn hart heeft gestolen :$. maar hij wilt dus met me afspreken, me beter leren kennen, gezellig met me zitten ect. hij heeft echt al me foto's gezien (op hyves, had ik nieteens door ofzo) maar hij verteld mij dus telkens dat ik een mooi meisje bent enzovoort, maar ik ben heel onzeker geworden door al die omstandig heden en ik vertel hem dus telkens dat ik dat niet vind. Wat vinden jullie, moet ik met hem afspreken.. of juist helemaal niet? en hoe kom ik er vanaf dat ik zo ver bij jongens vandaan sta, want ik wil hem eigenlijk best wel beter leren kennen enzovoort. Hij heeft overbuurmeisjes, ik ken ze allebei want ze zitten op mijn school.. maar het jongste meisje is dus 12, en die oudere is 14, dat is een vriendin van me trouwens. maar dat meisje van 12 vind hem dus ook leuk en is jaloers enzovoort, terwijl de jongen van mijn dromen haar nieteens leuk vind, dat vertelde hij me, en als ik dus bij hem langs kom en ze ziet ons, wát dan? want ik heb haar verteld dat ik hem helemaal niet leuk vind en hem als een vriend zie want niemand hoeft te weten dat ik hem leuk vind.. behalve me beste vriendin natuurlijk, en jullie nu ook.

1. moet ik nou wel of niet met hem afspreken?
2. wat kunnen we doen als ik met hem weg ga?
3. enig idee wat ik aan me zelfvertrouwen kan doen?
4. ik heb nog last van me ex, hij irriteerd me.. what to do?
5. als hij me echt niet knap of lief vind ga ik kapot, hoe moet ik dat overleven..
6. wat moet ik doen als zijn overbuurmeisje naar ons toe komt?!
7. zal ik achter zijn adres aangaan en hem een lief valentijn kaartje geven? (als vriendschappelijk nú teminste nog..)

Tips zijn altijd welkom meiden, sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon eventjes kwijt en ik wil wel wat hulp gebruiken! kuskus
open the door, get on the floor.. everybody walk the dinosaur!

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2009, 13:20:18 »
als je bang bent kun je hem altijd naar jou huis laten komen en zorgen dat j moeder thuis is. dat stelt je al wat gerust en zo krijg j ook wel weer j vertrouwen langzaam terug

bios, strand, stad

dat heeft gewoon tijd nodig, dt komt vanzelf

negeren en over praten/ schrijven

5. als hij me echt niet knap of lief vind ga ik kapot, hoe moet ik dat overleven..
er zijn meer jongens dan kerktorens dus dt komt ook gewoon goed. dt heeft alleen tijd nodig in het begin

zorgen dt z niet naar jullie toe kn kome..

7. zal ik achter zijn adres aangaan en hem een lief valentijn kaartje geven? (als vriendschappelijk nú teminste nog..)
ja why not
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Lovefighter

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2009, 13:27:00 »
Ik vind van wel, om je 'vertrouwen' weer terug te krijgen. Anders blijf je hier maar mee zitten. Maar zoals al gezegd word: Spreek thuis af. Voelt veilig ;]
Bioscoop, café, gamehall.
Ik denk als je je wat 'vertrouwder' bij jongens gaat voelen, dat je zelfvertrouwen ook weer terug komt. Dus gewoon rustig aan doen, komt vanzel wel weer :]
Er met een goeie vriendin over praten misschien? En als hij wat zegt niet naar hem luisteren, doe alsof hij er niet is.
Dat komt bij iedereen wel hard aan. De tijd heelt je wonden ;]
uhm xD
Zeker kan dat, weet hij tenminste ook dat je hem wel ziet zitten!

Successss =D
We shall prevail, our Lord is our Protector - You have none.

Ghislainee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2009, 13:40:57 »
hij wilt met me wandelen, maar ik weet niet wat ik daarbij moet denken, jullie wel? &ik heb geen idee watvoor kaartje ik moet sturen naar hem, heeft iemand een paar goeie ideeën?
open the door, get on the floor.. everybody walk the dinosaur!

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2009, 13:42:29 »
Wandellen met de hond ofzo, door het bos, of strand. Strand lijkt me vertrouwder voor jou. omdat het bos vaak verlaten overkomt kan dat op jou fout overkomen
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2009, 14:05:24 »
Jazeker, je moet het vertrouwen in jongens terug zien te krijgen want  niet alle jongens zijn zo als je ex!
Nou hij wilt met je wandelen, ga dat doen.. maar dan zou ik wel omdat je weinig vertrouwen in jongens hebt, ergens wandelen waar mensen zijn
Zie hier een topic meer zelfvertrouwen, ik wil hem wel voor je opzoeken :)
negeren, hoe moeilijk het ook is
als hij zegt dat hij jou mooi vind zal hij heus niet tegen je liegen :) vind hij je toch lelijk dan is het een onwijze zak en ligt het aan hem en niet aan jou
dat meisje is 12!!!! denk je nou echt dat een jongen van 17 iets wilt beginnen met een 12jarige? tenminste dat zie ik niet snel gebeuren :)
doen!! en als je hem dan stuurt, niet te overdreven!
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 januari 2009, 14:12:33 »
Meer zelfvertrouwen! >> klik <<
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

oenepoen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2009, 18:39:23 »
Ja! Als je hem leuk vind, is een van de belangrijkste dingen om hem eerst beter te leren kennen, dat doe je dus (o.a.) door met hem af te spreken. Misschien, als je hem goed genoeg kent, is het ook een idee om te beginnen over wat er is gebeurd met je ex. Als hij met jou wilt afspreken, vind hij je vast leuk, en weet ik zéker dat hij het serieus neemt.
Ga iets doen, waarbij je wél gewoon met elkaar kunt praten, maar waarbij je ook iets anders kunt doen (als je even niks weet te zeggen ofzo, voorkomt stilte's). Dus zoiets als skeeleren ofzo! (maarja, is nu misschien beetje koud ;p)
Praat tegen jezelf als je even alleen bent ofzo, doe ik ook altijd xD.
Negeren? Of ja, het ligt eraan wat hij doet.
Denk daar maar pas overna als het ook écht zo is. Zal wel niet, want anders wil hij niet met je afspreken.
Je mag er best eerlijk voor uitkomen dat je hem leuk vind, daar hoeft zij niet over te beslissen. En oké, het is te begrijpen dat ze jaloers is, maarja. daar komt zij wel weer overheen. Maak jij je daar maar niet druk over.
Doendoendoen! ECHTWAAR! :D

Veel succes ermee, en áls je met hem gaat afspreken, vertel dan even hoe het was :)!

Megalomania

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 januari 2009, 19:17:16 »
Ja tuurlijk, je vindt hem toch leuk? Wat boeit zo'n kutkind van 12 nou..
Van alles. Een stuk lopen, in een restaurant wat gaan drinken, film kijken, bios, etc.
Vertrouwen krijgen in die jongn, en goed op je hoede zijn. Als je die jongen vertelt wat er is gebeurd heeft hij er meer begrip voor.
Daar kan je niet echt wat aan doen, gewoon duidelijk zijn dat hij je met rust moet laten.
Euh ja, daar valt weinig over te zeggen.
Zo'n kind van 12 kan jou echt niks maken hoor.. Kom op nou, daar zou ik me nou echt geen zorgen om kunnen maken.
Nee, ik vind valentijnskaartjes best kinderachtig.

Je had niet tegen dat meisje moeten zeggen dat je die jongen niet leuk vindt, misschien zegt zij dat wel tegen hem!
Hoi, ik was Opblaasbob