Auteur Topic: Oudere man  (gelezen 1704 keer)

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 januari 2018, 12:00:35 »
Hoiii meiden,

Ik ben 19 en had een match met een man van 35 op Tinder. Hij gaf me zelfs een superlike. Dit kwam omdat ik t net had en de leeftijd nog nie ingesteld had. Hij zag er niet verkeerd uit (sixpack, leuke lach etc.) dus ik likede hem. Hij begon meteen t gesprek, maar ik had nog nie zoveel interesse. Na een tijdje niks meer gehoord en opeens stuurde die weer iets. Toen gingen we verder praten en was opzich best gezellig. Nu had ik dus gister met hem afgesproken om een drankje te doen. Ik had mijn leukste setje aan gdn want ik dacht een man van 35 moet wel sex willen. En ja dit wilde ik ook, op mijn bucketlist staan verschillende dingen en een daarvan is een iets oudere man. Hij wachtte me op bij de bushalte en gad me drie zoenen. We zijn naar t tentje gegaan om 7 uur en hebben alleen maar gepraat en gelachen. Toen ging het tentje sluiten (om 12 uur)  dus kwam de rekening en hij betaalde meteen, ik had niet eens de tijd om te zeggen: zullen we door twee delen. Toen liepen we naar buiten en had hij een fortune cookie voor me. Zo schattig. Hij bracht me weer naar de bushalte en gaf me een zoen op de wang en dat was het. Totaal verast dat hij niet iets meer probeerde of iets zat ik in de bus. Ik was net thuis en hij appte meteen of ik veilig thuis was gekomen. Dat vind ik dus echt een hele plus als een jongen dat doet. Daarna stuurde die ook wnnr ik voor een tweede date kon. Heb al best veel verschillende dates gehad maar zo snel een tweede date vragen of 'ben je veilig thuis' heb ik nog nooit gehad. Nu is er natuurlijk een probleem.. hij is niet een beetje ouder maar gwn 16 jaar. Ik vond het tot nu toe super leuk, maar t is pas een eerste date geweest natuurlijk. Alleen stel t word serieuzer dat gaat ten eerste mijn familie niet accepteren en ten tweede de meeste vriendinnen van mij zullen het ook heeel raar vinden. Moet ik dus een tweede date doen omdat het zo leuk was of geen tweede date door het leeftijdsverschil? En wat vinden jullie hiervan?

Xx
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2018, 12:08:44 door Julia »

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2018, 12:05:58 »
Ik vind het echt te groot en snap niet wat jij in hem ziet, en hij in jou. Sorry...

Ik zou er dus niets mee doen.

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2018, 12:10:05 »
Ik vind het verschil ook groot, maar een goede vriendin van me heeft ook een relatie gekregen op haar twintigste met een gescheiden man en dat loopt perfect (ook al zijn die stiefkinderen acht jaar jonger - grappig soms). Omdat hij zich goed heeft gedragen en niet uit is op enkel seks, zou ik wel persoonlijk een tweede keer willen afspreken - als die klik er was. Blijf wel voorzichtig - het is niet omdat hij de eerste keer zich gedroeg, dat hij nog altijd niet uit is op één ding en het eventueel omzichtig aanpakt. Zeg altijd tegen een vriendin waar je bent en zorgt dat ze een eventuele code begrijpt. Als ik heb afgesproken met een man en die lijkt me toch niet helemaal koosjer, stuur ik altijd "Oranje" naar mijn beste vriendin, die me dan hysterisch opbelt en doet alsof ze mijn moeder is en tegen me zegt dat ik onmiddellijk naar huis moet komen omdat de goudvis gestorven is en er linea recta een gigantische begrafenis moet worden gehouden, waarna ik er meteen van door ga.
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2018, 12:10:33 »
Gewoon doen, zo groot is het verschil niet. Misschien qua getallen wel maar het klikte dus in het echt zal het meevallen. Waarom zouden je familie en vrienden dit meteen afkeuren? Als je maar gelukkig bent toch.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2018, 12:16:48 »
Gewoon doen, zo groot is het verschil niet. Misschien qua getallen wel maar het klikte dus in het echt zal het meevallen. Waarom zouden je familie en vrienden dit meteen afkeuren? Als je maar gelukkig bent toch.

Ik vind het zo grappig om te lezen hoe open-minded jij altijd bent op seks gebied enzo haha

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2018, 16:46:33 »
Ik vind het leeftijdsverschil eigenlijk wel echt te groot. Ik snap sowieso niet wat een vent van 35 ziet in zo’n jonge meid, maar goed. Je bent volwassen, dus als jij denkt dat het een goed idee is, ga er dan voor zou ik zeggen.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2018, 19:59:58 »
Ik zou persoonlijk nooit een relatie aangaan met een man die zoveel ouder is. Als het dan serieus word zitten jullie in compleet andere levensfases. Misschien wil hij zsm kinderen terwijl jij er nog niet aan toe bent, hij wil samenwonen terwijl jij nog wil genieten van het studentenleven etc.. Straks is hij op een leeftijd waar hij niet veel meer kan terwijl jij nog fit en vitaal bent.

Nee ik zou het nooit doen.

Pizzagoras

• Global Moderator
  • A2+B2=C2
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2018, 20:03:04 »
Het is inderdaad een groot leeftijdsverschil, maar als het voor jullie werkt, waarom niet? Vraag mij wel af, hoe het verder gaat als het echt serieus gaat worden, met werk en kinderen bijvoorbeeld
This night is sparkling ✧ || Naaaaaaaah sowhenyaaaa gonna buy me a pizza brah

johnlennontho

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2018, 23:04:18 »
Er zijn een aantal redenen waarom een serieuze relatie weinig kans heeft. Plus denk na over wat zijn motieven zijn. Persoonlijk heb ik ook wel ooit iets gevoeld voor iemand van die leeftijd, maar ik heb er moeite mee als diegene een relatie wil met mij (19). Ik krijg daar twijfels bij omdat er zo’n groot verschil in ontwikkeling en fase is. Als ik 35 was, no way dat ik iemand van 19 zou daten voor iets serieus. Iedereen kan volwassen zijn voor zijn leeftijd, maar zoveel jaar is gewoon een ontzettend groot verschil, ook met wat je wilt in het leven, ook al lijkt dat in het begin overeen te komen. Uitzonderingen daar gelaten, vaak is dit niet goed. Ook al gaat het om twee volwassenen. Maar daarmee gezegd, het is jouw keuze. Blijf bij jezelf en wel veel succes!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 januari 2018, 15:26:11 »
Ik zou het voor mezelf een te groot verschil vinden, op elke leeftijd dan ook. Maar je bent volwassen en tot nu to klikt het goed dus gewoon lekker voor gaan!
Hoi

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 14 januari 2018, 14:57:19 »
Ik heb een tijdje terug ook zo'n groot leeftijdsverschil gehad met een interesse, ik vind het zelf not done. Mij mooi vinden begrijp ik wel, maar ik vraag me af wat iemand in vredesnaam met een negentienjarig meisje zou willen.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 januari 2018, 15:43:21 »
Waarom ook niet, als jullie mekaar echt leuk vinden zou ik het gewoon proberen. Misschien lukt het later inderdaad niet door de verschillende leeftijdsfases maar je hebt het in ieder geval geprobeerd en een kans gegeven. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij zich jonger gedraagt dan hij is en jij volwassener bent voor je leeftijd.

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 januari 2018, 18:24:14 »
Wat heb je besloten?

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 15 januari 2018, 23:19:39 »
Ik heb besloten om toch op een tweede date te gaan. Ik vind het echt een leuke man en hij lijkt echt geen oude man die ruim tien jaar ouder is dan ik ben. En had wel leuke en grappige gesprekken met hem op de eerste date, ook veel gemeen ondanks het leeftijdsverschil.  Ik zie wel hoe de tweede date is, maar geef hem wel de kans want zometeen loop ik het mis door een getal.. het enige gekke is dat ik evenveel schil met hem, als hij met mijn ouders doet haha
Xx Julia