Auteur Topic: onzekerheid  (gelezen 313 keer)

fevs2000

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 augustus 2019, 13:59:25 »
Ik (19) praat nu al 5 maanden met een leuke jongen (18), en ik ben bang echt gevoelens voor hem te krijgen. Het maakt me echt gek. Het ding alleen is dat ik niet weet wat hij ervan vindt. We praten elke dag met elkaar via app alleen zien we elkaar niet super vaak. Het begon de goede kant op te gaan alleen ging ik toen op vakantie voor 3,5 weken....

hij is overigens ook op vakantie geweest met vrienden toen ik weg was en heeft gezegd dat ie zich heeft gedragen dus daar maak ik me niet echt zorgen over. Contact hadden we toen ook regelmatig als we allebei wakker waren en ik wifi had.

Toen ik thuis was gekomen hadden we ook gelijk de dag erna afgesproken, in het begin was het een beetje wennen maar daarna ging het weer helemaal goed, hij wilde mijn ouders zelfs ontmoeten. Alleen ging hij daarna weer met zijn moeder voor een week weg.

alleen sinds dien is hij wat stiller geworden en reageert hij veel langzamer dan eerst. We daten nu al zo'n drie maanden en er komt maar niks van. Ik zou er wel over willen beginnen maar ben bang dat ik hem wegjaag.

Ik ben ook uitgenodigd voor zijn verjaardag alleen was die uitnodiging dus van de periode dat het echt goed ging. ik zit dan ook nog zo van ik ken niemand van zijn vrienden en ik ben ook niet zijn vriendin dus als wat ben ik daar dan.

Ik vind dit allemaal zelf nogal stom dat ik zo moeilijk doe en zo zit te stressen maar ik ben gwn bang om weer eens gekwetst te worden. Als ik iemand echt leuk begin te vinden wordt ik altijd onzeker.

Zeker omdat iemands gedachten altijd zo snel kunnen veranderen (van het ene moment vinden ze je leuk en een week daarna kunnen ze niet eens normaal naar je kijken.) Dit heb ik al eens meegemaakt en ben daar nu wel een beetje bang voor geworden.

Als iemand advies heeft hoor ik het graag.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2019, 20:27:59 »
Na 3 maanden daten is het echt niet gek om te vragen waar het op staat hoor! In deze onzekerheid zitten is ook niet leuk. Met alleen maar vragen hoe hij jullie ziet en of hij denkt dat er meer in zit is echt niks mis. Als hij daardoor al helemaal zenuwachtig wordt, moet je er misschien ook over nadenken of je niet liever een jongen wilt die meer enthousiast is om een relatie met je aan te gaan.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Isischrauwen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2019, 22:51:58 »
Ik zou er, als ik jou was, toch gewoon over beginnen.
Het neemt waarschijnlijk een hoop twijfel weg. Ik snap dat dit echt lastig is, maar het is wel beter om er gewoon over te beginnen, zodat jij ook weet waar jullie relatie staat en of hij er meer in ziet.