Auteur Topic: Onzeker  (gelezen 525 keer)

ilse05

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 januari 2021, 12:25:48 »
Hoi allemaal!

Ik zit een beetje met iets en ik hoop dat jullie kunnen helpen. Overal op tiktok zijn natuurlijk filmpjes van dansende vrouwen, soms met korte kleding en gewoon filmpjes van vrouwen met de nadruk op de billen of borsten. Logisch dus dat dat ook voorbij komt in de tijdlijn op tikok van mijn vriend. Hij zij laatst al dat hij er meestal gewoon voorbij scrolt en dat er soms een filmpje is wat nieuwschierig maakt en hij soms dan daarna kijkt. Ook weet ik dat hij heel af en toe eens een pagina van iemand bekijkt als hij nieuwschierig is naar wat voor iemand het is en wat en waarom diegene dingen erop zet. Eigenlijk dus helemaal niets ergs en zelf kijk ik natuurlijk ook wel eens als ik een knappe man zie ergens en zal ik als ik een leuk filmpje van een man tegen kwam ook echt wel even kijken en kijken op zijn account wie het is, ik denk ook dat dat echt wel normaal is. Ik weet ook dat hij er verder helemaal niets bij denkt en het gewoon stomweg uit nieuwsgierigheid af en toe maar toch wordt ik er onzeker en jaloers van zonder dat dat dus nodig is, hebben jullie hier tips voor?

X

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2021, 15:34:09 »
Dat is met alle social media wel zo. Wordt je onzeker dat je vriend er naar kijkt, of wordt je onzeker dat jij jezelf gaat vergelijken en zelf niet blij bent met hoe je er uit ziet?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

ilse05

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2021, 12:16:03 »
Dat is met alle social media wel zo. Wordt je onzeker dat je vriend er naar kijkt, of wordt je onzeker dat jij jezelf gaat vergelijken en zelf niet blij bent met hoe je er uit ziet?

Ja dat weet ik dus eigenlijk ook niet zo goed. Het stomme is dat ik weet dat het meer dan normaal is dat je af en toe als je iets voorbij ziet komen er zo nu en dan eens naar kijkt, dat doet geloof ik iedereen. Ik weet ook dat hij de laatste persoon op aarde zal zijn die er verder gedachtes bij heeft of met een reden kijkt. Hij zoekt het ook nooit zelf op. Op 1 of andere manier weet ik dat allemaal heel goed en weet ik eigenlijk wel hoe het zit en dat er niks ergs aan is en ik het andersom net zo goed ook wel is doe, gewoon een beetje lekker rondscrollen door tiktok of instagram maar het lukt mij niet helemaal om dat ook echt zo door te laten dringen bij mijzelf en ik denk dat ik er het meest onzeker van wordt dat ik wel weet hoe het zit maar dat op 1 of andere manier niet doordringt bij mijzelf. Hij heeft ook nooit gelogen tegen mij en toen ik er naar vroeg gaf hij gewoon ook eerlijk antwoord dat hij meestal erlangs scrolt en af en toe nieuwschierig naar iets is, maar er absoluut niets bij denkt behalve dat hij gewoon soort van automatisch dan even kijkt. geen reden dus eigenlijk om onzeker te zijn en het maakt mij juist onzeker dat ik niet precies weet wat het is wat mij onzeker maakt.

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2021, 15:01:02 »
hey! begrijpelijk, maar het hoort er gewoon bij denk ik. bedenk je dat die filmpjes zeker degenen die populair rondgaan niet voor niets populair zijn. net super leuk gefilmd, net super leuk gelachen en een leuke spontane blik, mooi licht, kleding die net leuk valt of net te spannend. die meiden zien er in 9/10 takes op zo'n filmpje ook niet zo leuk uit hoor! liefs