Auteur Topic: Onduidelijk  (gelezen 664 keer)

Fashionnova

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 april 2015, 20:15:02 »
Hii peeps,

Waarschijnlijk is dit onzin wat ik nu ga vragen maar oke.. Ik ben 20 en ben vreselijk verliefd op een jongen die ik net heb ontmoet haha Deze jongen is ook 20 en voegde mij eerst toe op fb, insta en dat domme spel trivia crack. Eerst viel hij me niet echt op omdat ik hem ergens vaag van kende daarom nam ik hem niet serieus. Maar laatst had ik ergens een toernooi en kwam ik hem weer tegen (we zeiden niks tegen elkaar, alleen oogcontact) Zag hem btw wel over mij praten ;) Na dit toernooi speelde we dat spel trivia crack en begon hij met praten tegen mij. Simpel gesprekje, hij gaf zijn nummer in dit gesprek. Nu als ik telkens een snapchat naar hem stuur, reageert hij er altijd op maar echt altijd en heel snel op. Maar wat ik nu raar vind is dat hij bijna nooit op whatsapp met mij praat. Ik moet altijd tegen hem praten en hijs dan heel droog. Jongens zijn soms echt ingewikkeld. Als hij me leuk vind kan hij het niet gewoon zeggen ahah. Ik zelf durf dat ook niet hoor. Maar dus krijg ik deze jongen niet uit mijn hoofd. Hij woont trouwens wel op een uur reizen maar dat zou voor mij echt niks uit maken. Misschien voor hem wel? Maar dus hij is heel vaag op whatsapp en ik weet niet precies wat hij nou van me wil.. Volgens mij heeft hij wel veel meegemaakt dus misschien vertrouwt hij meisjes niet zo snel. IDK.

Wat wel zo is, is dat hij mij heeft geholpen om over mn ex heen te komen. ugh jongens. begin er maar niet aan..

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2015, 20:22:35 »
Vraag jezelf eerst af wat je zelf met deze jongen wilt? Gewoon vriendschap of daten/relatie? Anders het contact afhouden als je hij vervelend begint te worden.
Eet gezond! Eet altijd sla bij je frikandel!

Fashionnova

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2015, 20:24:29 »
sws daten het is een super lieve jongen!

Orchidee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2015, 20:29:21 »
Jaa idd, wat wil jij? Als jij hem ziet zitten kan je toch vragen of ie miss keer iets wil gaan drinken met je? Het wordt lekker zomer, mooi terrasweer enzo. :)

Fashionnova

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2015, 20:38:28 »
Daar heb je gelijk in. Hou van terrasjes pakken. Maar ik kan nog al verlegen zijn en durf niet zomaar tegen een jongen te zeggen van: heyyy luister dan je bent leuk. Daten?

Neeee

Novel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2015, 20:46:34 »
Over dat appen moet je je niet druk maken, niet iedereen is een ''app-persoon'' (mijn vriend ook totaaal niet). Vraag gewoon of hij een keer een drankje wil doen, nee heb je ja kun je krijgen!  ;)

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2015, 20:48:51 »
Praat gezellig op de app en leer elkaar eerst wat beter kennen. Wie weet durft 1 van jullie dan de stap te zetten om een keer af te spreken.
Eet gezond! Eet altijd sla bij je frikandel!