Auteur Topic: Normaal doen rondom crush  (gelezen 2307 keer)

ikke

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2019, 22:09:08 »
Ik heb ook een ander account op GS, maar dit is mijn 'ik heb echt problemen in m'n leven die ik niet zozeer openbaar op GS wil delen'-account.

Ik ben in september met een nieuwe opleiding begonnen en ik vind dit helemaal leuk. Al vanaf het begin was er één jongen waarvan ik dacht "als ik ooit de kans krijg, dan zou het wel leuk zijn een keer iets met je te doen", als je begrijpt wat ik bedoel. Ergens begin december is dat een beetje uitgegroeid tot een lichte crush en begon ik hem echt leuk te vinden. Eén van de laatste weekenden voor de kerstvakantie, zijn we met een groepje op stap gegaan. Uiteindelijk waren wij met z'n tweeën nog over, van het een kwam het ander, we hebben gezoend, ik ben met hem mee naar huis gegaan en we hebben de hele nacht zo'n beetje gevreeën.

Na deze nacht hebben we wel een beetje gepraat over van wat dit nou was, was dit voor één keer, etc. Je moet weten dat hij uit een 12 (!) jaar lange relatie komt en niet echt zit te wachten op een relatie. Om eerlijk te zijn ik ook niet, ik hou er niet zo van ergens aan vast te zitten, maar ik vind hem gewoon wel echt leuk. Hij zei dat het in principe niet alleen lust was en dat hij mij wel mag. Als ik het me goed herinner heeft hij ook gezegd dat het hem leuk lijkt om nog eens af te spreken.

Omdat ons avontuurtje zo kort voor de vakantie was, hebben we niet meer tijd gehad om elkaar daarna nog een keer te zien (buiten de opleiding om). Daarnaast is hij ook een soort van met een ander een beetje in de weer (dit heeft hij eerlijk gezegd). Ondanks dat dat ook niks serieus is, wil hij niet de ene avond met haar zijn en de andere met mij.

Tijdens de vakantie hebben we enkele appjes gewisseld (maar echt niet meer dan een stuk of tien). Ik heb wel veel aan hem gedacht, maar kon het wel redelijk goed loslaten. Echter, nu na de eerste dag, voel ik me zo stom. Mijn hoofd denkt eigenlijk alleen maar aan hem en aan manieren om zo veel mogelijk met hem te zijn. Ik ben waar hij is, ik doe wat hij doet, ik ga ergens weg wanneer hij weg gaat. Ik probeer niet altijd aan deze gedachtes toe te geven, omdat ik weet dat het dan helemaal mis gaat, maar dat is moeilijk.

Nog even kleine info over mij, ik geef mezelf graag volledig over aan iemand. Mijn emoties zijn altijd sterk. Als ik verdrietig ben, ben ik megatriest, als ik blij ben, ben ik over de top blij, als ik iemand leuk vind, wil ik er alles aan doen om bij diegene te zijn. Een middenweg vinden is moeilijk. De laatste keer dat ik een crush had, zat het lichtelijk tegen het stalken aan en wilde ik al zijn aandacht.

Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen. Ik denk dat wat ik mis nu is duidelijkheid. Als dit een fuckbuddy constructie is, ben ik ook blij, maar nu weet ik gewoon niet of ik kan verwachten dat we nog een keer het bed delen of niet. Moet ik tegen hem zeggen dat ik hierover duidelijkheid wil? Hem vragen wat dit is? Hem zeggen wat ik voel? Ik wil niet meteen too much zijn. Ik kan op dit moment niet goed overzien of dit een situatie is waarbij ik eerlijk moet zijn en maar alles moet delen, of gewoon even moet afwachten en niet te hard van stapel lopen.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2019, 05:00:07 »
Ik vind het niet raar dat je meer duidelijkheid wil, er is ondertussen genoeg tijd voorbij gegaan om er overna te kunnen denken. Ik denk dat je het beste gewoon eens met hem kunt afspreken om de situatie te bespreken. Aangezien jullie beide niet echt zin hebben in een relatie op het moment, zou ik ook gewoon aangeven dat je een fuckbuddy constructie bijvoorbeeld wel ziet zitten. Het lijkt mij dat het voor hem ook alleen fijner is om te weten hoe jij dit ziet etc.

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2019, 10:29:25 »
Ik zou met hem praten, vraag om meer duidelijkheid, en wat hij hier nou in ziet/ verwacht.
Ik snap dat je daarom een beetje onrustig in je hoofd wordt, zou ik ook hebben met onduidelijkheid.
Aangezien die jongen (waarschijnlijk) de stap niet gaat zetten om met je te praten / afspreken, probeer het zelf. Wel luchtig houden natuurlijk.

Vraag ook jezelf af of je alleen een fuckbuddy met hem wil zijn, zou vervelend zijn als er vanaf een kant gevoelens kunnen komen. Uit ervaring weet ik dat er niks moeilijker is dan dat  :hamer: