Auteur Topic: Mooie meisjes volgen  (gelezen 574 keer)

ilse05

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 december 2020, 18:58:50 »
Hoihoi!

Wat zouden jullie er van vinden als jullie vriend een paar accounts van ‘schaars’ geklede modellen volgt op instagram en tiktok en dit heel af en toe een keer opzoekt? Ik weet niet zo goed of ik mij er wel of niet onzeker om moet voelen en of dat dan betekend dat ik niet voldoende ben.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2020, 19:02:44 »
Ik zou hem er zeer zeker op aanspreken.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2020, 20:32:37 door lataatje »

ilse05

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2020, 23:06:42 »
Ik heb het er ondertussen over gehad met hem en hij zegt dat het niets is waar ik mij zorgen over moet maken. Zo nu en dan hebben vrienden het eens over iemand en dan zoekt hij diegene op maar doet verder niets met die foto’s. Als hij iemand volgt is dat omdat hij gewoon even nieuwschierig is naar wat diegene plaatst en waarom die gene dat plaatst nadat hij wat over dat account gehoord of gelezen heeft. Hij bekijkt dat account dan gewoon even oppervlakkig en niet met een bepaalde emotie of verlangen naar iemand anders maar puur omdat hij zich soms afvraagt wat diegene post waar vrienden het over hadden. Hij zei ook dat hij wel zo nu en dan in zn discovery mensen heeft staan en dat hij daar dan ook gewoon voorbij scrolt en af en toe iets aanklikt maar meer uit automatisme dan omdat hij graag naar die foto wilt kijken. En natuurlijk eerlijk is eerlijk, als ik een leuke foto van een man zie voorbij komen klik ik dat ook weleens aan en kijk ik dat account ook wel eens even snel door om te zien wat daar op staat. Ik baal zo van mijzelf dat ik eigenlijk ook wel heel goed weet dat hij wel de laatste persoon zou zijn die er verdere bedoelingen mee zou hebben als dat hij soms gewoon even nieuwsgierig is en alleen eventjes oppervlakkig kijkt en ik dat zelf ook wel eens doe, sterker nog, ik denk dat dat heel normaal is en dat instagram er zo op is gemaakt om je zo nu en dan eens benieuwd te maken maar toch wordt ik er dan onzeker van. Iemand hier nog goede tips voor?