Auteur Topic: Moet ik hoop houden?  (gelezen 412 keer)

Park.Jimin.is.bae...

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2020, 20:51:29 »
Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje een ding met een jongen die ik erg goed ken. Ik ken hem van een paar jaar terug. Hij is Amerikaans en hij heeft 2 jaar in Nederland gewoont, nu is hij weer in de VS. Maar de laatste tijd begin ik steeds meer aan hetgeen wat we hebben te twijfelen.

We hebben het erg gezellig samen, maar ik weet niet of zijn gevoelens voor mij hetzelfde zijn als die die ik voor hem heb. Hij geeft aan dat hij graag langs wil komen en dat hij van alles met me wil doen en het gezellig wil maken. Hij heeft geld, en vertelt me dat hij plannen heeft om hier weer voor langere tijd heen te gaan.

Maar de laatste tijd is hij erg afwezig. Hij antwoord uren niet, soms dagen. Hij stuurt me snaps zonder tekst. En als ik hem iets probeer te vertellen negeert hij het vaak, als hij regeert is het vaak een simpele "sorry". Hierdoor voel ik me erg onzeker, dat voel ik me al heel erg door wat ik in het verleden met ex-vriendjes heb meegemaakt. Ik voel me ook heel erg alleen hierdoor. Hij heeft heel veel meisjes als vrienden, wat ik ook niet altijd even leuk vind omdat ze hem allemaal erg leuk vinden. Hij zegt zich daar niks van aan te trekken. Als ik hem ook vraag of er iets is, omdat hij zo stil is, is het antwoord steeds "ik ben moe". Dit terwijl het lezen en sturen van een berichtje een paat seconden duurt. Ook mag ik er van hem niet boos over worden, dit omdat "ik boos wordt zonder een goede reden te hebben." Maar ik ben gewoon bang dat het aan mij ligt

Nu is de afstand absoluut geen probleem, daar ligt het niet aan. Het ligt voor mij vooral aan hoe afstandelijk en stil hij is. Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?

« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2020, 21:52:05 »
als ik jou was zou ik hier een goed gesprek met hem over hebben. in een relatie is transparantie erg belangrijk, en moet je ook moeilijke dingen kunnen bespreken, of dingen die je niet fijn vind aan elkaar.

Park.Jimin.is.bae...

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2020, 02:09:42 »
als ik jou was zou ik hier een goed gesprek met hem over hebben. in een relatie is transparantie erg belangrijk, en moet je ook moeilijke dingen kunnen bespreken, of dingen die je niet fijn vind aan elkaar.

Dat is dus het ding. Ik heb dit al 3 keer geprobeerd. Maar elke keer wordt ik "boos zonder een goede reden te hebben daarvoor". Waardoor hij een paar keer echt boos op mij is geworden. Dus ik durf het eigenlijk niet meer.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2020, 15:08:54 »
Dan zou ik het zelf persoonlijk afkappen. Blijkbaar heeft hij weinig zin ofzo.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2020, 20:22:46 »
Je verdient beter, meis. Ik zou het afkappen. Als hij je vaker ongelukkig en onzeker maakt dan gelukkig, dan is het het niet waard. Als hij niet reageert, of als hij niet wil luisteren naar hoe je je hierdoor voelt, dan is hij het niet waard, vind ik.
Er zijn genoeg mannen die jou wél aandacht en tijd en liefde willen geven.

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2020, 22:12:23 »
Als ik jou was zou ik het laten gaan, je hebt er overduidelijk al energie in gestopt en geprobeerd dus meer kan je ook niet doen. Ga een tijdje zelf ff het contact uit de weg, laat het niet steeds van jou kant komen; als hij zelf geen contact meer opneemt daarna, weet je gelijk wat je aan hem hebt.