Auteur Topic: Mijn vriend heeft me gedumpt maar heeft nu al spijt  (gelezen 391 keer)

SKP

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 maart 2020, 11:29:46 »
Hey,

Het begon allemaal 2 jaar geleden. Toen ik mijn vriend leerde kennen en we een relatie begonnen. Tijdens die relatie stuurde hij regelmatig met een meisje die hij van voor mij leerde kennen op Tinder. In het begin was ik niet echt achterdochtig maar met der tijd begon ik er me meer onzeker te voelen. Ik vroeg of hij ervoor al gevoelens had voor dat meisje en hij zei telkens neen, dat ik overdrijf en dat ik niet zo jaloers mocht zijn. Dat meisje stuurde zelfs naar hem " je vriendin is écht onodig jaloers".. dat meisje heeft zelfs ook al heel lang een vriend. Gisteren heeft mijn vriend het uitgemaakt, na heel veel praten kwam er eindelijk uit waarom. Hij had wel gevoelens voor haar gehad en een jaar geleden waren deze gevoelens terug gekomen. Hij is dan gestopt met praten met haar maar een maand geleden begonnen ze weer te praten en kreeg hij terug gevoelens. Hij heeft deze lang voor mij verzwegen en ze toegegeven aan dat meisje. Zei vertelde hem dat ze ook gevoelens had voor hem maar dat ze niet weg wou gaan van haar vriend maar wel eens wou afspreken om te kijken wat ze voelden.. ik ben er kapot van, toen hij na het praten me terug afzette begon hij oppeens allemaal spijt te krijgen. Te zeggen dat hij dom was, dat hij mij gewoon miste (we hadden elkaar al een maand niet gezien omdat ik ziek was ) maar ik ben zo gekwetst dat ik niet weet wat ik zelf wil..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2020, 03:37:09 »
Dag SKP,
Ik weet dat het erg moeilijk is als je verliefd bent. Maar als hij niet goed kan kiezen en enkel voor jou kiest omdat het andere meisje niet vrij is, lijkt het me beter om geen tijd te verspillen. Je wilt iemand die verliefd op jou is met zijn hele hart. Er mag geen plaats zijn voor een ander meisje op die romantische manier.

Veel sterkte ❤️