Auteur Topic: micronon 30  (gelezen 2727 keer)

noooa

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 april 2008, 12:37:10 »
ik moet aan de pil en ik zu eerst de yasmin krijgen omdat ik dat zelf graag wilde(niet aankomen blabla) maar nu heb ik gehoort dat je daar een verhoogde kans hebt op bloedpropjes ofz x/
dus nu mag ik die niet van mn moedr en neem ik de micronon30..
ik zit een beetje op internet te lezen en ik wor er niet zo blij van:
aankomen/puisten/doorbraakbloedingen!
WTF?!~
heeft iemand ervaring met deze pil?

noooa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2008, 12:37:36 »
Microgynon30
grapje^^

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2008, 12:39:10 »
Elke pil heeft bijwerkening, als je ze krijgt ga je gewoon terug na de huisarts om een andere, verschilt per persoon, gewoon proberen, is het niets? dan ga je terug ;)
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2008, 12:42:33 »
Ik ben ook aan de pil, en omdat ik nogal stevig van mezelf bent (lees ik weeg nu 82 kilo) was ik heel bang dat ik zou aankomen e.d. toen ik de bijwerkingen las van die pil dacht ik: holy crap! maar dat zijn de algemene bijwerkingen en wil niet zeggen dat AL die bijwerkingen tevoorschijn komen, je kan er ook helemaal geen last van hebben, ik ben ook niet aangekomen door de pil, heb ook geen puistjes erdoor etc.
Cheesecake?

Isfet

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2008, 12:47:20 »
Dat zijn allemaal algemene bijwerkingen, en ja bij de Yasmin en Diana pil heb je ze ook. Het betekent niet dat je ze perse krijgt. Ik heb dezelfde pil en geen bijwerkingen, alleen toen ik begon met slikken had ik doorbraakbloedingen, maar dat is bij veel pillen en bij veel mensen zo. Na één keer een maand slikken, stopweek en dan weer slikken heb je er geen last meer van. Verder ben ik niet aangekomen, geen extra puistjes of wat dan ook.

Ik word een beetje gek van al dat paranoïde gedoe over die pil. Als je een pil slikt en je krijgt bijwerkingen waar je niet blij van word, dan stap je net zo simpel over op een andere pil. En 1 kilo aankomen is ook geen ramp.

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2008, 12:48:48 »
AMEN. Harpa :D
Cheesecake?

Meikeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2008, 13:26:45 »
ik heb de microginon 30.. en ik was niet aangekomen (ik heb gelet op mijn eten waardoor ik niet aankwam) puistjes heb ik niet gekregen.. bij mij gingen ze juist weg ! (ik kreeg altijd puistjes als ik ongesteld moest worden) en je lichaam moet altijd wennen aan de pil dus ja je kan last krijgen van doorbraakbloedingen.. ik heb deze ook gehad in het begin.. maar niet vaak.. 1 keer ofzo.. ik had wel echt extreme misselijkheid en hoofdpijn gewoon omdat mijn lichaam moest wennen.. nu heb ik nergens meer last van en ben wel minder ongesteld en kan niet zwanger worden ;)
je kan ook de microginon 20 nemen.. deze heeft minder hormonen en volgens mij kom je dan ook minder aan en heb je minder last van bijwerkingen maar je bent wel evengoed beschermt tegen zwangerschap. ik ben hier eerst mee begonnen maar het werkte bij mij niet.. ik werd altijd al na 2 weken ongesteld terwijl ik dus eigelijk 2 weken later het pas moet worden.. maar bij iedereen werkt het natuurlijk anders..

green_eyed_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 april 2008, 13:41:40 »
ik neem nu al 2 jaar microgynon 30 en ben er best wel tevreden mee... het eerste half jaar had ik wel tussenbloedingen maar voor de rest geen last van bijwerkingen.. En ik had vroeger altijd heel erg last van mijn regels, maar nu zijn ze veel minder zwaar en meestal maar 3 dagen ipv 7!  succes ermee;)

Nienke

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 april 2008, 19:33:42 »
ik heb de microgynon 20 die is iets lichter. Ik slik hem al anderhalf jaar en ben niet aangekomen, nooit eeen doorbraak bloedig gehad, en puistjes zijn ook wat minder geworden, ik ben er gewoon tevrede over hoor..

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 april 2008, 19:37:45 »
ik ben niet aan de pil en heb geen ervaring ermee,.. maare wat is een doorbraakbloeding? O.o want daar heb ik nog nooit van gehoord xD

IndividualS

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 april 2008, 20:37:00 »
ik gebruik de Microgynon20, hoorde dat de 30 eigenlijk te zwaar was.
En ik heb helemaal geen last van bijwerkingen.
Dus misschien kun je die nemen! is bijna hetzelfde als de 30 maar dan minder sterk.

x

Jennifer

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 april 2008, 20:41:13 »
ik heb microgynon 50 een zwaardere dus,,
ik heb geen last van bijwerkingen. puistjes, aankomen ofzo,

anders kun je ook diane of diana pakken,,

Melissa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 april 2008, 20:59:34 »
ik heb ook 20... ben niet aangekomen en ook geen puistjes ofzo..
dat er bijwerkingen kunnen komen, is de kans vrij klein dat je die ook werkelijk krijgt!

SPRINGTIME

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 april 2008, 21:45:27 »
Ik heb de microgynon 20. Heb veel hoofdpijn sinds ik aan de pil ben, zeker als ik net ben begonnen na mijn stopweek, maar misschien komt dat ook wel door de drukte van de afgelopen tijd. Ben verder redelijk tevreden over deze pil.

Lerem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 17 april 2008, 11:01:23 »
Microgynon 30, ik heb zowiezo nooit last gehad van puistjes. En sinds de pil is daar ook niks in veranderd.
Aangekomen, ja. Maar dat lag niet aan de pil maar gewoon mijn eet gewoonte en vind ik overigens ook niet erg. Als je zwanger bent word je nóg dikker. Al dat gedoe over aankomen, de meisjes van tegenwoordig zijn té gefocused op hun lichaam.
doorbraakbloedingen ook nooit last van gehad.

De uitwerking van de pil is bij iedereen anders, maak je toch niet zo druk meis..

LisArt

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 17 april 2008, 15:48:48 »
Heb hem toevallig gisteren gehaald, maar nog geen ervaring mee xD

Prinsesjhex33

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 april 2008, 17:20:58 »
Ik heb die 30 ook, maar slik hem pas een week ofzo xD Dusja.

justlovinhim

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 17 april 2008, 18:55:52 »
heb de 30,
toen ik ermee werd ik wel heel ziek, paar dagen.
maar ik had al een beetje opkomende griep. dus kan ook daar aan liggen.
verder heb ik nergens last van.
behalve dat ik wat meer eet, maar dat ligt volgens mij gewoon aan mijzelf :p

Yezzzzmin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 april 2008, 22:57:43 »
Ik heb m.
Ben aangekomen erdoor :P en heb in mn stopweek ontiegelijk last van jankbuien en zeer boze buien, niet fijn xD.

xxCherrymoon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 18 april 2008, 18:03:18 »
Die heb ik ook !

ik voelde me op t begin wat raar.. beetje ziekjes maar was eiglk niks..
ik ben er wel beetje dikker door geworde nu, ik heb hem nu een jaartje ofzo ;)
ik heb gelukkig nooit jankbuien ofzo :)!.. wel vreetbuien -_-..
..Waardoor je dus aankomt gheheh (a)
ik heb nog ma 2 keer doorbraak bloedingen gehad, op dit moment ook..
dan word je zegma soort van ongesteld terwijl je da tniet hoort te zijn dan, vage shit..
maargoed, ik ben blij dat k hem heb nu want ik had egt heel veel last van egt alles, en nu minder dus.. ik moet wel overstappen naar een zwaardere variant volgens de arts.. -_-
« Laatst bewerkt op: 18 april 2008, 18:06:27 door xxCherrymoon »

celineee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 januari 2009, 13:51:47 »
Ik heb microgynon 30 maar ik ben er echt niet tevreden mee,
ik ga deze week overstappen op Yasmin,
want ik ben echt in een korte tijd voor mijn doen heel veel aangekomen terwijl ik gewoon hetzelfde at als normaal, ook heb ik juist meer puistjes gekregen en heb ik in mijn stopweek vreselijk last van hoofdpijn.
maarja, dat is bij iedereen anders.