Auteur Topic: Meiden met oudere vriend  (gelezen 64775 keer)

Valar Morghulis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #450 Gepost op: 14 november 2015, 14:32:06 »
Dot gaat dus in mijn ogen veel te ver. Wat zoekt een 38 jarige vent nouin een zestienjarig meisje? Dit is volgens mij gewoon pedofilie?
Jeetje nogal ja, ik schrik er echt van dat er nog meisjes zijn van deze leeftijd die totaal niet inzien dat het vanuit zo'n kerel's kant nogal ziek is dat hij voor zo'n jong iemand gaat.
Gatverdamme zeg.

Pandaaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #451 Gepost op: 15 november 2015, 20:29:45 »
Ik denk dat ik dan de koploper ben van deze topic..  :blink:

Ik ben 16 en mijn vriend is 38. Hij gedraagt zich echt niet 38 en hij zie er veel jonger uit. Ik hou het natuurlijk wel nog geheim voor mijn ouders.
Nu mag je denken wat je wil, maar wij weten zeker dat we echt van elkaar houden.

16 en 38?? dat verschil is zeker groot. wat zoekt een man van 38 in een meisje dan 16?

Pisces

• *
  • Live like you're dying
    • Bekijk profiel
« Reactie #452 Gepost op: 23 december 2015, 19:55:25 »
16 en hij 18  :wink2:
Believe you can and you're halfway there ♥

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #453 Gepost op: 23 december 2015, 20:13:09 »
Is een relatie tussen een 14 (en een half) jarig meisje en een 18 jarige jongen legaal?

Agirl

• Enjoy the little things!
    • Bekijk profiel
« Reactie #454 Gepost op: 23 december 2015, 20:31:11 »
Ehm. Hij had je pa kunnen zijn?

Agirl

• Bekijk profiel
« Reactie #455 Gepost op: 23 december 2015, 20:34:27 »
@juul het is niet illegaal, want hoe willen ze dat ooit controleren.
Toch wel ik je meegeven dat je moet oppassen,je weet het maar noot.
en doe vooral niks waar jij je niet goed bij voelt.

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #456 Gepost op: 23 december 2015, 20:47:42 »
Is een relatie tussen een 14 (en een half) jarig meisje en een 18 jarige jongen legaal?
Ik dacht altijd dat kinderen stopten met 'een half' en 'driekwart' als ze zo'n beetje 6 jaar zijn :')
Het is iig wel pedo-achtig, jij bent nog een kind.

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #457 Gepost op: 23 december 2015, 20:50:43 »
Ik denk dat ik dan de koploper ben van deze topic..  :blink:

Ik ben 16 en mijn vriend is 38. Hij gedraagt zich echt niet 38 en hij zie er veel jonger uit. Ik hou het natuurlijk wel nog geheim voor mijn ouders.
Nu mag je denken wat je wil, maar wij weten zeker dat we echt van elkaar houden.
What the fuck is er tegenwoordig mis met mensen :'D
Ik zou het inderdaad niet vertellen, ik gok dat je vader hem half verrot gaat want tering, dat is ranzig.

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #458 Gepost op: 23 december 2015, 21:16:42 »
What the fuck is er tegenwoordig mis met mensen :'D
Ik zou het inderdaad niet vertellen, ik gok dat je vader hem half verrot gaat want tering, dat is ranzig.

De manier hoe jij reageert is pas kinderachtig, en bovendien maakt jouw mening eigenlijk net zo weinig uit als die van haar vader. Dus, ga jij maar lekker terug naar je saaie vriendje van jouw leeftijd. 👋👋

NachoCheese

• Bekijk profiel
« Reactie #459 Gepost op: 23 december 2015, 21:18:33 »
De manier hoe jij reageert is pas kinderachtig, en bovendien maakt jouw mening eigenlijk net zo weinig uit als die van haar vader. Dus, ga jij maar lekker terug naar je saaie vriendje van jouw leeftijd. 👋👋
Huh wtf? Nee jij reageert lekker volwassen.

De mening van haar vader maakt niet uit? Ze is 16? bduh.gif

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #460 Gepost op: 23 december 2015, 21:46:20 »
Jij hebt zeker ook een vriend die je vader had kunnen zijn?
« Laatst bewerkt op: 23 december 2015, 22:04:58 door Azul »

delilah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #461 Gepost op: 23 december 2015, 21:49:10 »
Jij hebt zeker ook een vriend die je vader had kunnen zijn?

Als je zo je vooroordelen hebt over leeftijdsverschillen wat heb je dan in dit topic te zoeken? Als jij daar een negatieve mening over hebt hoef je dat niet aan de mensen die er onzeker zijn te vertellen hoor. Hou het lekker voor je en laat zien dat je je volwassen kan gedragen.

NachoCheese

• Bekijk profiel
« Reactie #462 Gepost op: 23 december 2015, 21:55:02 »
Als je zo je vooroordelen hebt over leeftijdsverschillen wat heb je dan in dit topic te zoeken? Als jij daar een negatieve mening over hebt hoef je dat niet aan de mensen die er onzeker zijn te vertellen hoor. Hou het lekker voor je en laat zien dat je je volwassen kan gedragen.

Groot leeftijdsverschil, prima

Maar 16 en 38? Dat gaat veel te ver. Azul is niet de enige met die mening, dus dan moet je dat ook tegen de rest zeggen

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #463 Gepost op: 23 december 2015, 21:58:40 »
Lol, butthurt much?

Ik heb niets tegen een leeftijdsverschil, maar iemand van 16 en 38? Dat is vader en dochter, dus ja, daar heb ik een probleem mee. En als jij er niet tegen kan dat ik een andere mening hebt, is dat jouw probleem. Ik ben niet verplicht om alleen positieve dingen te zeggen.

delilah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #464 Gepost op: 24 december 2015, 14:11:56 »

Groot leeftijdsverschil, prima

Maar 16 en 38? Dat gaat veel te ver. Azul is niet de enige met die mening, dus dan moet je dat ook tegen de rest zeggen

En jij maakt daar een standvast feit van? En ik las alleen de laatste pagina en kwam haar bericht tegen. Niet die van anderen. Tuurlijk kan elk invidu bedenken dat dat voor andere dus ook geldt.

Lol, butthurt much?

Ik heb niets tegen een leeftijdsverschil, maar iemand van 16 en 38? Dat is vader en dochter, dus ja, daar heb ik een probleem mee. En als jij er niet tegen kan dat ik een andere mening hebt, is dat jouw probleem. Ik ben niet verplicht om alleen positieve dingen te zeggen.

Nee hoor, absoluut niet.

Dan hoef je meiden waarbij dit zo is toch niet zo omlaag te halen met 'jouw mening'? Lijkt mij nergens voor nodig.

Agirl

• Bekijk profiel
« Reactie #465 Gepost op: 24 december 2015, 16:13:01 »
En jij maakt daar een standvast feit van? En ik las alleen de laatste pagina en kwam haar bericht tegen. Niet die van anderen. Tuurlijk kan elk invidu bedenken dat dat voor andere dus ook geldt.

Nee hoor, absoluut niet.

Dan hoef je meiden waarbij dit zo is toch niet zo omlaag te halen met 'jouw mening'? Lijkt mij nergens voor nodig.

Als je mij vraagt haalt ze die meiden helemaal niet omlaag. Die meiden vragen hier een mening over het leeftijdsverschil. En ze geeft gewoon haar mening.
En ben met haar eens een groot leeftijdsverschil moet kunnen (tussen mijn ouders zit 11 jaar verschil 57 en 68) dat betekent dat ik best accepteert. Maar een kind van 16 en een man van 38 is echt niet gezond,wat hier eerder is gezegd het kon haar vader zijn. Als zij nou 18 was en hij 28 ofzo,was net op randje maar al wel stuk beter.
 Plus ze is nog minderjarig,dat betekent dat haar ouders een heus wel een mening over mogen hebben, want ze is nog niet volwassen.

Princes-m.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #466 Gepost op: 24 december 2015, 22:33:13 »
Mijn vriend en ik schelen 12 jaar. Ik ben 18 en hij is net 30 geworden. En ik merk eigelijk niet echt een verschil, ik ben best volwassen al, en mn vriend is nog een beetje in zn tienerjaren blijven hangen haha. Ik ben al 2,5 jaar dol gelukkig met hem. En ja, mn omgeving was er in het begin niet blij mee, want ze dacht dat die n loverboy was ofzo. Maar nu accepteren ze hem wel!

Froste

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #467 Gepost op: 24 december 2015, 22:40:14 »
Hij is officieel niet mijn vriend. Het is een beetje vreemd tussen ons, maar laten we het erop houden dat we ons wel gedragen als vriend en vriendin zegmaar. (Nee het is ook niet bezig zijn met elkaar, ja het ligt een beetje raar ik weet het)

Het leeftijdsverschil is 8.5 jaar..
Best veel, dat weet ik.
Maar ik weet ook dat ik niet de moeder van zijn kinderen ga worden maar ik geniet ervan zolang het kan, het is verder wel gewoon serieus.

Beertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #468 Gepost op: 24 december 2015, 23:56:26 »
Ik ben een beetje bezig met een jongen van 17 in mei word hij 18 en ik ben zelf 15 in september 16, maar hij is een jongen die veel respect heeft voor meisjes dus hij is nog het echt verder gegaan. Mijn moeder was vroeger 16 toen ze met mijn vader kreeg die toen 23 was dus ze kunnen van mij niet veel zeggen haha  :fieuw:

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #469 Gepost op: 25 december 2015, 09:30:51 »

Nee hoor, absoluut niet.

Ik blijf bij mijn standpunt, als het je vader kan zijn is het walgelijk. Wat is daar aantrekkelijk aan? Ik vind het vies, en die kerel vind ik een walgelijk mannetje want wat wil je precies van een kind dat nog niet eens van de middelbare af is? Ik weet 100% zeker dat ik niet de enige ben die zo denkt, dus wen er maar aan.

X_kimmie_X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #470 Gepost op: 27 december 2015, 23:35:33 »
Hee ik heb een vriend die 4 jaar ouder is
 Ik 17 hij 21. Het speelde bij ons geen rol. Mijn moeder vond het wel een probleem omdat ik aan het begin van onze relatie 13 was en hij 17. Maar nu ziet me moeder ook dat hij nog niet echt volwassen is in bepaalde dingen.

LLVT

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #471 Gepost op: 30 december 2015, 20:21:42 »
.
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2016, 22:10:04 door LLVT »

PorcelainDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #472 Gepost op: 30 december 2015, 20:23:14 »
Ik ben 15 bijna 16, hij is in oktober 17 geworden.

Agirl

• Bekijk profiel
« Reactie #473 Gepost op: 31 december 2015, 13:23:03 »
Hey, ik heb net een jongen/man ontmoet op internet (ja ik weet het, gevaarlijk enzo) maar ik heb hele leuke gesprekken met hem en hij lijkt eerlijk te zijn over wie hij is. Maar ik ben 15 en hij 26.. is dit een groot verschil? Ik weet het namelijk niet zo goed.

ik vindt het best een groot verschil,vooral omdat je nog minderjarig bent,en allebei in een andere levensfase zit. Maar als je er allebei goed bij voelt is het goed. Al zeg ik eerst wel een paar x afspreken want online kan het leuk zijn. maar het gaat er vooral om hoe het gaat in real life.

Vannie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #474 Gepost op: 31 december 2015, 13:33:20 »
Ik denk dat een oudere vriend (niet te oud) wel kan, zolang je maar ongeveer op dezelfde lijn zit. Ik ken zelf iemand van 17 die nu een vriend van 30 heeft, maar je merkt daar niet veel van, ook omdat diegene van 30 wel een paar jaar lijkt. Zelf val ik wel op jongens van maximaal 3/4 jaar ouder.
You haven't seen the best of me, I'm still working on my masterpiece.