Auteur Topic: Meiden, jullie mening?  (gelezen 1428 keer)

ArizonaGreenTea

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 augustus 2013, 14:55:47 »
Hoi meisjes,

Allereerst wil ik zeggen dat ik een jongen ben (hetero) en jullie vragen zich zeker af waarom ik hierop zit.
En de reden daarvan is dat ik jullie mening wil weten.
Ik ben 18 jaar en nog maagd maar het heeft een reden.
Ik ben niet kieskeurig ofzo maar er is één ding dat wel belangrijk voor mij is en dat is dat het meisje nog maagd moet zijn.
Tja, je raadt het dus al ik heb nog nooit een vriendin/relatie (geen serieuze dan) gehad.
Wel wat flows maar die waren geen maagd meer.
En stel ik had een vriendin die al ontmaagd was en ik nog niet en we zouden het doen, dan zou ik in mijn achterhoofd denken van: Shit, hier zijn al eerder jongens in geweest en die gedachte maakt me ziek.
En dit alles heeft niet met geloofsovertuiging te maken maar is gewoon een persoonlijke keuze.
Ik wil dat mijn 1e keer speciaal is en dat moet het ook voor het meisje zijn.

Vrienden en kenissen weten dit alllemaal al van mij, sommige vinden het raar en sommige begrijpen het volkomen.

Maar toch zou ik de mening van vreemden willen horen dus daarom heb ik hier op Girlscene een topic gestart!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 augustus 2013, 14:54:49 »
Ik ga even iets voor je opzoeken.

Kijk dit filmpje aandachtig.http://www.youtube.com/watch?v=o2eOmAVxfZc

En denk daarna eens goed na over wat je zegt.
Lessons on lessons on lessons ~

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:00:52 »
is helemaal niet gek hoor, ik wil ook geen jongen die al in andere kutten is geweest

Hatsjoe

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:01:30 »
Ik vind dat iedereen hier zijn eigen keuze in te maken heeft. Ik vind dit in ieder geval een betere instelling dan iemand die van bedje naar bedje gaat. Maar ergens vind ik dat je je er niet zo druk over moet maken. Seks is maar seks, en het is echt niet zo'n groot iets als de meeste maagden denken, en overigens is het ook niet iets wat je maar 1 keer in je leven kan doen. Je kunt er zo vaak van genieten als je wilt.
Degene die het spreekwoord "domme vragen bestaan niet" heeft uitgevonden is vast nog nooit op Girlscene geweest.

Mphor

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 augustus 2013, 14:59:02 »
Mwah zelf vind ik het niet echt zo'n belangrijk iets.
Het gaat er volgens mij om dat jullie van elkaar houden en dat jullie om elkaar geven en elkaar respecteren zoals jullie zijn. Waarom zou je minder van iemand houden als het niet haar eerste keer is?
Is het niet zo dat je bang bent dat zij meer ervaring heeft dan jij en dat je "dom en onzeker" overkomt?

Of je dit nou wil vanuit een geloofsovertuiging of niet, ik vind dat hele maagdgebeuren een beetje onzin, want het gaat om het moment dat je gelukkig met elkaar bent en niet wat ervoor is gebeurd.
Ik ben trouwens zelf absoluut niet iemand die een voorstander is van heeeeuh hoppekee het bed in, want ik doe het het liefste ook voor de rest van mijn leven met mijn vriend, maar je weet gewoon nooit wat er gebeurd in het leven. Straks gaat hij dood als hij 40 is. Tja, dan hoop ik toch echt dat ik na een tijdje weer een nieuwe vriend krijg die mij niet raar aankijkt omdat ik geen maagd meer ben. Ik vind dat er gewoon veel meer drukte over gemaakt wordt dan dat het waard is. Seks is gewoon lekker en ja, ik geef mensen groot gelijk dat ze het doen :') okee, niet vanaf hun 14e al en met random jongens, maar als je een serieuze relatie hebt, zou ik er gewoon van genieten.
En gezien je een jongen bent, zal dit topic het niet lang volhouden denk ik.

Hatsjoe

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:08:48 »
+100 voor hierboven. Perfecte antwoord :)
Degene die het spreekwoord "domme vragen bestaan niet" heeft uitgevonden is vast nog nooit op Girlscene geweest.

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:09:23 »
De een vindt het onzin, de ander niet. Ik begrijp de TS heel goed, ik zou ook absoluut geen relatie hebben gehad met mijn vriend, als ik wist dat hij geen maagd meer was. Voor mij is het belangrijk, prima toch? Ik schaad er anderen niet mee ofzo. Ik hoef geen uitleg van anderen dat maagdelijkheid overschat wordt etc. etc. (wat dus vaak wel gebeurt met dit soort onderwerpen) want het is nog altijd persoonlijke voorkeur.
Ik vind het dus absoluut niet raar dat je er zo over denkt!
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Teenjuwel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:06:01 »
STEL
je ontmoet een meisje, je bent er hoteldebotel van, je hebt daar 2 jaar een relatie mee, MAAR; zij is geen maagd meer..
laat je haar dan lopen?

Ik vind dat dat dus niks uitmaakt, je houd van die persoon en als jij het een speciaal moment wilt hebben, zou een meisje wat geen maagd is daar echt wel respect voor hebben, en zou het voor jou een speciaal moment willen laten worden...

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:12:03 »
^ Ik zou daar dan in eerste instantie geen relatie mee beginnen. Ik zou het raar vinden dat je daar pas achterkomt na 2 jaar een relatie te hebben.
Remember that.

mylife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:13:24 »
STEL
je ontmoet een meisje, je bent er hoteldebotel van, je hebt daar 2 jaar een relatie mee, MAAR; zij is geen maagd meer..
laat je haar dan lopen?

Ik vind dat dat dus niks uitmaakt, je houd van die persoon en als jij het een speciaal moment wilt hebben, zou een meisje wat geen maagd is daar echt wel respect voor hebben, en zou het voor jou een speciaal moment willen laten worden...

mee eens

Susan'

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:14:18 »
Wauw, ik denk er precies zo over als de TS zelf, ik heb altijd gezegd dat ik een jongen wil die ook nog maagd is. Ik vind het 'mooi' dat jij als jongen er ook zo over denkt, je bent een van de weinige die er zo over denkt.

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:14:22 »
Ik denk dat als je pure verliefdheid voelt dat het er dan ineens niet meer zo toe doet.
Mijn ex vriend en ik, dat was ook pure liefde.
Ik was geen maagd meer en hij had nog niet eens gezoend. Hij wist het eerst niet maar na een tidjje kwam dat wel uit en heb ik hem alles verteld. Hij was niet blij maar hij hield nog wel van me. Ik geloof wel dat hij daarom misschien onzekerder was tijdens onze eerste keer seks maar ik denk niet dat hij daar erg onder geleden heeft.

Bovendien. Je kan toch beter iemands laatste zijn omdat ze heel veel van je hield dan iemands eerste en dat ze daarna nog heel veel andere jongens in dr bed heeft?

Voor mij een porto

Teenjuwel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:16:20 »
^ Ik zou daar dan in eerste instantie geen relatie mee beginnen. Ik zou het raar vinden dat je daar pas achterkomt na 2 jaar een relatie te hebben.

het is een stelling ;p kan net zo goed 2 maanden zijn

ArizonaGreenTea

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:22:34 »
Ik ga even iets voor je opzoeken.

Kijk dit filmpje aandachtig.http://www.youtube.com/watch?v=o2eOmAVxfZc

En denk daarna eens goed na over wat je zegt.

Alles wat hij zegt klopt... Dit zet me wel aan het denken ja.
Maar ik blijf bij m'n standpunt.

Mphor

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:22:49 »
Van mij mag je, maar ik vraag me gewoon af wat het voor meerwaarde heeft.
Ik had ook eerste deze gedachten hoor, maar ik werd gewoon zo patsboem knalverliefd en ja daar heb ik hem echt niet op afgewezen toen we eindelijk wat hadden.

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:23:37 »
het is een stelling ;p kan net zo goed 2 maanden zijn

Dan nog vind ik het raar, haha. Als dit iets is wat ik belangrijk vind, zou ik dat vragen voor ik überhaupt een relatie aan zou gaan (wat ik tot nu toe ook altijd heb gedaan).
Zo zijn er meiden die absoluut niet willen dat hun vriend rookt ofzo, dan vraag je daar van tevoren ook gewoon naar, toch? Dat zou ik tenminste wel doen.
Remember that.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:29:16 »
Mwah zelf vind ik het niet echt zo'n belangrijk iets.
Het gaat er volgens mij om dat jullie van elkaar houden en dat jullie om elkaar geven en elkaar respecteren zoals jullie zijn. Waarom zou je minder van iemand houden als het niet haar eerste keer is?
Is het niet zo dat je bang bent dat zij meer ervaring heeft dan jij en dat je "dom en onzeker" overkomt?

Of je dit nou wil vanuit een geloofsovertuiging of niet, ik vind dat hele maagdgebeuren een beetje onzin, want het gaat om het moment dat je gelukkig met elkaar bent en niet wat ervoor is gebeurd.
Ik ben trouwens zelf absoluut niet iemand die een voorstander is van heeeeuh hoppekee het bed in, want ik doe het het liefste ook voor de rest van mijn leven met mijn vriend, maar je weet gewoon nooit wat er gebeurd in het leven. Straks gaat hij dood als hij 40 is. Tja, dan hoop ik toch echt dat ik na een tijdje weer een nieuwe vriend krijg die mij niet raar aankijkt omdat ik geen maagd meer ben. Ik vind dat er gewoon veel meer drukte over gemaakt wordt dan dat het waard is. Seks is gewoon lekker en ja, ik geef mensen groot gelijk dat ze het doen :') okee, niet vanaf hun 14e al en met random jongens, maar als je een serieuze relatie hebt, zou ik er gewoon van genieten.
En gezien je een jongen bent, zal dit topic het niet lang volhouden denk ik.
Ja precies. Als je nu een meisje treft die dan bv 1 vriend heeft gehad, valt die dan gelijk af?

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:30:08 »
Tsja dat had ik eerst ook in gedachten, maar toen ontmoette ik mijn vriend en werd helemaal verliefd, hij had alleen een feestachtig verleden waarbij hij ook regelmatig mat meisjes in bed is beland, maar die periode was voorbij en toen maakte het mij niet zo heel veel meer uit, zolang ik daar maar niet over nadacht. Want inderdaad als je je bedenkt dat hij in zoveel kutten is geweest, dan word je wel een beetje misselijk :P.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Teenjuwel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 augustus 2013, 15:30:50 »
Dan nog vind ik het raar, haha. Als dit iets is wat ik belangrijk vind, zou ik dat vragen voor ik überhaupt een relatie aan zou gaan (wat ik tot nu toe ook altijd heb gedaan).
Zo zijn er meiden die absoluut niet willen dat hun vriend rookt ofzo, dan vraag je daar van tevoren ook gewoon naar, toch? Dat zou ik tenminste wel doen.

Ik ben gestopt met roken voor mijn vriend, maar dat was bijv. geen rede dat hij geen relatie met mij aan ging, Hij voelde iets voor mij en ik voor hem, heb nu 3 jaar met die jongen, maar je maagdelijkheid aanpassen kan niet natuurlijk... ergens snap ik het, maar ik zou het niet kunnen begrijpen als je zomaar een meisje waar je helemaal hoteldebotel van bent, laat lopen omdat ze ooit al een seks heeft gehad.... en wat is haar verhaal?
Ik denk dan; Don't judge a book by it's cover...

Cleopeo

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 06 augustus 2013, 19:00:59 »
Ik ben het met je eens. Ik zou ook geen vriend willen hebben die al vele meisjes heeft gehad qua seks...
Maar wat hieronder word gezegd ben ik het wel mee eens..

STEL
laat je haar dan lopen?

''Confidence is silent, insecurities are loud ''

Moon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 augustus 2013, 19:05:04 »
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik weet dat mijn vriend voor mij ook wel een aantal gehad heeft, hoeveel en wat en wie en alles wil ik juist niet weten, maar ik zit er verder niet mee. Hij vond het wel een beetje jammer dat ik eerder iemand had maar oke. Zelf weten btw wat jij wil enzo.
cheesecake

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #21 Gepost op: 06 augustus 2013, 19:14:39 »
Ten eerste zijn jongens op GS niet toegestaan, hoe welwillend je ook bent.

Ten tweede maakt het mij niet uit. Natuurlijk vind ik het een fijner gevoel als mijn toekomstige vriend niet met heel veel meiden seks heeft gehad, maar uiteindelijk zal ik me er niet door laten stoppen. Als ik een toekomst zie met hem, zou ik niet een relatie verbreken (ik neem aan dat je niet op je eerste date zegt dat je geen/wel maagd bent, dus ik neem aan dat je een relatie kan hebben zonder dat je hier meteen achter komt) omdat hij wel al seks heeft gehad.

Trouwens, hoe ouder je wordt, hoe moeilijker dit wordt om vol te houden. Wat nou als je vijfentwintig bent en jij kan geen meisje meer vinden dat nog maagd is (stelling. Het kan vast nog wel, maar stel je het even voor). Wat doe je dan?
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 06 augustus 2013, 19:17:30 »
Ten eerste zijn jongens op GS niet toegestaan, hoe welwillend je ook bent.

Ten tweede slotje