Auteur Topic: Leuke activiteiten om te doen met mijn vriend tijdens quarantaine  (gelezen 910 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 april 2020, 13:38:14 »
Hi girls,

Zoals ieder ander zit ik bijna iedere dag thuis. Nu zie ik mijn vriend nog wel een aantal dagen in week, alleen we vervelen ons echt heel erg. We kijken alleen maar serie en maken af en toe een wandeling als we samen zijn.

Weten jullie leuke activiteiten die we wel op een veilige manier kunnen doen? Reacties worden erg gewaardeerd! :)

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2020, 14:14:17 »
Misschien kunnen jullie wat home workouts doen samen, of een yoga lesje op de laptop mee volgen. Je kan bakken, koken, misschien samen een nieuwe skill of hobby aannemen? Zoals leren schaken, pokeren of een instrument leren? Shop online kleding voor elkaar? Maak samen een puzzel? Teken elkaar? Idk, dat is het enigste wat ik me kan bedenken haha. succes!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2020, 14:26:07 »
Mijn vriend en ik spelen vaak spelletjes. Laatst zijn we begonnen met geocaching, dan ga je op zoek naar dingen die iemand anders heeft verstopt. Misschien handig om even op te zoeken, kan het niet heel goed uit leggen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

charlotxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2020, 23:12:11 »
Mijn vriend en ik gaan vaak picknicken. We halen dan of eten bij de supermarkt (alleen ofcrs) of we halen ergens sushi af ofz. Echt een aanrader!!

Erised

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2020, 23:25:17 »
Mijn vriend en ik spelen samen Pokemon go dat maakt de wandelingen toch iets leuker. Ook bakken en home workouts vinden we wel leuk om te doen.
But who prays for Satan? Who, in eighteen centuries, has had the common humanity to pray for the one sinner that needed it most?