Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43689756 keer)

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 19 oktober 2009, 18:33:32 »
Ja, lotte zij is ook mooi <3
speelde zij niet in merlin ofzoiets?
I've had a good day doing things the wrong way

Lettaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 19 oktober 2009, 19:59:04 »
ik weet de naam van die film niet meer, maar dat was zo'n illegale russische film x'D

omg, laatst zei iemand dat ik op der lijk. nu voel ik me zwaar beledigd :')

en en en ik vind nicole kidman in moulin rouge zooooo lekker.

oke, die foto is niet van moulin rouge, maar toch .

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 oktober 2009, 20:02:27 »
Yes! Zij is the lady Morgana :D
de show heeft sowieso meer Morgana nodig. De aflevering van dit seizoen met Morgana en de druids (OMG MORDRED) was met afstand de beste tot nu toe van seizoen twee.

Btw, ik vind meisjes die zich wel aangetrokken voelen tot vrouwen maar 'er niet verliefd op kunnen zouden worden' niet echt bi...
Kijk, als ze nou seks zouden hebben met vrouwen en mannen en misschien op één van de twee niet verliefd worden, dan wel, maar echt alleen dat vage 'ja ik vind vrouwen zooooveel mooier dan mannen!' hoor ik echt van 9 op de 10 meisjes zonder dat er ooit eens wat mee gedaan wordt.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

_Fashionstoned

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 19 oktober 2009, 20:49:26 »

het lijkt me zo eng om tegen een meisje te zeggen dat je haar leuk vind enzo, als je niet weet of ze lesbisch/ biseksueel is ._.

true.

UnsolvedMystery

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 20 oktober 2009, 00:35:21 »
@ Lunaste:

Wauwww, die 2e foto <3
Why must we move on from such happy lawns, into nostalgia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s palm and feed on the traces.

pentagrams

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 20 oktober 2009, 09:35:58 »

de show heeft sowieso meer Morgana nodig. De aflevering van dit seizoen met Morgana en de druids (OMG MORDRED) was met afstand de beste tot nu toe van seizoen twee.

Btw, ik vind meisjes die zich wel aangetrokken voelen tot vrouwen maar 'er niet verliefd op kunnen zouden worden' niet echt bi...
Kijk, als ze nou seks zouden hebben met vrouwen en mannen en misschien op één van de twee niet verliefd worden, dan wel, maar echt alleen dat vage 'ja ik vind vrouwen zooooveel mooier dan mannen!' hoor ik echt van 9 op de 10 meisjes zonder dat er ooit eens wat mee gedaan wordt.

ik vind mezelf ook niet bi hoor..
~ Godzillionaire ~

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 22 oktober 2009, 20:39:22 »

agree.  :)

penguins_Lovely

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 23 oktober 2009, 01:29:37 »
hoe oud waren jullie toen jullie er achter kwamen dat jullie bi/lesbi waren?
want ik ben nu 14 en ik denk dat ik er toch wel 95% zeker van ben...
Help mij met mijn medische kosten! http://www.gofundme.com/ere1a4

Purk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 24 oktober 2009, 14:21:42 »

Ik weet het niet meer precies omdat ik ook best wel lang getwijfeld heb en daarna het gewoon niet aan mijzelf wilde toegeven maar uiteindelijk op mijn 17e heb ik het voor mijzelf geaccepteerd, heb aan het meisje op wie ik eigenlijk al jaren verliefd was verteld dat ik verliefd was op haar en ik ben toen dus ook maar meteen uit de kast gekomen.

Maar de leeftijden verschillen echt heel erg hoor want er zijn ook genoeg meiden van boven de 20 die er dan pas achterkomen.
effi.punt.nl

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 24 oktober 2009, 20:56:40 »

Ik wist het rond m'n 13e ofzo ergens al. Maar toen drukte ik het weg. Op m'n 15e kon ik er niet meer onderuit, maar heb het een half jaar geleden pas voor mezelf geaccepteerd, op m'n 16e dus.

penguins_Lovely

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 25 oktober 2009, 19:07:31 »
ik ben er namelijk bijna zeker van dat ik Bi ben, ben nu 14 jaar oud (:
Ik ben bij mijn vriendenclub buiten school wel al uit de kast gekomen, maar mijn moeder& vriendinnen op school hoeven het nog niet te weten x]

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 25 oktober 2009, 19:49:20 »
Ik heb het al eerder gepost, maar: ik weet het al sinds in ieder geval mijn negende en heb het dagboek om het te bewijzen :') (schrijfsels a la "lief dagboek, ik word soms wel verliefd op jongens maar ik vind meisjes ook heel leuk!")

En eigenlijk ben ik er mijn hele leven al open geweest, ik denk dat omdat ik het zo jong ontdekte ik eigenlijk nooit in de kast heb kunnen zitten.
Natuurlijk stel ik me niet voor met "Hoi ik ben Lotte en ik ben biseksueel"(/panseksueel eigenlijk maar ik word zo moe van dat uitleggen :') ), maar ik zeg het gewoon als ik een leuk meisje voorbij zie lopen net zo makkelijk als dat ik zeg 'hee, die jongen is sexy', en als mensen mij vragen of ik iemand leuk vind en dat is toevallig een meisje zeg ik dat ook.

Ik heb er eigenlijk nooit problemen of moeite mee gehad. Mijn moeder dacht wel heel lang dat het een fase was (ze kwam er 'echt' achter toen ik zestien was, hoewel mijn vader het allang wist omdat ik gewoon opelijk over knappe meisjes sprak, toen ik zat te huilen omdat ik zo'n hopeloze crush op een vriendin had) maar ik weet niet of ze dat nog steeds denkt.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

Amnesia

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 25 oktober 2009, 20:07:03 »
Hm, ben hier al eens eerder op komen dagen geloof ik;p maarja. Ik heb echt zo geen gaydar en kan dus niemand vinden, zootje plaatsen op expreszo werkt niet echt(1 leuk meisje uitgekomen, maar die woont dus te ver weg). De gaybar in m'n stad(alkmaar) is dodelijk leeg en saai.
En stiekem hoop ik dat het een fase is, terwijl ik zoveel meer op meisjes val dan op jongens. Wat raar is want ik vind homoseksualiteit totaal niet erg, maar bij mezelf wil ik het niet accepteren.
hung around with faces and names.

penguins_Lovely

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 oktober 2009, 22:22:06 »
up

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 27 oktober 2009, 15:59:45 »

Hm, ben hier al eens eerder op komen dagen geloof ik;p maarja. Ik heb echt zo geen gaydar en kan dus niemand vinden, zootje plaatsen op expreszo werkt niet echt(1 leuk meisje uitgekomen, maar die woont dus te ver weg). De gaybar in m'n stad(alkmaar) is dodelijk leeg en saai.
En stiekem hoop ik dat het een fase is, terwijl ik zoveel meer op meisjes val dan op jongens. Wat raar is want ik vind homoseksualiteit totaal niet erg, maar bij mezelf wil ik het niet accepteren.

same here. Op sommige momenten kan ik het echt nog steeds haten aan mezelf, terwijl ik er redelijk out over ben nu, en het opzich ook wel geaccepteerd heb. Vooral op de momenten dat ik verliefd wordt op een vriendin die sowieso straight is, of een leuk meisje zie met uitgaan, maar er gewoon niets mee kan doen. Qua mannen heb ik een vrijwel onbetwiste gaydar, maar bij vrouwen laat hij me volledig in de steek.
En de gedachte dat ik allang rustig een relatie had kunnen hebben met een lieve jongen, als ik straight was geweest.
Alleen weet ik jammer genoeg wel zeker dat het geen fase is ><

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 27 oktober 2009, 18:31:19 »
Ik weet het allemaal nog niet zo lang, ± een jaar denk ik.. En eerst wou ik het niet echt serieus nemen want ik wist het nog niet zeker enzo, maar nu weet ik het wel zeker. Toen ik verliefd werd op een vriendin vond ik dat ook best wel kut, maar goed je moet het maar over je heen laten komen. Daar kan ik echt niet tegen >< Maar verder no problem :] Ik ontken het ook niet tegenover mezelf ofzo, eigenlijk heb ik meer zoiets van: het is gewoon zo en verder doet het er niet veel toe. Ik denk ook niet dat het een fase is. Ook geen problemen mee verder, alleen is het wel lastiger om een meisje te vinden dan een jongen, haha.

Wow lulverhaal o.O

Oh, ik ben ook niet out. En daar zie ik wel heel erg tegenop.
Let\'s keep the moon awake and do electric boogiloo.     //     tumblr.

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 27 oktober 2009, 18:44:12 »

Ha ik wist geeneens dat er een was in alkmaar. x]

Ik ben een paar keer op het oude forum geweest maar niet echt actief.
Jammer dat jullie het "vervelend" vinden dat jullie lesbisch/bi zijn. Ik ben dan ook nog niet verliefd geworden op een vriendin of iets dergelijks, maar ik vind het eigenlijk wel leuk ofzo dat ik lesbisch ben x] Ik ben ook blij dat ik nu ook gewoon volledig weet hoe ik ben enzo. Ja jonge ik kan het niet goed uitleggen maar ik ben veel gelukkiger nu dan toen ik nog dacht dat ik hetero was. Wat niet zo heeeeel lang geleden was.
The only thing worse than being talked about is not being talked about.   - Oscar Wilde

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 27 oktober 2009, 18:56:01 »

[...]

Ik ben een paar keer op het oude forum geweest maar niet echt actief.
Jammer dat jullie het "vervelend" vinden dat jullie lesbisch/bi zijn. Ik ben dan ook nog niet verliefd geworden op een vriendin of iets dergelijks, maar ik vind het eigenlijk wel leuk ofzo dat ik lesbisch ben x] Ik ben ook blij dat ik nu ook gewoon volledig weet hoe ik ben enzo. Ja jonge ik kan het niet goed uitleggen maar ik ben veel gelukkiger nu dan toen ik nog dacht dat ik hetero was. Wat niet zo heeeeel lang geleden was.

ik vind het ook niet altijd vervelend. Opzich ben ik er vaak ook gewoon wel blij mee en vind ik het prima, alleen soms brengt het gewoon kutsituaties met zich mee. En dan zou ik liever gewoon willen dat ik op dat moment straight was.
Plus dat ik in m'n straight-tijd om de zoveel tijd scharrels had, en een beetje actie nog in m'n leven. Nu mis ik dat wel. Ik heb al in geen tijden meer gezoend (oke, dat klinkt heel dom en oppervlakkig, maar ik ben ook slecht in uitleggen. ik bedoel meer het gevoel), en dat vind ik ook jammer. Maar ik ga ook niet nu een jongen op de bek pakken puur omdat ik er even zin in heb, want sinds ik het geaccepteerd heb van mezelf hebben ze alle aantrekkingskracht voor mij verloren...

Amnesia

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 28 oktober 2009, 19:46:44 »

[...]

De 1811 ofzo, bierkade 14(eind vd vondelstraat, vlakbij bij de Friese brug). Halve routebeschrijving haha. Hoe staan je dreads trouwens, die had je toch ;p?

Ik ben ook nog nooit verliefd op een vriendin geweest hoor, daar ben ik opzich ook niet zo bang voor. Ook heb ik niet zo veel problemen gehad met uit de kast komen enz. Die had ik op een of andere manier ook nooit verwacht, maar daar heb ik dus wel geluk mee. Maar het is gewoon raar, ik ben bang dat zoveel mensen het nu weten en dat het dan opeens niet zo is en dat ze dan zeggen typisch een cedrin-actie om zoiets te verzinnen ofzo. Terwijl ik nu al gewoon verliefd ben geweest op meisjes.

UnsolvedMystery

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 29 oktober 2009, 17:06:55 »
Citaat
Ik ben ook nog nooit verliefd op een vriendin geweest hoor, daar ben ik opzich ook niet zo bang voor. Ook heb ik niet zo veel problemen gehad met uit de kast komen enz. Die had ik op een of andere manier ook nooit verwacht, maar daar heb ik dus wel geluk mee. Maar het is gewoon raar, ik ben bang dat zoveel mensen het nu weten en dat het dan opeens niet zo is en dat ze dan zeggen typisch een cedrin-actie om zoiets te verzinnen ofzo. Terwijl ik nu al gewoon verliefd ben geweest op meisjes.

Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik durf het niet te veel mensen te zeggen, omdat het misschien later niet zo blijkt te zijn ofzo ? Maar ik ben er eigenlijk wel vrij zeker van dat ik ook op meisjes kan vallen, maar ik ben nog niet verliefd geweest op een meisje. Maar ik wordt niet zo snel verliefd denk ik, want ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest op een jongen.. :p
Ik ben gewoon raar  -_-
Why must we move on from such happy lawns, into nostalgia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s palm and feed on the traces.

Retro Sonja

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 31 oktober 2009, 20:08:05 »
Verliefd worden op een vriendin hoeft niet altijd slecht uit te pakken. Ik werd verliefd op een vriendin van mij en zij was bi! En nu is ze mijn vriendinnetje! Aankomende maandag zijn we al een jaar samen! *liefduuh*
Mijn blog: www.retrosonja.com
Instagram: @RetroSonja

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 01 november 2009, 13:26:55 »
Het hoeft indd niet altijd slecht uit te pakken.
Alleen heeft het dat wel bij mij gedaan haha x]
ben er nu wel weer overheen though, ookal was het toen echt verrot. De vriendschap is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Maar dat kwam ook door een combinatie van factoren, niet alleen dat.
Gefeliciteerd alvast trouwens :)
« Laatst bewerkt op: 01 november 2009, 13:27:30 door _CHARLIE »

Retro Sonja

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 01 november 2009, 14:35:00 »
Aww dat is wel echt rot als het zo slecht uitpakt.. Het heeft bij mij ook echt vet lang geduurd voor ik het haar durfde te zeggen. En ze zegt nu nog steeds van "Zelfs als ik jou niet ook leuk had gevonden, waren we heus nog wel vrienden gebleven", maar ja ik was inderdaad ook bang dat het toch anders zou worden dan zegmaar...
En, dankje! xD
Mijn blog: www.retrosonja.com
Instagram: @RetroSonja

Amnesia

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 01 november 2009, 17:30:36 »
Hm, der is zooo'n leuk meisje bij mij op school en die was ook op een feestje van een vriend van me en toen ben ik met der geweest(en verder enz), ik was der eerste meisje maar ze heeft een vriend( oeps..). En nu ben ik bang dat ik der zo hard leuk ga vinden. *dikke frustratiebom*

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 02 november 2009, 14:22:05 »

Aww dat is wel echt rot als het zo slecht uitpakt.. Het heeft bij mij ook echt vet lang geduurd voor ik het haar durfde te zeggen. En ze zegt nu nog steeds van "Zelfs als ik jou niet ook leuk had gevonden, waren we heus nog wel vrienden gebleven", maar ja ik was inderdaad ook bang dat het toch anders zou worden dan zegmaar...
En, dankje! xD

Maandag is today, dus gefeliciteerd, haha. En het hoeft niet slecht uit te pakken als het niet goed uitpakt (wederzijds enzo), ik ga nog steeds met haar om als voor de tijd dat ze wist.

En dat is best wel verrot, Cedrin. Maar je kunt het niet negeren enzo :[
Misschien maak je je wel te druk en wordt het niets? Of misschien juist wel, je kunt het niet weten. Succes met afwachten enzo
« Laatst bewerkt op: 03 november 2009, 21:00:25 door Imbroglio »
Let\'s keep the moon awake and do electric boogiloo.     //     tumblr.