Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43688919 keer)

Sharona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 11 oktober 2009, 17:45:52 »
ik wilde even zeggen, ik vind het supertof dat die meiden er voor uit durven te komen ! echt.
mijn vriendin is afgelopen woensdag "uit de kast" gekomen. en ik respecteer het helemaal,
ze heeft vanacht nog bij me geslapen als BFF's, en ik vind het helemaal niet anders.
en ik vind dat iedereen wel zo ongeveer moet reageren? dat maakt je een echte vriendin toch :$
geen eigendunk ofzo XD

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 11 oktober 2009, 22:00:50 »

[...]

Omg, hier precies hetzelfde verhaal! O.o
xD
Maar ik ben hier op het moment waarschijnlijk de enige die niet weet wat ze nou precies is. =S
Het is voor mij iig wel duidelijk dan ik niet alleen maar op jongens val en dat ik steeds minder jongens leuk vind...

Ik weet het ook niet precies hoor :') Het maakt me ook niet zoveel uit. Misschien blijkt dat ik lesbisch ben, misschien krijg ik wel een vriend maar daarna een vriendin, dunno. Eerst vond ik het wel verwarrend maar eigenlijk maakt het helemaal niks uit :]
Let\'s keep the moon awake and do electric boogiloo.     //     tumblr.

UnsolvedMystery

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 12 oktober 2009, 19:18:29 »
@ xVelvet: Same here, hoewel ik soms ook wel weer héle leuk jongens kan zien :p
Ik ben er gewoon zelf nog niet helemaal uit enzo, of ik nou lesbisch ben of biseksueel.
En eigenlijk maakt het me ook vrij weinig uit.

Haha, vandaag op school zei zo'n meisje 'ik geloof niet in biseksualiteit'. :p
*andere vriendin beaamde dat*
Maar zij weten niet dat ik biseksueel ben, dus ik dacht ik zeg maar gewoon ff niks :p
Als ik er heel erg op in ga dan wordt het echt zo'n 'scene'. (kan ff geen goed nederlands woord daarvoor bedenken..)
Maar dat is eigenlijk net zoiets als 'ik geloof niet in God'. (hoewel ik dat zelf wel doe ;))
Dat iemand niet in God gelooft, wil niet zeggen dat 'ie niet bestaat. Snapje? :p
Why must we move on from such happy lawns, into nostalgia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s palm and feed on the traces.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 12 oktober 2009, 19:39:31 »

@ xVelvet: Same here, hoewel ik soms ook wel weer héle leuk jongens kan zien :p
Ik ben er gewoon zelf nog niet helemaal uit enzo, of ik nou lesbisch ben of biseksueel.
En eigenlijk maakt het me ook vrij weinig uit.

Haha, vandaag op school zei zo'n meisje 'ik geloof niet in biseksualiteit'. :p
*andere vriendin beaamde dat*
Maar zij weten niet dat ik biseksueel ben, dus ik dacht ik zeg maar gewoon ff niks :p
Als ik er heel erg op in ga dan wordt het echt zo'n 'scene'. (kan ff geen goed nederlands woord daarvoor bedenken..)
Maar dat is eigenlijk net zoiets als 'ik geloof niet in God'. (hoewel ik dat zelf wel doe ;))
Dat iemand niet in God gelooft, wil niet zeggen dat 'ie niet bestaat. Snapje? :p

Haha, mij is dat eerste nog nooit gebeurd :') maar ik heb ooit de uitspraak gelezen: "Bisexuals don't exist. We're incredibly sexy hallucinations." dus als iemand ooit tegen mij zegt dat biseksuelen niet bestaan ga ik dat verbasteren naar het Nederlands ;)

Anyway, haal god er maar niet bij :O, dat is vaker gebeurd in dit topic en dat loopt nooit goed af...
(het verschil is dat biseksualiteit gewoon bewezen is, het is iets wat er is. Dus zeggen dat het niet bestaat is zeggen als 'de kleur groen bestaat niet' of 'rotsen bestaan niet' oid)
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2009, 19:40:23 door Lunaste »
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 12 oktober 2009, 19:46:10 »
Haha ik vind het soms wel leuk, zo'n discussie over geloof enzo. Maar als ze zelf biseksueel is en gelovig is zal ze er wel niks op tegen hebben lijkt me :')

Uitderonde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:35:56 »
Ik heb anderhalf jaar een relatie met een meisje gehad en nu ben ik zielsgelukkig met een jongen.

Biseksueel dus.
Living life how i want.

Fart

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:42:20 »
:cyborg: whoo ik ben hier lang niet meer geweest xD
Ik wil je omarmen als de sat�saus op mn bereklauw. ~ Sabine.

Fart

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:45:29 »
btw, zijn hier nog meer mensen die een miscellaneous mailtje hebben gekregen van ene Esseeh [ofzo] omdat ze bi zijn?

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 13 oktober 2009, 16:36:01 »
Nope

__
ETA: ohnnee, ik ben ook niet bi. Nevermind
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2009, 16:36:33 door _CHARLIE »
I've had a good day doing things the wrong way

UnsolvedMystery

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 13 oktober 2009, 20:28:48 »

Haha ik vind het soms wel leuk, zo'n discussie over geloof enzo. Maar als ze zelf biseksueel is en gelovig is zal ze er wel niks op tegen hebben lijkt me :')

Haha,
nee idd ;)
Heb er niks op tegen natuurlijk xD
En ik ben niet supergelovig ofzo hoor,
ik geloof dat er een God is & that's it eigenlijk :p
Maar okee, laten we er nu mee stoppen om een discussie over geloof te vermijden :p
Dan krijgen we ook geen eindeloos gezeur over 'ik vind dit, want...', wat toch nooit iemand kan winnen xD

btw, @ Lunaste:
Das een goeie ! :p
Die ga ik onthouden  n_n
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2009, 20:31:28 door UnsolvedMystery »
Why must we move on from such happy lawns, into nostalgia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s palm and feed on the traces.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 13 oktober 2009, 20:51:48 »
Idd, zelf als je gewoon probeert het leuk en neutraal te houden wordt het meestal toch te intensief en fel voor dit topic (kijk maar in de vele geloofstopics :') )
En ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal mijn discussie temper ook niet kan beheersen zodra geloof opgebracht wordt :P

Ja, ik vind die uitspraak zo leuk! :D

En nee, ik heb geen berichtje van iemand gekregen...
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

Fart

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 13 oktober 2009, 21:06:03 »
hmja, ik vond het wel une petite vreemd/sneu.

riverflows

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 14 oktober 2009, 12:23:56 »
het lijkt me zo eng om tegen een meisje te zeggen dat je haar leuk vind enzo, als je niet weet of ze lesbisch/ biseksueel is ._.

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 15 oktober 2009, 19:11:53 »

Idd, zelf als je gewoon probeert het leuk en neutraal te houden wordt het meestal toch te intensief en fel voor dit topic (kijk maar in de vele geloofstopics :') )
En ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal mijn discussie temper ook niet kan beheersen zodra geloof opgebracht wordt :P

Ja, ik vind die uitspraak zo leuk! :D

En nee, ik heb geen berichtje van iemand gekregen...

Eigenlijk is die uitspraak gewoon net zoiets als met die meisjes in Dude, Where's My Car :') Weet niet of je die hebt gezien, maar dan zijn er van die zogenaamd übersexy vrouwen in van die latex pakjes. Dan roepen die jongens: 'heeeeey girls!'
En dan kijken ze heel ijzig en dan zegt die 'oppervrouw' ofzo: Were no girls. We are... Hot chicks.

En dat roepen ze dus telkens als iemand dat zegt :')
Nja, niet heel boeiend als de film niet hebt gezien ofzo.

OT: gelukkig heb ik nog nooit tegen een meisje hoeven zeggen dat ik haar leuk vond. Alleen achteraf, maar dat was niet zo erg.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 15 oktober 2009, 21:44:17 »
Haha xD Nou, klinkt best grappig. Dat is zo'n film die ik ooit nog eens moet zien.

Ik zat vandaag Take Me Or Leave Me te luisteren en toen wilde ik RENT toch wel weer heel graag zien. Joanne <333

En ik moet eerlijk zeggen dat ik alle dames (en de gay guy) van Glee ook wel erg leuk vind:

Dianna Agron (omg toen ze deze week allemaal Keep Holding On voor haar karakter zongen ;_______; )

Jayma Mays

Lea Michele

Jenna Ushkowitz

En eh... Chris Colfer :blush: (ik zweer dat hij maar twee weken jonger is dan ik, ook al ziet hij eruit in de woorden van Emma (gespeeld door Jayma Mays) als "an eleven year old milkmaid")
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2009, 21:45:21 door Lunaste »

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 15 oktober 2009, 21:47:29 »
Hahaha die witte schoenen XD

Dude Where's My Car is echt geniaal, vooral als je hem voor het eerst ziet. Maar waar gaat dit over (dat rent ofzo?)?

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 15 oktober 2009, 22:26:24 »
De plaatjes zijn van Glee, een televisieserie over een showkoor en alle niet-populaire kinderen die daarin zitten (het gaat over een hele hoop meer, heeft briljante zwarte humor en heeft expres tientallen clichés en stereotypes erin zitten).

RENT is een musical waar een film van is gemaakt, en dat gaat over het leven van acht jong volwassenen in New York in de late jaren '80 begin jaren '90 toen er nog veel meer problemen waren met HIV/AIDS.

Maar allebei hebben ze hele positieve weergaves van GLBT karakters (Glee heeft Kurt, de meest sympathieke persoon in de hele glee club die zo'n mooie coming out had... en zijn Single Ladies dansje was geweldig, en RENT heeft de crossdresser Angel, zijn vriend Collins, en het lesbische stel Maureen en Joanne).

Lettaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 18 oktober 2009, 19:04:03 »
oke, hai ik ben nieuw enzo xd
en ik ben een zware failer, alee, in het kruidvat stond zo'n meisje aan de kassa, die zo zei dat ik op iemand leek en dan zo mijn arm aanraakte en zei dat het een compliment was en rood werd en zo droog naar me keek, en volgens mijn zus, moest ik der nummer vragen, maar ik ben zo'n verlegen stukje stront die dat niet durft.

en dat was een betekenisloze inbrenning :]
volgens mij is dit topic een heel klein beetje dood :')

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 18 oktober 2009, 19:19:39 »
gewoon nog een keer naar de kruidvat :)  en dan gewoon doen alsof je iets wilt vragen ofzo over die artikelen, en vanaf daar kun je een gesprek beginnen? dunno.
good luck!

het topic is indd een beetje dood. Maar ook ik ben mede schuldig daar aan. Aangezien ik hier ook al een tijdje niet meer gepost heb enzo. Maar dat is omdat ik geen nieuwe hotties heb ontdekt en mijn liefdesleven leeg is op dit moment... Sucks huh?
Anyhow, ik kan het topic natuurlijk wel even opleuken met megan fox ofzo. Want zij blijft onbetwist sexy as hell!

Lettaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 18 oktober 2009, 19:38:20 »
oh, megan fox is ge-wel-dig  :surprise:

omg, ik moet plots denken aan zo'n film die ik laatst zag, ging over twee meisjes die elkaar dan gngen pakken en zware liefde en blabla, bleken het op het einde zussen te zijn x'D

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 18 oktober 2009, 21:28:04 »

oh, megan fox is ge-wel-dig  :surprise:

omg, ik moet plots denken aan zo'n film die ik laatst zag, ging over twee meisjes die elkaar dan gngen pakken en zware liefde en blabla, bleken het op het einde zussen te zijn x'D

whahah wat een vage film xD
hoe heette die ?

UnsolvedMystery

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 18 oktober 2009, 23:43:27 »
Wajooo,
Dat lijkt me echt erg xD
ben je zwaar verliefd,
kom je er later achter dat het je zus is !  :huh:

& omg,
megan fox is hótttt <3
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2009, 23:44:41 door UnsolvedMystery »

pentagrams

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 18 oktober 2009, 23:51:18 »
Ik denk ook wel eens, woow wat een mooi meisje ofzo, maar echt op meisjes vallen... ik weet nie XD
~ Godzillionaire ~

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 19 oktober 2009, 00:05:57 »
To each their own, houden jullie je Megan Fox maar ;)
Voor mij doet ze echt absoluut niets D:

Geef mij dit maar:

Perfection  :wub:

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 19 oktober 2009, 16:35:58 »

Ik denk ook wel eens, woow wat een mooi meisje ofzo, maar echt op meisjes vallen... ik weet nie XD

Oh, dat heb ik ook. Ik voel me wel aangetrokken tot meisjes, maar ik heb niet het idee dat ik er verliefd op kan worden. Waarom weet ik niet. Maar ik ga me er nu ook totaal geen zorgen om maken omdat ik atm een vriend heb. :')

Megan Fox is moooi <3
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly