Hoi meiden,
Ik ben compleet in de war heb ik het idee, ik hoop dat iemand hier wellicht iets hierin herkent en ook haar ervaring zou kunnen/willen delen.
Ik ben 21 jaar, heb 4 jaar een relatie met de liefste en leukste jongen die er is, we hebben voor na de zomervakantie samenwoonplannen. We praten vaak ook serieus over de toekomst, alles lijkt perfect.
Ik heb altijd wel gedacht 'ik zou ooit nog wel met een meisje willen zoenen', maar verder nergens iets achter gezocht. Ik kijk de afgelopen tijd veel naar vrouwen, maar deed dit vooral om te vergelijken, ik had een eetstoornis en was onzeker over mijn lichaam en keek vooral wie slanker was, een plattere buik, vollere borsten en rondere billen had. Van mijn eetstoornis ben ik af, met mijn lichaam ben ik blij, maar ik kijk nog steeds veel naar vrouwen. Niks bijzonders, dacht ik.
Tot gister. Ik was aan het werk, zag een meisje van mijn leeftijd in de rij bij de kassa en kreeg meteen een zenuwachtig/verliefd gevoel. Bij het afrekenen vond ik haar heel aardig, verder niet veel mee gepraat, gewoon de standaard dingen. Ze liet me achter met een soort wow-gevoel.
Eenmaal thuis heb ik mijn vriend gefacetimed (soort skype) en het hem verteld, ik vond dat hij dit moest weten. Verder zijn we er niet echt heel diep op in gegaan. Vanmorgen werd ik met een heel gespannen en zenuwachtig gevoel in mijn buik wakker. Ik ben zojuist een uur met mijn vriend aan het facetimen geweest, we hebben lang gepraat over wat ik voelde en wat dit met hem deed.
Ik ben echt compleet in twijfel, over mezelf, over de relatie met mijn vriend, over mijn geaardheid. Van mijn vriend mag ik met een meisje gaan daten, ook zoenen. Hij vind dat als dit gevoel blijft, ik moet uitzoeken wat dit is. Daar ben ik het ook mee eens, ik wil graag weten wie ik ben. Ook vroeg hij of ik dit meisje nog eens zou willen zien, als dat mogelijk is. Aan de ene kant denk ik dat ik graag wil weten wat dit is en waar dit vandaan komt. Aan de andere kant: ik ben gelukkig met mijn vriend, waarom zou ik dit geluk op het spel zetten?
Ik ben heel bang voor wat er komen gaat als ik met een meisje zou gaan daten, bang om mijn vriend te verliezen. Maar dit gevoel negeren lijkt me ook niet per se een goed idee.....
Iemand ervaring mee / ideeën over?