Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43789087 keer)

Mariek:-*

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19100 Gepost op: 21 april 2019, 22:23:09 »
Hoi!

Ik heb een beetje een struggle nu, en ik zit er nogal mee, vandaar dat ik het in dit topic drop. Ik ben al tweede helft twintig, maar heb nog nooit een echte relatie gehad. Ik heb wel dates gehad, maar dat leidde allemaal nergens toe. Ik heb zelfs nog nooit gezoend met iemand. Dit komt mede doordat ik er niet echt mee bezig was, tot een tijdje terug. Veel vriendinnen gaan settelen, samenwonen, huisje boompje beestje. Dat vind ik heel lastig, want dat voelt wel een beetje 'alleen'.

Ik vind mannen wel aantrekkelijk, maar word er een beetje ongemakkelijk van als ik verder denk en dan ook echt denk aan seks met iemand hebben. Ik kijk daar niet echt naar uit haha. :') Veel vriendinnen van mijn zijn biseksueel of hebben daarmee geëxperimenteerd, en eerst vond ik dat allemaal maar een beetje gek, want ik kon er niet bij met mijn hoofd dat je verliefd kan worden op een vrouw.

Wat hiermee te maken heeft is dat ik twee jaar geleden met Valentijn een roos kreeg van een meisje. Ik weet dat het voor haar vriendschappelijk was, maar dit zette alle radartjes in mijn hoofd wel op scherp. Ik heb er toen een tijdje over nagedacht, maar het aan de kant geschoven, want ik was er heilig van overtuigd dat ik op mannen val.
Nu ben ik de laatste tijd hier weer over aan het nadenken, en ben ik voor mezelf aan het afwegen of ik misschien toch wel echt op vrouwen val? Het trekt me meer aan dan mannen, denk ik, maar ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb mijn datingapps zoekopdracht gegeven om te zoeken naar vrouwen, maar tot nu toe nog geen succes.

Ik vind het heel erg lastig, en heel de dag spookt dit door mijn hoofd. Nu weet ik wel dat je tegenwoordig niet meer per definitie op één geslacht hoeft te vallen, maar voor mij voelt het als een ver voor mijn bed show: dat past totaaaal niet bij me, denk ik. Ook vind ik het mega spannend, dat áls ik dan uiteindelijk ooit een vriendin zou hebben, wat mijn familie en vrienden hiervan zouden vinden. Dit vooral omdat ik er nooit met ze over heb gesproken en mijn familie nogal van het standaard denken is en ik denk dat ze het echt niet bij me verwachten.

Heeft iemand tips :)?

Ik weet niet wat voor tips hierbij zouden kunnen helpen, maar ik denk dat je het best vooral kunt blijven kijken wat er gebeurt, hoe je je voelt. Dat je niet zo veel gevoelens hebt voor mannen, hoeft niet per sé te betekenen dat je (ook) op vrouwen valt, maar als jij het idee hebt dat je je aangetrokken voelt tot vrouwen, kan dat zeker zo zijn.
Wat ik wel begrijp, is dat je je alleen kan voelen. Kan je het misschien met je biseksuele vriendinnen eens erover hebben hoe dat voor hen zat?
Succes!!

MUSiCLOVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19101 Gepost op: 07 mei 2019, 13:04:04 »

Hoi meiden,

Ik ben compleet in de war heb ik het idee, ik hoop dat iemand hier wellicht iets hierin herkent en ook haar ervaring zou kunnen/willen delen.

Ik ben 21 jaar, heb 4 jaar een relatie met de liefste en leukste jongen die er is, we hebben voor na de zomervakantie samenwoonplannen. We praten vaak ook serieus over de toekomst, alles lijkt perfect.

Ik heb altijd wel gedacht 'ik zou ooit nog wel met een meisje willen zoenen', maar verder nergens iets achter gezocht. Ik kijk de afgelopen tijd veel naar vrouwen, maar deed dit vooral om te vergelijken, ik had een eetstoornis en was onzeker over mijn lichaam en keek vooral wie slanker was, een plattere buik, vollere borsten en rondere billen had. Van mijn eetstoornis ben ik af, met mijn lichaam ben ik blij, maar ik kijk nog steeds veel naar vrouwen. Niks bijzonders, dacht ik.

Tot gister. Ik was aan het werk, zag een meisje van mijn leeftijd in de rij bij de kassa en kreeg meteen een zenuwachtig/verliefd gevoel. Bij het afrekenen vond ik haar heel aardig, verder niet veel mee gepraat, gewoon de standaard dingen. Ze liet me achter met een soort wow-gevoel.

Eenmaal thuis heb ik mijn vriend gefacetimed (soort skype) en het hem verteld, ik vond dat hij dit moest weten. Verder zijn we er niet echt heel diep op in gegaan. Vanmorgen werd ik met een heel gespannen en zenuwachtig gevoel in mijn buik wakker. Ik ben zojuist een uur met mijn vriend aan het facetimen geweest, we hebben lang gepraat over wat ik voelde en wat dit met hem deed.

Ik ben echt compleet in twijfel, over mezelf, over de relatie met mijn vriend, over mijn geaardheid. Van mijn vriend mag ik met een  meisje gaan daten, ook zoenen. Hij vind dat als dit gevoel blijft, ik moet uitzoeken wat dit is. Daar ben ik het ook mee eens, ik wil graag weten wie ik ben. Ook vroeg hij of ik dit meisje nog eens zou willen zien, als dat mogelijk is. Aan de ene kant denk ik dat ik graag wil weten wat dit is en waar dit vandaan komt. Aan de andere kant: ik ben gelukkig met mijn vriend, waarom zou ik dit geluk op het spel zetten?

Ik ben heel bang voor wat er komen gaat als ik met een meisje zou gaan daten, bang om mijn vriend te verliezen. Maar dit gevoel negeren lijkt me ook niet per se een goed idee.....

Iemand ervaring mee / ideeën over?
love music

Moonlightx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19102 Gepost op: 06 juli 2019, 13:05:00 »

Hey allemaal, ik heb een vraag.
Het lijkt me namelijk heel erg leuk om naar de Pride Amsterdam te gaan dit jaar en dan naar de canal parade op 3 augustus. In mijn omgeving is er alleen niemand die daar ook graag heen wil en alleen gaan lijkt me ook niet alles.

Mijn vraag is dus of er iemand is die daar ook graag heen wil en samen wil gaan (als je vanaf Drenthe of Groningen moet komen kunnen we ook nog samen reizen)?

Ik ben zelf 18 jaar dus mocht het je leuk lijken kan je me altijd een prive bericht sturen.