Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43767036 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19075 Gepost op: 28 juni 2018, 19:08:16 »
Ja op Tinder zitten volgens mij alleen maar vrouwen die een trio willen :') maar gewoon op dezelfde manier hoe je ook jongens ontmoet? Vrienden van vrienden, collega's, klasgenoten.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

xCopyright

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19076 Gepost op: 12 juli 2018, 12:03:46 »
Ja op Tinder zitten volgens mij alleen maar vrouwen die een trio willen :') maar gewoon op dezelfde manier hoe je ook jongens ontmoet? Vrienden van vrienden, collega's, klasgenoten.
Dat valt opzich nog wel mee. In mijn regio (amsterdam) zitten er ook echt wel leuke meisjes op Tinder. Daarnaast heb je ook nog de gay app “her”.

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #19077 Gepost op: 12 juli 2018, 16:03:04 »
Wat fijn dat hier een topic voor is. Ik heb natuurlijk lang niet alle berichten doorgelezen, maar zie veel verschillende meiden met verschillende ervaringen. Zelf twijfel ik. Ik heb nog nooit iets met een meisje "gedaan", maar merk al langere tijd dat ik hier nieuwsgierig naar ben en dat ik soms iets voel bij bepaalde meiden. Wie herkent dit of heeft hier al ervaring mee?
Ik herken het en heb er gewoon mee geëxperimenteerd. Namelijk door gay-meiden op te zoeken en ermee in contact te gaan. Soms liep dat uit op dates. Prettige ervaringen en kennis over mezelf opgedaan :)
Surround yourself with nature :luck:

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19078 Gepost op: 12 juli 2018, 16:56:06 »
Oké, help. Ik ga naar een festival waar een meisje dat ik drie maanden gedatet heb ook heen gaat. Ik was verliefd op haar, zij niet op mij (vond me wel leuk). Ik heb haar daarna nog wel geappt af en toe steeds. Ik ben echt mega zenuwachtig om haar tegen te komen, het is een groot festival maar toch is de kans er aanwezig.

Zal ik haar appen of we even ergens kunnen praten als we daar zijn? En hoe breng ik dat?Want ik ga nu al dood van de zenuwen en dan heb ik het als het ware in de hand.

Indoneesje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19079 Gepost op: 14 juli 2018, 00:20:49 »
Hee hoe en op welke leeftijd kwamen jullie erachter dat jullie biseksueel/lesbisch waren?
Xoxo me 🖤

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #19080 Gepost op: 14 juli 2018, 10:51:49 »
Hee hoe en op welke leeftijd kwamen jullie erachter dat jullie biseksueel/lesbisch waren?

Begin puberteit. Ik was al van jongs af aan geïnteresseerd in vrouwen, maar dat gevoel wordt steeds sterker. Nu (20 jaar) kan ik met zekerheid zeggen dat ik biseksueel ben.
Is there any possibility you'll quit gossiping about me, to hide your insecurities? All you say is blah blah

Indoneesje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19081 Gepost op: 14 juli 2018, 20:11:00 »
Begin puberteit. Ik was al van jongs af aan geïnteresseerd in vrouwen, maar dat gevoel wordt steeds sterker. Nu (20 jaar) kan ik met zekerheid zeggen dat ik biseksueel ben.

Oh okee, dankjewel !
Xoxo me 🖤

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19082 Gepost op: 19 juli 2018, 12:53:22 »

Ik weet het niet helemaal. Ik ben nu 20 en begin eigenlijk pas nu een beetje toe te geven aan wat ik al langer voel en vermoed zeg maar.

Ik weet nog goed dat ik bleef slapen bij een vriendin toen ik 16 was. Ik vond haar ZO mooi, haar hele lichaam was gewoon.... wow. Lange tijd dacht ik dat ik gewoon jaloers was zeg maar, maar ik keek vaak stiekem naar haar en achteraf denk ik dat ik gewoon verliefd op haar was.

We zijn nu ruim vier jaar verder en de afgelopen jaren heb ik wel vaker kriebels gekregen van meisjes. Ik heb nog geen ervaring maar sta er wel heel erg voor open. Ik weet niet hoe. Ik weet ook zeker dat ik ook op jongens val, maar durf nu wel met zekerheid te zeggen dat ik me ook tot meisjes aangetrokken voel.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #19083 Gepost op: 22 juli 2018, 17:41:44 »
Wie gaat er hier naar gaybars?
Is there any possibility you'll quit gossiping about me, to hide your insecurities? All you say is blah blah

Do123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19084 Gepost op: 23 juli 2018, 08:11:49 »
Hii,

Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen!

Zelf ben ik 23 en heb ik al bijna 7 jaar een relatie (met een jongen). De laatste tijd gaat het wat minder tussen ons en moet ik vaak denken aan hoe het zou zijn met een vrouw. Zelf heb ik nog nooit iets met een vrouw gedaan maar ik zou dat wel graag willen.  Ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet doen. Heeft iemand advies?!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19085 Gepost op: 23 juli 2018, 08:37:09 »
Bespreek het met je vriend. Misschien mag je van hem experimenteren.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19086 Gepost op: 23 juli 2018, 10:00:20 »
Bespreek het met je vriend. Misschien mag je van hem experimenteren.

Precies dit. Maar ik heb het zelf nooit aangedurfd toen ik een relatie had. Ik denk dat best veel jongens hier wel voor open staan.

omgRavensUniverse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19087 Gepost op: 07 augustus 2018, 17:25:13 »
Ik heb sinds een weekje ook tinder aangemaakt! Valt inderdaad op dat veel meisjes gewoon een derde erbij zoeken, maar veel ook niet. Best leuke gesprekjes komen eruit. Hoelang praten jullie meestal voordat je met elkaar afspreekt?

Verder @heyyou . Ik weet niet of het festival al geweest is, maar ik denk niet dat je je druk moet maken haar te appen, het zijn vooral jouw zenuwen die het 'raar' maken. Stuur een luchtig appje, gewoon iets van:  "hey, ik zag dat je ook naar dat festival gaat, zin om daar samen één drankje te doen? ". Zo houd je het ook lekker vrijblijvend, zitten jullie nergens aan vast maar zie je elkaar toch even :D

esmeejoehee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19088 Gepost op: 24 augustus 2018, 23:52:40 »
Ik weet niet of ik lesbisch ben, ik zoen wel eens met meisjes maar het is niet persee dat ik een gevoel voor ze heb. Het zijn  goede vriendinnen van mij, alleen ik heb al wel met meisjes gezoend en nog niet met jongens... ik ben trouwens 15

Suzanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19089 Gepost op: 24 augustus 2018, 23:55:47 »
Hoi Do,

Vervelend dat het wat minder gaat tussen jou en je vriend.. Zou het misschien ook kunnen zijn dat je daardoor gaat nadenken over een relatie met een ander? Ongeacht of het een meisje of een jongen is?

Een paar jaar geleden zat ik in eenzelfde soort situatie, ik had bijna 4 jaar een vriend. Het laatste jaar van die 4 jaar ging het niet echt goed tussen ons, mede doordat we in een andere stad gingen studeren.. Ondertussen zat ik meer na te denken over de toekomst en daar kwamen ook gedachten bij over hoe het zou zijn met een vrouw. Dit heb ik nooit met hem gedeeld en daar heb ik nog steeds spijt van, want ik vind dat je in een relatie alles met elkaar moet kunnen delen. We gingen uit elkaar en nu heb ik een relatie met een meisje. Toen ik hem dat later vertelde, reageerde hij erg positief. Ik heb het best moeilijk gehad met het 'ontdekken' van deze gevoelens en misschien had het geholpen als ik daar met hem over had kunnen praten, omdat hij de persoon was voor wie ik me het minst schaamde.

Soms lopen relaties stuk en is het uiteindelijk beter voor allebei. In mijn geval zouden we sowieso uit elkaar zijn gegaan. Nu denk ik dat ik me makkelijker over onze 'break up' heb kunnen heenzetten doordat ik me al eerder ging afsluiten van hem en mijn gedachten niet meer met hem deelde. Toch denk ik dat het beter is als je open bent in een relatie. Dat je aan een vrouw denkt, hoeft niet meteen te betekenen dat je geen gevoelens meer hebt voor je vriend.

Je kan het onderwerp bijvoorbeeld opbouwen door met hem te praten over actrices/beroemdheden en dan te vragen welke bekende vrouwen hij aantrekkelijk vindt. Hier zou jij dan op kunnen inhaken met dat je die ook heel sexy vindt B)

Hii,

Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen!

Zelf ben ik 23 en heb ik al bijna 7 jaar een relatie (met een jongen). De laatste tijd gaat het wat minder tussen ons en moet ik vaak denken aan hoe het zou zijn met een vrouw. Zelf heb ik nog nooit iets met een vrouw gedaan maar ik zou dat wel graag willen.  Ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet doen. Heeft iemand advies?!

Suzanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19090 Gepost op: 25 augustus 2018, 00:28:09 »
Hoi meiden,

De reden dat ik een Girlscene account heb aangemaakt is om een vraag te stellen op dit forum. Ik ben 23 jaar en heb nu 3 jaar een vriendin. De mensen die dicht bij ons staan doen er niet moeilijk over, maar als we in de stad hand in hand lopen of elkaar een kus geven, krijgen we wel eens reacties van voorbijgangers. Deze zijn (gelukkig) positief. Mensen fluiten ons na of glimlachen overdreven naar ons. Een enkele keer kijkt iemand ons drie keer na, alsof we gek zijn, maar dat weerhoudt ons er niet van om hand in hand te lopen, want wij zijn er juist trots op (het liefst zie ik natuurlijk dat we geen enkele reactie krijgen).

Toch sprak ik laatst met een vriendin die ook een relatie heeft met een meisje, dat ze negatieve ervaringen heeft als ze samen hand in hand over straat lopen. Ze had het over mannen van middelbare leeftijd die nare dingen naar hen schreeuwen of "grappig" denken te zijn en op een lompe manier zeggen dat ze sowieso nooit een man hebben gehad en dus eigenlijk niet beter weten (en nog meer nare dingen die ik maar even voor me zal houden).

Ik vond dit best wel schokkend en vraag me af er nog meer meiden zijn die zulke ervaringen hebben (gehad)? Hoe ga je met zoiets om?
Ik heb trouwens de rest van dit topic een beetje afgestruind en kon niet zo snel een gerelateerd bericht vinden, maar mochten die er zijn dan wil ik die graag lezen natuurlijk!

Leno

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19091 Gepost op: 14 november 2018, 20:47:17 »
Hoi dames, is er toevallig een groepsapp waar ik in kan? Of als mensen interesse hebben een nieuwe aanmaken?
~  

JustMe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19092 Gepost op: 15 november 2018, 19:10:42 »
Hoi dames, is er toevallig een groepsapp waar ik in kan? Of als mensen interesse hebben een nieuwe aanmaken?

Ik heb wel interesse

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19093 Gepost op: 03 december 2018, 14:07:00 »

SassyQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19094 Gepost op: 09 januari 2019, 14:32:27 »

:cheering: :cheering: :cheering:

Zouden jullie dit kopen?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #19095 Gepost op: 09 januari 2019, 17:18:56 »
Jazeker!

Carmenbubble

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19096 Gepost op: 16 februari 2019, 12:06:00 »
Ik date vaker via dating sites

Appelboom

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19097 Gepost op: 19 februari 2019, 18:54:06 »
Hoi!

Ik heb een beetje een struggle nu, en ik zit er nogal mee, vandaar dat ik het in dit topic drop. Ik ben al tweede helft twintig, maar heb nog nooit een echte relatie gehad. Ik heb wel dates gehad, maar dat leidde allemaal nergens toe. Ik heb zelfs nog nooit gezoend met iemand. Dit komt mede doordat ik er niet echt mee bezig was, tot een tijdje terug. Veel vriendinnen gaan settelen, samenwonen, huisje boompje beestje. Dat vind ik heel lastig, want dat voelt wel een beetje 'alleen'.

Ik vind mannen wel aantrekkelijk, maar word er een beetje ongemakkelijk van als ik verder denk en dan ook echt denk aan seks met iemand hebben. Ik kijk daar niet echt naar uit haha. :') Veel vriendinnen van mijn zijn biseksueel of hebben daarmee geëxperimenteerd, en eerst vond ik dat allemaal maar een beetje gek, want ik kon er niet bij met mijn hoofd dat je verliefd kan worden op een vrouw.

Wat hiermee te maken heeft is dat ik twee jaar geleden met Valentijn een roos kreeg van een meisje. Ik weet dat het voor haar vriendschappelijk was, maar dit zette alle radartjes in mijn hoofd wel op scherp. Ik heb er toen een tijdje over nagedacht, maar het aan de kant geschoven, want ik was er heilig van overtuigd dat ik op mannen val.
Nu ben ik de laatste tijd hier weer over aan het nadenken, en ben ik voor mezelf aan het afwegen of ik misschien toch wel echt op vrouwen val? Het trekt me meer aan dan mannen, denk ik, maar ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb mijn datingapps zoekopdracht gegeven om te zoeken naar vrouwen, maar tot nu toe nog geen succes.

Ik vind het heel erg lastig, en heel de dag spookt dit door mijn hoofd. Nu weet ik wel dat je tegenwoordig niet meer per definitie op één geslacht hoeft te vallen, maar voor mij voelt het als een ver voor mijn bed show: dat past totaaaal niet bij me, denk ik. Ook vind ik het mega spannend, dat áls ik dan uiteindelijk ooit een vriendin zou hebben, wat mijn familie en vrienden hiervan zouden vinden. Dit vooral omdat ik er nooit met ze over heb gesproken en mijn familie nogal van het standaard denken is en ik denk dat ze het echt niet bij me verwachten.

Heeft iemand tips :)?

Even the sun sets in paradise.