Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43877002 keer)

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19050 Gepost op: 10 maart 2018, 18:44:20 »
Hoi hoi, het is hier ook niets veranderd op het forum haha, wel wat rustiger geworden ..

Ik heb een nieuw account aangemaakt. Was een hele tijd geleden behoorlijk actief op het forum, maar wil toch proberen iets anoniemer te blijven dit keer.

Na het afstruinen van allerlei forums en websites kom ik toch weer bij Girlscene uit. Zit een beetje met iets en ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen/gedachtes van anderen.
Ik val op zowel mannen als vrouwen, maar ben nu op een punt gekomen even helemaal klaar te zijn met jongens. Het pakte nooit goed voor me uit en ik "voel" er gewoon niet genoeg bij. Ik heb vanaf jongsafaan al naar meisjes gekeken op straat zoals de meesten naar jongens kijken, maar daar blijft het bij.
Ik ben geen flirt, alles behalve. Niemand in mijn nabije omgeving geeft ook maar enige indruk bi-/homoseksueel te zijn, maar ik begin nu toch wel een beetje "op zoek" te gaan. Zonder resultaat.

Dus mijn vraag is, hoe doen jullie/anderen dat? Er zijn hier gay bars in de buurt of wat dan ook. Wat zijn de manieren om in oprecht contact te komen met meiden/vrouwen met wie ik daadwerkelijk een kans maak omdat ze er hetzelfde in staan.

Alvast heel erg bedankt! Hoop dat dit geen vraag is die al 10.000 keer is gesteld, heb de rest van het topic nog niet echt bekeken.

Ik vind het ook heel lastig om met vrouwen in contact te komen die ook op vrouwen vallen, maar ik heb al mijn dates via Tinder gehad. Dus een veel betere tip kan ik je helaas niet geven haha

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19051 Gepost op: 10 maart 2018, 18:45:22 »
Bestaat er überhaupt wel een groepsapp? Want ik wil er in, maar het lijkt hier uitgestorven haha

Unicorn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19052 Gepost op: 12 maart 2018, 12:23:36 »
Ik vind het ook heel lastig om met vrouwen in contact te komen die ook op vrouwen vallen, maar ik heb al mijn dates via Tinder gehad. Dus een veel betere tip kan ik je helaas niet geven haha

Ik heb altijd dat mijn Tinder matches mega ver weg wonen :(

Roos254

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19053 Gepost op: 14 maart 2018, 17:11:43 »
hey, ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik heb advies nodig...

Dus ik had op tinder een meisje gezien dat echt helemaal mijn type was. Maar omdat ik tinder niet zo leuk vond (omdat er veel hetero meisje werden voorgesteld..) heb ik mijn account en de app verwijdert. Nu had ik wel onthouden hoe dat meisje noemde en heb haar op facebook gezocht en vond haar meteen. Nu zou ik graag met haar in contact komen maar is het niet raar om via facebook random te sturen van ja ik had je op tinder gezien??

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19054 Gepost op: 14 maart 2018, 18:05:11 »
Nee is niet raar.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

sparklingice

• Bekijk profiel
« Reactie #19055 Gepost op: 26 maart 2018, 14:41:47 »
Meh. Ik moet dit even kwijt want ik heb het idee dat ik gek word.

Ik heb een tijdje terug met een meisje gedatet, 1 maand was het hartstikke leuk. Ze zei nog niet toe te zijn aan een nieuwe relatie omdat het net uit was met haar ex. Toen hebben we nog 1 maand daarna afgesproken omdat ze me aan het lijntje hield. Ik kon hier niet meer tegen dus we hebben er echt een punt achter gezet want ze wilde toch niks verder meer van mij.

Ik zocht geen contact meer met haar, maar zij nog wel wekelijks met mij om te vragen hoe het is. Steeds wanneer ik haar probeerde te vergeten kwam ze terug. Twee weken terug begon ze me weer te appen, het was heel flirterig en in ging daar op in. Dus ik vroeg of ze langs kwam, maar toen zei ze dat het niet slim was om dat te doen. Ik vroeg waarom ze dan zo aan het flirten was en toen zei ze dat het een grapje was. Ik liet het er bij en twee dagen later heeft ze me van alles afgegooid; Whatsapp, Snapchat, Instagram. Dit viel me op en ik vroeg waarom. Toen was ik opeens een psycho dat ik het in de gaten hield :')

Ik vind het zo naar dat het zo is geëindigd omdat zij het eerste meisje was waar ik echt verliefd op ben geweest (en het bed mee heb gedeeld). Ik zit er best wel mee omdat ze me al die tijd zoveel gemengde signalen heeft gegeven. Dat ze van de ene dag dat ze nog met me loopt te flirten en de andere dag dat ze me van alles afgooit.

Zal ik haar nog een berichtje sturen?

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19056 Gepost op: 29 maart 2018, 18:45:56 »
Hey! Zijn er hier meiden (18+) die mee willen naar gay feestjes? (Regio Arnhem, Nijmegen, Utrecht) Mijn hetero vrienden willen namelijk nooit mee :')

Leno

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19057 Gepost op: 02 april 2018, 16:44:47 »
Is er al een groepsapp?
~  

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19058 Gepost op: 02 april 2018, 17:19:46 »
-

Ik zou haar laten gaan. Ze heeft opzettelijk met je gevoelens gespeeld en jij verdient veel beter dan dat. Ik zou het afkappen, maar snap als je het nog een laatste kans wilt geven (al zou ik dat niet doen haha)

Heb het maar niet geciteerd want wist niet of je dat erg vond
100% sarcasm

sophie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19059 Gepost op: 11 mei 2018, 15:29:10 »
Hoe actief is dit topic nog? Heeft het nog nut om hier mijn verhaal voor advies neer te zetten ?  :fieuw:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19060 Gepost op: 11 mei 2018, 16:00:33 »
Tuurlijk!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

sophie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19061 Gepost op: 11 mei 2018, 16:06:42 »
Tuurlijk!

Bedankt voor je snelle reactie! Ik denk toch dat ik het voor mezelf hou ik voel me gewoon té ongemakkelijk om over dit te praten....

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19062 Gepost op: 11 mei 2018, 16:20:28 »
Je mag me ook noten?

sophie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19063 Gepost op: 11 mei 2018, 17:06:22 »
Je mag me ook noten?

Heb ik gedaan! Ben niet zo bekend op girlscene dus hoop dat ik t kan vinden als je gereageerd hebt

« Reactie #19064 Gepost op: 15 mei 2018, 17:52:00 »

Hey, het heeft geen haast. Ik kreeg het gevoel in 2016 en pas een half jaar later wist ik het zeker. Je hoeft geen labels op jezelf te plakken. Je kan natuurlijk altijd met een meisje flirten als je haar leuk vindt en zien hoe het gaat, maar je hoeft geen label als ''bi'' ''pan'' of ''lesbisch'' op jezelf te plakken. Het heeft geen haast.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2018, 21:45:30 door Roses »

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #19065 Gepost op: 15 mei 2018, 19:49:00 »
^Precies wat hierboven wordt gezegd! Waarom zou je jezelf willen bestempelen met een labeltje? Toen ik begon met twijfelen over mijn geaardheid ben ik gewoon met wat lesbische/biseksuele meisjes gaan praten en een paar dates gehad en gewoon alles op me af laten komen. Je voelt het vanzelf wel denk ik. Misschien kom je na twee jaar een heel leuk meisje tegen waar je verliefd op wordt of een jongen :) Dan heb je die labeltjes helemaal niet meer nodig. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Surround yourself with nature :luck:

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #19066 Gepost op: 15 mei 2018, 21:47:09 »
Ja, I guess that’s true.. ik twijfel een beetje of ik aan mn beste vriendin moet vertellen dat ik hiermee zit. Ik vertel namelijk altijd alles aan haar en ik weet bijna wel zeker dat ze het zou accepteren ik weet alleen niet zo goed hoe ze zou reageren

Je zegt dat je bijna zeker weet dat ze het zou accepteren én ze is je beste vriendin. Om die twee redenen zou ik denken: gewoon erover praten met je vriendin als je dat fijn vindt. Daar zijn vriendinnen voor :) 

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #19067 Gepost op: 16 mei 2018, 22:28:47 »
^Ik weet niet of het nog steeds actief is daar, maar ik ontmoette meiden op jongenout.nl . En COC Nederland biedt door het hele land feestjes en bijeenkomsten en uitjes aan, waar je vrijblijvend aan mee mag doen om jongeren te ontmoeten. Zelf nooit naartoe geweest, maar misschien is het wel leuk

xannaoliphant

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19068 Gepost op: 26 mei 2018, 09:17:08 »
Ja, I guess that’s true.. ik twijfel een beetje of ik aan mn beste vriendin moet vertellen dat ik hiermee zit. Ik vertel namelijk altijd alles aan haar en ik weet bijna wel zeker dat ze het zou accepteren ik weet alleen niet zo goed hoe ze zou reageren

Ik zou het zeker aan je beste vriendin zeggen. Zij kent je waarschijnlijk beter dan de meesten en ik zou je niet te veel zorgen maken om de reactie. Ik was dat ook, maar het is allemaal goed gekomen. Ook is het fijn om iemand te hebben om het over dit soort dingen te hebben. Ik weet niet of je het al verteld hebt, maar anders veel succes !!!
Enjoy your life, you don't know what tomorrow brings~

xannaoliphant

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19069 Gepost op: 13 juni 2018, 22:18:51 »
Dus ik vroeg me af hoe jullie echt uit de kast zijn gekomen, want ik heb het wel aan een aantal goede vriendinnen en een deel van m’n familie verteld, maar ik weet niet zo goed hoe ik het aan de rest van de wereld moet vertellen. Heeft iemand wat advies?? xxx
Enjoy your life, you don't know what tomorrow brings~

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19070 Gepost op: 14 juni 2018, 11:16:29 »
Niet? Waarom moet de rest van de wereld het weten?

Penguinone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19071 Gepost op: 14 juni 2018, 11:29:02 »
Ik heb toen tegen mijn vriendinnen gezegd dat ze het niet meer geheim hoefden te houden en zelf maakte ik er ook geen geheim meer van. Wanneer ik over mijn toekomstige partner praat, praat ik over een zij etc. Ik heb na mijn coming out bij mijn vrienden en ouders ook niet echt meer een coming out gehad. Als het over mijn liefdesleven gaat komt het ter sprake en zo kwam de rest van de wereld er vanzelf achter.
Ik was tink

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #19072 Gepost op: 14 juni 2018, 14:17:49 »
--
« Laatst bewerkt op: 05 september 2018, 17:19:03 door Juno »

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19073 Gepost op: 26 juni 2018, 11:33:59 »
Wat fijn dat hier een topic voor is. Ik heb natuurlijk lang niet alle berichten doorgelezen, maar zie veel verschillende meiden met verschillende ervaringen. Zelf twijfel ik. Ik heb nog nooit iets met een meisje "gedaan", maar merk al langere tijd dat ik hier nieuwsgierig naar ben en dat ik soms iets voel bij bepaalde meiden. Wie herkent dit of heeft hier al ervaring mee?

bubblebente

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19074 Gepost op: 28 juni 2018, 17:39:41 »
echt een eeuwigheid geleden dat ik hier iets gepost heb.

ik vind het zo jammer dat ik zo weinig meiden ken die ook op meiden vallen. uiteindelijk kom ik daardoor toch weer terug bij jongens maar dit is nog nooit echt een groot succes geweest. iemand tips hoe ik leuke meiden tegen kan komen? tinder vind ik niet echt wat tho