Auteur Topic: Kiezen?  (gelezen 907 keer)

Ecnoyeb

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 januari 2009, 23:27:16 »
Hee dames,

ik zit al best lang beetje met een jongen. En ik vind hem echt super leuk, maar hij is soms zo vaag enzo en heel irritant en dan doet ie me zoveel pijn doet ie heel afstandelijk en het is maar heeel weinig dat ie een keer iets liefs zegt, maar áls die dat dan doet, ben ik wel weer meteen 3 dagen in de wolken. We hebben ook al 1 x afgesproken en ik heb hem gezien in een discotheek en toen zoende we ook enzo. Alleen er is één probleempje, we zitten wel bij elkaar opschool maar doen allebei een andere opleiding en hij woont zo'n 2 uur bij mij vandaan. Ik denk dus niet echt dat dat gaat werken want al zouden we in weekenden afspreken hebben we alleen de zondag want zaterdag voetbalt hij altijd (haha) en nouja zondag is ook beetje family dag dus dat zal dan ook niet elk weekend worden. Beetje lastig dus...

Maarr nu komt het moraal van het verhaal, ik was bij oud en nieuw en toen belde een jongen me op en ik had hem al superlang niet geziend dus ff nieuwjaar gewenst enzo en nouja we stonden tijdje met elkaar en ik vond hem best wel leukk. Ik ken hem nu ruim 4 jaar, hij heeft ook bij me in de klas gezeten en we vormden een groepje met wat anderen. Ook heb ik hem een paar keer leuk gevonden, en hij mij. alleen we waren allebei te verlegen om op elkaar af te stappen.

Nu spreek ik hem dus weer op msn en hij voelde ook wel beetje hetzelfde op oudennieuw, en nu wil hij graag afspreken.

Alleen ik ga die jongen die ik superleuk vind dus maandag weer op school zien en nouja ik weet gewoon niet welke ik moet ''kiezen'' de leuke die niet voor z'n gevoel uitkomt en ver weg woont maar die ik wel super vind. Of die andere lieve die dichtbij woont en tenminste zegt wat ie voelt..

iemand tips?
kussie!

Ashperge

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2009, 23:36:17 »
doe wat je hart zegt dat je moet doen.
oke vaag maarja ik zou het anders ook niet weten.
gewoon doen wat het beste voelt.

oke erg nutteloos dit.
zie maar als een upje!
"Some dance to remember, some dance to forget"

Ecnoyeb

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2009, 15:33:05 »
haha alsnog thanks voor je reactie!
't is namelijk wel waar wat je zegt, alleen soms zo moeilijk!
up

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2009, 16:00:44 »
sta open voor nieuwe dingen. ga gewoon chillen met die jongen van oud&nieuw en beslis daarna wie je leuker vind? succes!

anne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2009, 17:09:27 »
wacht eerst maandag af
en spreek een keer met die andere af
en dan heb je denk ik al meer duidelijkheid
No shit Sherlock