Auteur Topic: Jullie mening/kijk hierop.  (gelezen 9568 keer)

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 01 maart 2018, 20:46:58 »
..... Hij wilde dat we geen contact zouden hebben tot en met vrijdag.
Ik heb net mijn webshop gelanceerd want dat wilde ik 1 maart doen, stuurt ie me vandaag ineens een berichtje:

Hij: Complimenten over je website
Ik: thankyouu
Hij: Heb je al wat verkocht?
Ik: Dat vertel ik morgen wel😉
Hij: Is dat zo *mijn naam*

:blink: :blink: Ik zoek hier zeker weer te veel achter.... We zullen morgen afwachten. Ik ga er denk ik nu maar niet meer op reageren, of wel?
« Laatst bewerkt op: 01 maart 2018, 20:50:09 door DiamondQueen »

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 02 maart 2018, 07:14:55 »
Je bent veel te goed voor hem, TS.
was Taurus.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 02 maart 2018, 09:24:03 »
Model

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 02 maart 2018, 09:43:52 »

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 02 maart 2018, 14:52:06 »
Oke we hebben weer gepraat via WhatsApp, want hij wilde niet bellen. Hij gaf eerst aan dat hij twijfelde en legde uit waaraan enzo, ik heb rustig geluisterd en heb ook gezegd dat ik het waardeer dat hij het mij verteld waaraan hij twijfelt. Vervolgens vertelde die dood leuk dat ie van de week niet eens nagedacht had wat hij eigenlijk wilde want hij had betere dingen te doen.

En hij heeft nog meer van zulke opmerkingen gemaakt en toegegeven dat ik zijn laatste prioriteit ben en dat ie niet aan mij gedacht heeft afgelopen 1,5 maand.

Ik gaf aan dat ik een antwoord wil of hij 100% voor mij gaat of dat het klaar is. En dat ik het niet erg vind dat hij twijfelt, maar dan kan hij alsnog 100% ervoor gaan om erachter te komen waarover hij twijfelt. Hij stemde hierin mee. Vervolgens werden er weer allemaal dingen gezegd dat ik denk van dat zeg je niet tegen je vriendin. We hebben nu wel afgesproken om vanavond uit eten te gaan, maar hij wilde dat we ieder voor zich betaalde, nouja prima als hij dat wil, scheelt mij weer geld.

Maar ik weet het nu echt niet meer. ik vind hem eigenlijk gewoon een grote lul als ik dat mag zeggen. Ik ga vanavond kijken hoe ik dan over hem denk, wellicht ga ik inzien dat ik ermee moet stoppen.

Want ja ik begrijp dat deze relatie niet gezond is, ik begrijp dat ik beter verdien en ik begrijp dat hij een lul is. Maar mijn hart ligt nog steeds bij hem.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 02 maart 2018, 17:26:15 »
Ja, maar je moet jezelf wel een kans geven om hem te laten gaan. Als je op deze manier blijft aanmodderen met "Ik ga het aanzien", dan stel je het vooral uit.
Een relatie beëindigen is hartstikke moeilijk en blijft pijnlijk, maar je moet ook geen genoegen nemen met minder. Nu ga je door terwijl hij twijfelt, terwijl je hem ook voor kan zijn en denken: "Goh, weet je, dit was het."

Als hij nu zegt dat hij er niet eens over heeft nagedacht en dat je onderaan zijn prioriteiten staat, dan ben je straks nog meer gekwetst als hij het definitief uitmaakt. Je kan dat nu voor zijn.

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 02 maart 2018, 18:21:35 »
Ik wil je echt een knuffel geven. Want ik weet het hoe lastig het is. Maar het is beter om hem te laten gaan. Kijk met een opgeheven hoofd terug naar jullie tijd samen. Maar je moet er echt boven staan, en niet teveel daaraan gaan hangen. Je kan hopen dat het beter wordt, maar dan moeten jullie beide de volle 100% geven. En voor mijn gevoel doet hij dat niet. Het is heel erg lastig om iemand te laten gaan waarom je geeft, maar het is soms wel het beste. Neem die touwtjes uit zijn handen en beslis zelf wat goed voor je is!  :goodman:
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 02 maart 2018, 18:49:05 »
Ja, maar je moet jezelf wel een kans geven om hem te laten gaan. Als je op deze manier blijft aanmodderen met "Ik ga het aanzien", dan stel je het vooral uit.
Een relatie beëindigen is hartstikke moeilijk en blijft pijnlijk, maar je moet ook geen genoegen nemen met minder. Nu ga je door terwijl hij twijfelt, terwijl je hem ook voor kan zijn en denken: "Goh, weet je, dit was het."

Als hij nu zegt dat hij er niet eens over heeft nagedacht en dat je onderaan zijn prioriteiten staat, dan ben je straks nog meer gekwetst als hij het definitief uitmaakt. Je kan dat nu voor zijn.
Model

Amily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 05 maart 2018, 11:37:52 »
Hoe gaat het nu?

Zebra

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 05 maart 2018, 11:43:45 »

Dat, jeetje wat een ass. Imo probeert hij je aan alle kanten in te laten zien dat hij totaal niet met je bezig is, in de hoop dat hij de knoop niet hoeft door te hakken. Als hij je als laatste prioriteit ziet, denk je dan serieus dat hij nog voor 100% voor je wil gaan? Sorry, maar dat hetzelfde als hopen op een wonder.
Ik bedoel het niet lullig, maar hij gedraagt zich als een klootzak en jij laat het toe omdat je hoop houdt en te graag wil dat het werkt. Daarvoor zijn twee mensen nodig die hun best doen en op zn minst elkaar respecteren en dat is alleen al ver te zoeken bij hem. Ik word er oprecht boos van dat hij zich zo gedraagt en dat jij zo lief blijft, aangezien hij je dus totaal niet serieus neemt en je nu eerder gebruikt voor de momenten dat hij niks beters/leukers te doen heeft.

Alsjeblieft meid, open je ogen en kap met deze gast. Je verdient zoals eerder gezegd veel beter dan hem.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 05 maart 2018, 16:41:59 »
Nogmaals dankjewel en wat ontzettend lief van jullie dat jullie vragen hoe het nu gaat. Vind het echt lief dat er mensen zijn die aan me denken.

Vrijdag avond gingen we dus uiteten, en ja, het was heel gezellig, in het restaurant had ik wel een beetje al wat punten gezegd enzo wat ik niet vond kunnen hoe hij tegen mij deed maar ik hielt me een beetje in omdat we in een restaurant zaten. Daarna zijn we naar de auto gegaan en hebben we in de auto gepraat, of nouja, ik heb huilend (ik probeerde me groot te houden) verteld hoe ik met voelde en ik heb aangegeven dat ik nu ook twijfels heb.

Hij gaf aan dat hij geen spijt ervan had en dat het hem niks deed dat ik mij 1,5 maand zo rot gevoeld had, hij vond dat ik me niet zo moest focussen op hem en gewoon mijn eigen leven moest leiden. Wel gaf hij aan dat hij nu echt zijn best gaat doen en moeite gaat steken in mij omdat hij ook verder wilt, ik heb wel aangegeven dat ik mijn twijfels nog steeds heb omdat hij dat vorige keer ook zei.

Sinds vrijdag gaat het via WhatsApp wel goed, we praten meer, en ik merk dat hij (voor zijn doen) echt zijn best probeert te doen en interesse in mij probeert te tonen. Ook vertel ik nu en dan nog via WhatsApp hoe ik me voel, en dan wordt hij niet meteen boos of zegt dat ik zeur (dat deed ie eerder wel) ik krijg alleen nog niet echt een serieus antwoord, maar heb wel het gevoel dat hij wat meer naar me luistert. (ik zal hieronder even een gedeelte van de berichten laten zien).

Voor nu weet ik ook nog niet wat ik wil, nu ik weer veel met hem praat merk ik dat hij zo veranderd is en beïnvloed is door zijn vrienden, zijn vrienden/vriendinnen zijn ook allemaal single dus dat verklaard ook wel een hoop, ook gaf hij aan dat zijn vrienden en vriendinnen aangaven dat hij het uit moest maken en geen moeite in mij moest steken omdat ik toch alleen maar zeurde. We hebben afgesproken dat hij maandag naar mij toe komt, ik ben maandag jarig, dat was ook nog een heel verhaal. Ik vier namelijk zondag mijn verjaardag (wist hij al meer dan een half jaar) en nu ineens gaat hij met zijn vrienden voor zijn verjaardag (hij is aankomende vrijdag jarig) van donderdag t/m zondag naar Barcelona. Dit hebben ze wel gepland in de periode dat we hevige ruzie hadden, maar alsnog ben ik hier erg boos om omdat hij beloofd had op mijn verjaardag te zijn met mijn familie, ik vergeef hem dit dan ook nooit heb ik gezegd. Maatgoed hij komt nu dus maandag op mijn verjaardag, wat ik een minimale compensatie vindt. En we hebben afgesproken om het weekend daarop dat ik naar hem toe ga en dat we dat weekend het hele weekend samen zijn.

Ik weet echt nog niet wat ik wil, omdat hij nu ineens zo veranderd is dat ik hem bijna niet herken, ik heb heel eerlijk gezegd nog steeds een klein beetje hoop dat hij weer zo gaat doen zoals hij deed.

gekopieerd van WhatsApp:

Hij: ik mag toch zelf weten of ik iets met jou, *meisje*, *jongen*, *jongen*, *jongen* of andere bespreek
Ik:  Ja  dat mag je helemaal zelf bepalen maar dan moet je je vraagtekens erbij zetten wat je de waarde van een relatie vindt
Want uiteindelijk
Geloof het of niet
Maar al jouw vrienden krijgen straks een vriend of vriendin
En dan hebben ze echt niet meer elk weekend tijd
Of elke dag
Hij: *mijnnaam*.... ik zie een vriendin niet als het allerbelangerijkste
en dat zeggen hun ook
vrienden zijn belangerijker
Ik: Omdat ze single zijn
Hij: die heb je wss je hele leven een vriendin of vriend niet 100%
Ik: Als jij iemand anders belangrijker vind dan mij moet je daar lekker een relatie mee beginnen
Hij: 😂
ik snap niet dat je zo graag op #1 wilt komen
Bedoel ik hoef bij jou ook niet op 1
liever niet zelfs
Ik: Btw je spreekt jezelf continue tegen
Hij: Lekker gewerkt *zijnnaam*
Ik: Jij was altijd degene die zei dat je een waarde hecht aan vrienden en dat je het als iets tijdelijks zag
Hij: hoezo spreek ik mezelf tegen
Ja maar dat is nu veranderd
Ik: Je bent niet meer de jongen die je was
Hij: nu heb ik de waarde ervan ingezien
Oke, vertel
Ik: En je bent binnen 1,5 maand zo veranderd
Hij:  opsommend wat is er veranderd
Ik: Ik ga slapen zoals ik aangaf
Hij: nee ff opsommend
Hij: dan kan ik bedenken daarover vanavond
Ik: Denk er maar eens overna, hoe je van de een op de andere dag mij afgestoten hebt uit je leven, terwijl je mij zoveel dingen beloofd had, en aangaf hoeveel waarde je aan onze relatie hechtte en van de een op de andere dag ben ik van de troon gestoten en hemel je je vrienden helemaal op en doe je allemaal dingen die je nooit deed of wilde doen, die totaal niet bij jou passen. Ik snap dat je blij bent met je vrienden, maar je bent echt je eigen waarden en normen en jezelf kwijt *zijnnaam*. Slaaplekker
Hij: Hoe bedoel je afgestoten we hebben toch geewoon een relatie.
Wat had ik jou beloofd dan om te doen
Ik zeg ook niet dat ik geen waarde hechtte eraan
Maar het kan ook zijn dat ik nu in andere dingen geintreresseerd raak he
daar is niks mis mee
Ik: Hoe zie jij een relatie dan voor je wat is de waarde van een relatie voor jou als je andere mensen die je pas een maand kent toch belangrijker vindt? Bedoel je had beloofd dat wij samen een leven op zouden bouwen, wij zouden de wereld veroveren, wij zouden een empirium opbouwen om het maar zo te zeggen, en van de een op de andere dag heb je mij van de troon gestoten en hemel je je vrienden helemaal op en besta ik niet meer voor jou. Er is niks mis ermee dat je in andere dingen geïnteresseerd raakt *zijnnaam* daar is echt niks mis mee. Maar dan hoeft niet de manier waarop je met je vriendin omgaat verandert te zijn ineens
Want wat is een relatie nou? Als je toch liever met andere mensen afspreekt, met andere mensen samenwoont, met andere mensen op vakantie gaat? Met andere mensen je leven deelt en je verhalen deelt? Wat blijft er dan over aan de waarde van een relatie, alleen seks eigenlijk. Je zei altijd tegen mij dat je zoveel waarde hechtte aan een vaste vriendin en dat je daar alles mee op wilde bouwen, dat jouw vrouw je visitekaartje was en dat je het zo belangrijk vond dat je een vrouw had die naast je stond en je steunde in alles, dat je met mij huizen over de hele wereld zou kopen, dat we samen elk weekend op vakantie zouden gaan, dat we samen in mooie auto’s zouden rijden, dat ik first lady zou worden en jij president. Ik heb nu meer het gevoel alsof jij president wordt en *vriendin* en *vriendin*  first lady en *vriend* en *vriend* first man. Dat is prima als je dat wil, maar dan moet je daar een relatie mee nemen en niet met mij. Ik verdien iemand die de waarde van mij inziet en die mij elke dag zo behandelt zoals ik waard ben, en mij de liefde geeft die ik verdien. En afgelopen twee dagen vind ik dat het beter gaat tussen ons en ik merk dat je je best doet dus dat waardeer ik, maar t gaat ook om je mindset
Sorry voor dit boekwerk haha ik liet me ff gaan
#vertrouwelijk dus liever niet delen
Hij: ........
Is al je frustratie eruit
Ik: Gedeeltelijk denk ik maar ik kan ff niet meer bedenken nu
Krijg ik nog reactie erop?
Of moet je het even laten bezinken
Hij: Oh nee was gewoon benieuwd naar hoe jij er over ds het
Ik: Nou ik bedoel meer op de vraag wat is de waarde nog van een relatie voor jou
En hoe denk je over al die dingen die je me ooit beloofd had
Hij: Bedoel geen idee maar heb nu ff pok andere interesses dat kan veranderen en daar is niks mis mee toch
Ik:  Klopt daar is helemaal niks mis mee
Maar ik denk nu een beetje van ja als hij later toch wilt samenwonen met zn vrienden en alleen maar met zn vrienden op vakantie wilt en stel dat *vriend* en ik tegelijk in het ziekenhuis komen dat je dan bij *vriend* zit
Wat heb ik dan aan deze relatie
En zoals ik al aangaf het is niet erg dat je andere interesses hebt en dat je andere dingen leuk vind en dat je vrienden hebt, dat is alleen maar goed. Maar t gaat er meer om dat de manier hoe je tegen je relatie aan kijkt ineens zo veranderd is en dat je mij vergeten was
Hij: Jeetje jij denkt echt dat ik nu totaal geen aandacht meer voor je hebt😂
Jezus he
*zijnnaam* 0 stres *mijnnaam* 100 stres
Ik:  Nouja de laatste twee dagen gaat het weer goed maar zo was het voor mij wel afgelopen 1,5 maand
Hij: Geen stress 3 liter V6
Bijna al 16.000 km gereden met mijn suto
Ik: En ben je daar blij mee of niet
Denk nog wel even na als je wilt over wat ik zei. Ik hoef niet per direct een antwoord maar ik zou wel graag willen weten hoe je het voor je ziet want ik ga geen moeite steken in een relatie waarbij ik op de achtergrond sta en waar ik geen toekomst samen mee heb
Hij  Waarom begin je weer opnieuw...
Ik: Ik begin niet opnieuw ik had nog geen reactie ;)
Hij: ...

0hboy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 05 maart 2018, 16:53:29 »

Meid alsjeblieft, ik snap dat het moeilijk is om de knoop door te hakken als je nog van die persoon houdt en hoop hebt maar wat een lul. Hoe durft 'ie zó tegen je te praten? Ik heb het hele topic even gelezen en sorry dat ik het zeg maar je verdoet je tijd met hem. Je bent veel te goed voor hem en verdient zóveel beter!

Uiteindelijk ligt het natuurlijk helemaal bij jezelf of je het uit gaat maken of niet, maar ik had het al lang geweten en ik denk meerdere meiden hier ook als ik zo hun reacties lees.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 05 maart 2018, 16:56:00 »
Ik snap jullie allemaal en ik snap dat dit geen gezonde relatie is en dat dit niet zo hoort. Ik heb alleen al 2 jaar een relatie met hem en zo was hij nooit, het is echt van de een op de andere dag gebeurd en dat doet mij zoveel pijn. Ik houd zielsveel van die jongen, alleen de manier hoe hij nu met mij omgaat is echt niet oke, en toch heb ik nog het kleine beetje hoop dat het weer goedkomt omdat het allemaal zo van de een op de andere dag was.

0hboy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 05 maart 2018, 17:13:45 »
Ik snap jullie allemaal en ik snap dat dit geen gezonde relatie is en dat dit niet zo hoort. Ik heb alleen al 2 jaar een relatie met hem en zo was hij nooit, het is echt van de een op de andere dag gebeurd en dat doet mij zoveel pijn. Ik houd zielsveel van die jongen, alleen de manier hoe hij nu met mij omgaat is echt niet oke, en toch heb ik nog het kleine beetje hoop dat het weer goedkomt omdat het allemaal zo van de een op de andere dag was.

Ik snap je volledig, echt! Maar soms werkt het gewoon niet meer doordat iemand veranderd,  bijvoorbeeld opeens met andere mensen om gaan die een bepaalde invloed op hem hebben wat hier denk ik het geval is.
Ik ben alleen bang dat als je zo doorgaat - hem nog meer kansen gaat geven - je er nog meer onder door gaat.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 05 maart 2018, 17:33:17 »
Ik blijf erbij dat hij je niet netjes behandeld heeft en je duidelijk niet gewaardeerd heeft. Dit is geen kritiek, maar reflectie op de situatie:
Aan de andere kant vind ik dat de manier hoe je met hem appt ook niet helemaal goed is.
Jullie maken zoveel ruzie op de app, zoveel discussies en hoe je deze opsomming maakt naar hem toe, vind ik persoonlijk dat je wel druk op hem uitoefent. Ik snap heel goed dat je zijn vrienden niet leuk vindt omdat ze hem zo beïnvloeden, maar voorbeelden erbij halen van: "Wij zouden de wereld veroveren, maar nu deel je het met hen" of "Als ik in het ziekenhuis zou liggen.."

Ja, het is duidelijk dat je je ondergewaardeerd voelt en dat maak je hem duidelijk. Alleen geeft hij ook aan om eraan te werken. Mogelijk voelt hij zich een beetje 'verstikt' van: "Zet me maar niet op één", hij krijgt het idee dat je op hem fixeert. Het is heel goed dat jullie gepraat hebben vrijdag, maar geef hem dan ook de ruimte om het recht te zetten als jullie er allebei voor kiezen om ervoor te gaan.

Het is niet zo dat hij je niet belangrijk vindt, maar hij vindt het leven met zijn vrienden ook erg leuk. Ik denk niet dat, ondanks dat hij je enorm gekwetst heeft, er veel slechte intenties zijn geweest, maar dat zijn kijk erop verschilt van wat je van een relatie verwacht. Als dat scheef is en je blijft je ondergewaardeerd/onzeker/gekwetst voelen, dan moet je inderdaad afvragen of jullie wel op één lijn zitten en of je verder wilt. Er is nog een hoop opgekropte frustratie bij je (terecht, hij heeft je niet goed behandeld), maar je moet ook kijken wat je nodig hebt om dat weg te nemen. Kan hij dat niet geven en blijf je gefrustreerd/boos, dan blijven jullie ruzie maken/discussies hebben, waarbij je in herhaling blijft vallen van: "Ik voel me niet voldoende gewaardeerd/Je vrienden dit/dat/zo/zus"

Concreet; Wat heb jij nu nodig om van hem te weten dat hij voor je gaat en hoe kan je hem vergeven voor wat er gebeurd is? Wat moet er concreet veranderen/wat moet hij doen om te laten zien dat hij het meent? Ofwel: wat heb jij nodig om jouw twijfels weg te laten nemen? Je hart luchten is belangrijk, maar door zijn vrienden aan te vallen en te benadrukken dat je je ondergewaardeerd voelen, dat is voor hem ook lastig. Want blijven herhalen dat je gekwetst bent, dat weet hij nu, maar 'worden wie hij voorheen was' is geen redelijke optie, omdat hij zichzelf ook aan het ontdekken en uitvinden is.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 05 maart 2018, 18:02:04 »
Ik blijf erbij dat hij je niet netjes behandeld heeft en je duidelijk niet gewaardeerd heeft. Dit is geen kritiek, maar reflectie op de situatie:
Aan de andere kant vind ik dat de manier hoe je met hem appt ook niet helemaal goed is.
Jullie maken zoveel ruzie op de app, zoveel discussies en hoe je deze opsomming maakt naar hem toe, vind ik persoonlijk dat je wel druk op hem uitoefent. Ik snap heel goed dat je zijn vrienden niet leuk vindt omdat ze hem zo beïnvloeden, maar voorbeelden erbij halen van: "Wij zouden de wereld veroveren, maar nu deel je het met hen" of "Als ik in het ziekenhuis zou liggen.."

Ja, het is duidelijk dat je je ondergewaardeerd voelt en dat maak je hem duidelijk. Alleen geeft hij ook aan om eraan te werken. Mogelijk voelt hij zich een beetje 'verstikt' van: "Zet me maar niet op één", hij krijgt het idee dat je op hem fixeert. Het is heel goed dat jullie gepraat hebben vrijdag, maar geef hem dan ook de ruimte om het recht te zetten als jullie er allebei voor kiezen om ervoor te gaan.

Het is niet zo dat hij je niet belangrijk vindt, maar hij vindt het leven met zijn vrienden ook erg leuk. Ik denk niet dat, ondanks dat hij je enorm gekwetst heeft, er veel slechte intenties zijn geweest, maar dat zijn kijk erop verschilt van wat je van een relatie verwacht. Als dat scheef is en je blijft je ondergewaardeerd/onzeker/gekwetst voelen, dan moet je inderdaad afvragen of jullie wel op één lijn zitten en of je verder wilt. Er is nog een hoop opgekropte frustratie bij je (terecht, hij heeft je niet goed behandeld), maar je moet ook kijken wat je nodig hebt om dat weg te nemen. Kan hij dat niet geven en blijf je gefrustreerd/boos, dan blijven jullie ruzie maken/discussies hebben, waarbij je in herhaling blijft vallen van: "Ik voel me niet voldoende gewaardeerd/Je vrienden dit/dat/zo/zus"

Concreet; Wat heb jij nu nodig om van hem te weten dat hij voor je gaat en hoe kan je hem vergeven voor wat er gebeurd is? Wat moet er concreet veranderen/wat moet hij doen om te laten zien dat hij het meent? Ofwel: wat heb jij nodig om jouw twijfels weg te laten nemen? Je hart luchten is belangrijk, maar door zijn vrienden aan te vallen en te benadrukken dat je je ondergewaardeerd voelen, dat is voor hem ook lastig. Want blijven herhalen dat je gekwetst bent, dat weet hij nu, maar 'worden wie hij voorheen was' is geen redelijke optie, omdat hij zichzelf ook aan het ontdekken en uitvinden is.

Super bedankt voor dit berichtje hier heb ik echt super veel aan. Wat ik nodig heb is dat hij mij laat blijken dat ik belangrijk voor hem ben en dat hij het waardeert dat ik zijn vriendin ben, concreter, dat hij uit zichzelf met mij wil afspreken, dat hij mij een keer zomaar belt om het bellen, dat hij mij af en toe een complimentje geeft of mij een lief berichtje stuurt en dat hij belangrijke dingen uit zijn leven met mij bespreekt.

Maar je hebt gelijk met dit zeurende van mij los ik niks op en ik moet hem ook de kans geven om zijn best te doen.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 05 maart 2018, 18:28:50 »
Ik begrijp hoe moeilijk het is, ik heb een soortgelijke ervaring waardoor ik het herken.
Bespreek vooral met hem nu positieve dingen en wacht het gerust af, wellicht dat hij zelf weer initiatief neemt dan. Je zeurt niet, het is heel goed dat je met hem praat. Hij weet het nu, het is nu up to him wat hij met deze input gaat doen. Geef het even tijd. :-)

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 05 maart 2018, 22:21:10 »
Je moet inderdaad ook niet teveel achter hem aan gaan lopen. Je hebt nu duidelijk gemaakt wat je van hem verwacht, hij is niet dom, hij snapt ook wel wat ie aan het doen is. Nu mag ie laten zien dat ie het snapt. Zo niet, dan is het gewoon klaar. Je moet het niet moeilijker maken dan het is, is ook beter voor je eigen gemoedsstand weet je

Amily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 06 maart 2018, 10:56:17 »

Ik sluit me hier volledig bij aan! Blijf bij jezelf want op deze manier ben je jezelf echt aan het verliezen, je bent zoveel meer waard dan dat! Probeer het even los te laten, ga vooral ook zélf leuke dingen doen/plannen zodat je niet continu met je hoofd bij hem zit. Wellicht heb je daar helemaal geen behoefte aan en wil je het liefste gewoon lekker bij hem zijn, maar zodra hij zal merken dat jij ook meer je eigen leventje leidt zal hem dat ook weer wat lucht geven denk ik. Als hij je echt wil dan zal hij dat echt wel laten merken zodra jij wat afstand neemt. Is dit niet het geval, dan is het ook snel duidelijk.

Geef het tijd als je niet van plan bent om het uit te maken, hij is heel erg duidelijk dat hij behoefte aan ruimte en vrijheid heeft. Jij weet nu wat hij wil en je weet zelf ook heel goed waar jij behoefte aan hebt. Tijd zal leren of jullie wensen en behoeftes nog steeds blijven matchen. Ik wil je in ieder geval sterkte wensen want zo'n situatie is gewoon fucked.

Zebra

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 06 maart 2018, 12:54:13 »
Ja dat nog even als toevoeging, jij lijkt ook wel enorm op hem gefocust. Het is van groot belang dat jij ook je vriendschappen onderhoud en soms hem laat weten dat je niet kan omdat je andere plannen hebt. Ik snap dat je wil dat jij het belangrijkste voor hem is, maar je verwacht in die zin ook wel erg veel van hem. Daarnaast heeft inderdaad zoveel druk uitoefenen weinig zin, want als hij uiteindelijk zegt waar jij al die tijd om vroeg, ga je je weer afvragen of hij het meent, of omdat hij er gewoon van af wil zijn.
Laat hem iets meer los en kijk wat er gebeurt. Spreekt hij je aan? Stelt hij dingen voor? Als je er zo kort op krijgt hij die kans namelijk ook niet.

Succes in elk geval!

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 06 maart 2018, 18:04:20 »
Dankjewel voor jullie reacties, ik weet dat ik ook niet alles perfect doe maar soms heb ik niet helemaal door waar ik mee bezig ben.

Het klopt inderdaad dat ik super erg op hem gefocust ben de laatste tijd, eerder deed ik gewoon mijn eigen ding maar door deze ruzie en onzekerheid ben ik continue eigenlijk aan hem aan het denken, en ik probeer het uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet omdat ik mij er zo'n zorgen over maak. Ik heb de afgelopen maand ook al wekelijks meerdere dingen ingepland met vriendinnen om mezelf maar druk te houden maar ik kan er gewoon niet van genieten omdat ik continue aan hem moet denken en ik zo erg hoop dat het weer goed komt.

Maar omdat we elkaar dus zo weinig zien de laatste tijd (1x in de maand) is de enige manier om contact met hem te hebben via WhatsApp, omdat hij niet van bellen houdt. Maar net als vorige week bleef hij bij een vriendin slapen en had hij een feestje, dus ik dacht dan zou ik hem geen aapjes sturen omdat hij juist meer vrijheid wil, maar toen de volgende dag was hij boos op mij omdat ik hem 'genegeerd' had, terwijl hij ook niks naar mij had gestuurd. Ik zou het liefst gewoon helemaal niet zoveel appen, omdat het alleen maar voor miscommunicatie zorgt, maar ik wil hem ook niet maar 1x in de maand/week spreken, dus daarom is appen het enige wat ik heb eigenlijk.

Sinds gisteren doet hij weer afstandelijk naar mij via WhatsApp (als in hele korte berichten terug krijgen en niet zelfs sturen), ik denk alleen dat dit er dus door komt omdat ik gisteren die berichten gestuurd had die hierboven staan. Nu heb ik hem sinds vanochtend niet meer geappt, maar moet ik hem dan een appje sturen of niet. Want dan denk ik ja hij wil meer vrijheid dus als ik hem niet app geef ik hem vrijheid soort van, en ik wil dat het meer uit hem komt dus hij mag mij best af en toe een appje sturen. Maarja dan wordt hij straks weer boos op mij dat ik niks stuur.

Pff, WhatsApp kan soms zo handig zijn maar ook zo vervelend.  :hamer:

mijnusername

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 06 maart 2018, 20:57:59 »
Maak het uit met die jongen, je bent z'n speelbal niet.

Zebra

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 07 maart 2018, 10:58:54 »
Ik wil niet doemdenken, maar zijn mooie beloftes komt hij dus voor geen meter na. Hij wordt boos op jou als jij hem niet appt? Waarom, hij kan toch zelf ook appen? Daarbij heb jij een goede reden hem niet telkens te appen, aangezien hij beterschap in zijn communicatie en initiatief tonen heeft beloofd.

Als je elkaar zo weinig ziet en je relatie in de tussentijd wil onderhouden, dan moet je wel normaal kunnen appen. Maar aangezien dat dus dramatisch gaat, aangezien alles van jou moet komen en jullie telkens ruzie hebben, lijkt dat niet echt een oplossing. Aan de andere kant is maand lang radiostilte zodat er geen ruzie komt ook geen oplossing.

Je zit gewoon in een cirkeltje en imo ga je daar niet uitkomen, sorry. Hij belooft van alles, maar zodra jij gerustgesteld bent en hem kans nummer 1000 geeft, denkt hij dat het weer opgelost is en is hij weer net zo kortaf als voorheen en heeft hij andere prioriteiten dan jij. Dit duurt weer net zo lang tot jij er weer wat van zegt, en hij kans nummer 1001 krijgt om weer beterschap te beloven.
Twee jaar relatie is lang, maar ook weer heel kort op een mensenleven. Ik ben echt niet voor het zomaar uitmaken van je relatie, maar ik heb nog niks gelezen waarvan ik denk: Deze jongen doet echt zijn best en als jullie miscommunicaties uit de weg zijn, is hij het perfecte vriendje. Hij klinkt gewoon ontzettend onvolwassen en niet toe aan een relatie. Hij hoeft niet 24/7 met je bezig te zijn, maar er voor je zijn wanneer nodig en je met wat meer respect behandelen vind ik wel belangrijk.

Ik hoop echt dat je de grens gaat trekken. Je kan zoveel van hem houden, maar soms werkt het gewoon niet. En als het echt meant to be is komt het wanneer je het uitmaakt vanzelf ook wel weer goed. Ik vind het oprecht heel naar om te lezen hoe hij je door een achtbaan van emoties trekt en het geen fuck interesseert en dat jij dat toelaat.
Maak jezelf eens kwaad, je mag er zijn en als hij je niet zo wil behandelen zijn er nog genoeg andere jongens die dat respect voor je zouden hebben. Het is graag of niet een relatie met jou, als hij geen moeite wil doen dan verdient hij dat niet en jij verdient dan beter.

Snorlaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 07 maart 2018, 14:33:16 »
Ik snap ook goed dat je je relatie niet wilt verbreken, omdat je nog de hoop hebt dat hij (en de relatie) weer wordt zoals hij eerst was. Ik wil niet zeggen dat daar 0 kans op is, maar mensen kunnen veranderen. Tegelijkertijd kan jouw vriend zijn party/vrienden gedrag ook een fase zijn, maar ik betwijfel het om eerlijk te zijn, gewoon vanwege het feit dat dit iets nieuws is wat hij heeft ontdekt en het schijnbaar erg leuk vindt. Ik zie het daarom niet snel gebeuren dat hij er ineens helemaal mee op houdt.

Zoals anderen al zeiden, klink je wel een klein beetje verstikkend in je appjes naar hem :x Ik vind zijn reacties overigens ook niet netjes, hij geeft je gewoon geen reactie, maar je kunt eigenlijk niet van hem vragen om jou boven zijn vrienden te verkiezen. Persoonlijk denk ik dat je vriend/vriendin "gelijk" moet staan met je vrienden, dus dat je niet de 1 boven de ander hoeft te verkiezen. Je vriend heeft geloof ik niet letterlijk gezegd dat hij zijn vrienden boven jou verkiest, maar wat ik uit jouw verhaal opmaak klinkt het wel alsof hij dat doet. Het zou natuurlijk het fijnst zijn als hij zijn aandacht netjes tussen jou en zijn vrienden verdeelt. Dat betekent niet elk weekend en niet elke vakantie met jou doorbrengen, maar om en om ofzo. Ik hoop dat jullie hier naartoe kunnen werken.

Maar ja, eerlijk is eerlijk, weet ik niet zeker of hij daartoe in staat is dus. Ik bedoel, hij zegt gewoon dat het hem niets kan schelen dat jij je 1,5 maand kut hebt gevoeld. Eh wat? Het klinkt echt alsof hij gewoon niets om je geeft zo. Ik hoop dat jullie nog eens goed kunnen praten en het erover kunnen hebben dat jullie (het liefst beiden) jullie aandacht gelijk kunnen verdelen over jullie vrienden en elkaar. Constant appen lijkt me trouwens ook niet nodig, maar af en toe een "Hey, hoe was je dag?" om interesse te tonen kan natuurlijk wel. Probeer alleen app ruzies te voorkomen :fieuw:

Amily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 07 maart 2018, 16:17:28 »
Dankjewel voor jullie reacties, ik weet dat ik ook niet alles perfect doe maar soms heb ik niet helemaal door waar ik mee bezig ben.

Het klopt inderdaad dat ik super erg op hem gefocust ben de laatste tijd, eerder deed ik gewoon mijn eigen ding maar door deze ruzie en onzekerheid ben ik continue eigenlijk aan hem aan het denken, en ik probeer het uit mijn hoofd te zetten maar het lukt niet omdat ik mij er zo'n zorgen over maak. Ik heb de afgelopen maand ook al wekelijks meerdere dingen ingepland met vriendinnen om mezelf maar druk te houden maar ik kan er gewoon niet van genieten omdat ik continue aan hem moet denken en ik zo erg hoop dat het weer goed komt.

Maar omdat we elkaar dus zo weinig zien de laatste tijd (1x in de maand) is de enige manier om contact met hem te hebben via WhatsApp, omdat hij niet van bellen houdt. Maar net als vorige week bleef hij bij een vriendin slapen en had hij een feestje, dus ik dacht dan zou ik hem geen aapjes sturen omdat hij juist meer vrijheid wil, maar toen de volgende dag was hij boos op mij omdat ik hem 'genegeerd' had, terwijl hij ook niks naar mij had gestuurd. Ik zou het liefst gewoon helemaal niet zoveel appen, omdat het alleen maar voor miscommunicatie zorgt, maar ik wil hem ook niet maar 1x in de maand/week spreken, dus daarom is appen het enige wat ik heb eigenlijk.

Sinds gisteren doet hij weer afstandelijk naar mij via WhatsApp (als in hele korte berichten terug krijgen en niet zelfs sturen), ik denk alleen dat dit er dus door komt omdat ik gisteren die berichten gestuurd had die hierboven staan. Nu heb ik hem sinds vanochtend niet meer geappt, maar moet ik hem dan een appje sturen of niet. Want dan denk ik ja hij wil meer vrijheid dus als ik hem niet app geef ik hem vrijheid soort van, en ik wil dat het meer uit hem komt dus hij mag mij best af en toe een appje sturen. Maarja dan wordt hij straks weer boos op mij dat ik niks stuur.

Pff, WhatsApp kan soms zo handig zijn maar ook zo vervelend.  :hamer:

Nee niet appen. En dan wordt hij maar boos, laat hem maar lekker boos zijn. Je laat je veel te veel beïnvloeden door hem, je pikt veeeel te veel van die jongen en hij maakt daar compleet gebruik van. Hij weet dat jij hem wel weer vergeeft, hij weet dat je sorry zegt als hij boos wordt en hij weet dat je toch wel bij hem blijft. Voor hem is dat (in zijn geval) de perfecte situatie. Je bent er precies wanneer hij je nodig heeft en de rest van de momenten ben je gewoon lucht voor hem. Ik hoop echt dat je dit in gaat zien want je gaat hier anders echt alleen maar steeds verder aan onderdoor. Sorry dat ik misschien een beetje hard overkom maar ik ben bang dat het wel zo is als ik het hele topic lees. Het moet nu van zijn kant komen en anders lijkt het mij toch duidelijk genoeg.. Sterkte meis <3