Auteur Topic: Jullie mening/kijk hierop.  (gelezen 10988 keer)

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 06 mei 2018, 18:39:54 »
Daar ben ik weer, 2 maanden sinds het uit is. En nog denk ik elke dag aan hem. En hij wil mij nog steeds terug, ik heb verder geen contact met hem gehad op dat mailtje dat ik hier geplaatst had na.

Ik heb hem nog steeds overal op geblokkeerd, maar toch blijft zijn mailtje door mijn hoofd spoken. Ook heeft zijn vriend nog een keer contact opgenomen met mij of ik er zeker van was, en een vriendin uit Amerika van hem en mij heeft mij nog een berichtje gedaan afgelopen week dat hij mij nog steeds leuk vindt.

En weet je, nu ik er met een wat neutralere blik op terug kijk. Ik vind hem ook echt heel leuk, alleen de manier hoe hij mij behandelt heeft kan echt niet. En met hoeveel andere jongens ik ook praat, ik merk gewoon dat ik in iedereen eigenlijk weer mijn ex zoek, alleen dan 1 die mij wel goed behandelt, maar die kan ik niet vinden.

Gisteren heb ik mijn ex een WhatsAppje gestuurd en gezegd dat als hij het verhaal wilde uitleggen hij me om 16:00 uur kon bellen. toen kreeg ik terug:  'ik zit nu op de boot naar Italië. Ik kan nu niet bellen kan het maandag? Ik heb alleen internet namelijk'. toen heb ik gereageerd: 'Laat maar zitten 😉 Veel plezier met je leuke vrienden!'

En heb hem nu weer overal op geblokkeerd. Want kijk ik dacht ja nu geef ik hem een kans en gaat ie me alsnog niet bellen, bedoel als hij me echt zo belangrijk vind (want ik weet dat als die iets wil dat hij er alles aan doet om het te krijgen) dan had hij me gewoon gebeld, geld heeft hij namelijk toch genoeg en hij had ook gewoon internet verbinding want hij kon mn berichten ontvangen.

Ja ik weet het eigenlijk niet wat nu. Want het liefst wil ik wel zn verhaal aanhoren, maar om eerlijk te zijn denk ik aan de ene kant dat het alleen maar bij mooie woorden blijft en dat hij er niks van meent, maar dat hij mij gewoon terug wil maar niet dat hij me ineens beter gaat behandelen.

Ik weet het gewoon allemaal niet meer maar doordat ik er telkens aan herinnerd wordt doordat hij me belt (dit heb ik inmiddels ook geblokkeerd) of doordat zijn vrienden contact met mij opnemen heb ik er heel veel moeite mee en ga ik alleen maar meer twijfelen. Ik vind hem nog steeds leuk eigenlijk (buiten dat ie met die klote vrienden omgaat), alleen hij behandelt mij niet oke en daar ligt het probleem.

Lillyana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 06 mei 2018, 18:41:33 »
Hij behandelt je niet oké, je hebt hem zoveel kansen gegeven en hij behandelde je nog steeds niet oké en dat zal hij ook niet gaan doen. Laat hem zitten.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 06 mei 2018, 19:41:23 »
Tja. Na 2 maanden uit is het niet zo gek dat je nog gevoelens hebt, die gaan niet zo snel weg. Ik denk dat je er niet echt aan toe bent om 'zijn verhaal' te horen of hem misschien zelfs nog een kans te geven. Je blijft hem dingen nog kwalijk nemen (hij behandelde mij niet goed) en met die insteek ga je er ook in. Ook 'pak je hem' met zijn vrienden. Je kan niet van iemand afdwingen dat hij of zij op jouw tijd je belt om een verhaal te doen, hij kwam nog met de suggestie om maandag te bellen, maar dan blok je hem gelijk weer met een aanval op zijn vrienden. Dat vind ik niet heel netjes, want hij doet eigenlijk niet echt iets verkeerd. Gedurende dit gehele topic begrijp ik jouw kant van het verhaal goed en ik probeer ook begripvol en steunend over te komen, maar het gegeven dat hij op de boot zit en misschien even niet in de gelegenheid is om te bellen, kan je hem niet volledig aanrekenen. Ik hoop niet dat ik bot overkom.

Ik denk dat als je bij hem terug gaat, dat het dan eventjes goed gaat; hij doet zijn verhaal, jullie maken nieuwe afspraken, spreken verwachtingen naar elkaar uit, maar vervolgens blijft het verleden steken en komen soortgelijke irritaties naar boven. Hij heeft nog steeds dezelfde vrienden, hij heeft dingen gedaan die je not done vindt en als jullie niet samen een nieuwe start kunnen maken (van twee kanten, ook van jouw kant: vergeven en hem nu accepteren hoe hij is met zijn vrienden en ondanks zijn fouten), dan houdt het vrij snel op.

Uit je laatste post maak ik op dat je nog veel frustratie/teleurstelling ervaart door het verleden en dat je dat niet 'zomaar' kan afsluiten. Als je het niet afsluit, kan je niet verder met hem.

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 06 mei 2018, 20:00:48 »
Tja. Na 2 maanden uit is het niet zo gek dat je nog gevoelens hebt, die gaan niet zo snel weg. Ik denk dat je er niet echt aan toe bent om 'zijn verhaal' te horen of hem misschien zelfs nog een kans te geven. Je blijft hem dingen nog kwalijk nemen (hij behandelde mij niet goed) en met die insteek ga je er ook in. Ook 'pak je hem' met zijn vrienden. Je kan niet van iemand afdwingen dat hij of zij op jouw tijd je belt om een verhaal te doen, hij kwam nog met de suggestie om maandag te bellen, maar dan blok je hem gelijk weer met een aanval op zijn vrienden. Dat vind ik niet heel netjes, want hij doet eigenlijk niet echt iets verkeerd. Gedurende dit gehele topic begrijp ik jouw kant van het verhaal goed en ik probeer ook begripvol en steunend over te komen, maar het gegeven dat hij op de boot zit en misschien even niet in de gelegenheid is om te bellen, kan je hem niet volledig aanrekenen. Ik hoop niet dat ik bot overkom.

Ik denk dat als je bij hem terug gaat, dat het dan eventjes goed gaat; hij doet zijn verhaal, jullie maken nieuwe afspraken, spreken verwachtingen naar elkaar uit, maar vervolgens blijft het verleden steken en komen soortgelijke irritaties naar boven. Hij heeft nog steeds dezelfde vrienden, hij heeft dingen gedaan die je not done vindt en als jullie niet samen een nieuwe start kunnen maken (van twee kanten, ook van jouw kant: vergeven en hem nu accepteren hoe hij is met zijn vrienden en ondanks zijn fouten), dan houdt het vrij snel op.

Uit je laatste post maak ik op dat je nog veel frustratie/teleurstelling ervaart door het verleden en dat je dat niet 'zomaar' kan afsluiten. Als je het niet afsluit, kan je niet verder met hem.

Hmm ik snap wel wat je bedoelt, en nee je komt niet bot over ik ben blij dat je eerlijk zegt hoe je het ziet. Denk je dat het verstandig is om hem wel te laten bellen en zn verhaal te laten doen?  En ja ik neem het hem inderdaad ook kwalijk wat hij gedaan heeft, maar ik heb hem niet gesproken sinds hij het via WhatsApp heeft uitgemaakt dus ja tis niet dat ik het zo 1, 2, 3 vergeet en vergeef. Ik kan hem wel vergeven als ik 1000% zeker weet dat hij dit keer echt voor mij gaat en dat hij zijn vrienden niet boven mij plaatst.

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 06 mei 2018, 20:08:13 »
Hmm ik snap wel wat je bedoelt, en nee je komt niet bot over ik ben blij dat je eerlijk zegt hoe je het ziet. Denk je dat het verstandig is om hem wel te laten bellen en zn verhaal te laten doen?  En ja ik neem het hem inderdaad ook kwalijk wat hij gedaan heeft, maar ik heb hem niet gesproken sinds hij het via WhatsApp heeft uitgemaakt dus ja tis niet dat ik het zo 1, 2, 3 vergeet en vergeef. Ik kan hem wel vergeven als ik 1000% zeker weet dat hij dit keer echt voor mij gaat en dat hij zijn vrienden niet boven mij plaatst.

Als hij zijn verhaal gaat doen bij jou, dan ga je er weer helemaal van vooraf aan over nadenken. Heb ik ook gehad met mijn ex, en toen ging het even goed en later ging het weer zoals het altijd ging. Heeft me laten zien dat mensen (bijna) niet veranderen, en zijn zoals ze zijn. Doe dat asjeblieft jezelf niet aan

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 06 mei 2018, 20:20:21 »
Als hij zijn verhaal gaat doen bij jou, dan ga je er weer helemaal van vooraf aan over nadenken. Heb ik ook gehad met mijn ex, en toen ging het even goed en later ging het weer zoals het altijd ging. Heeft me laten zien dat mensen (bijna) niet veranderen, en zijn zoals ze zijn. Doe dat asjeblieft jezelf niet aan

Hmmm hier heb je een goed punt inderdaad. Het is wel zo dat ik 1,5 jaar een relatie met hem gehad heb en het vooral de laatste 3/4 maanden erg slecht ging vanuit zijn kant. En ik denk nu van misschien dat ie nu echt inziet dat ik belangrijk ben voor hem. Ik wil gewoon graag met hem praten en zijn verhaal aanhoren maar ik ben bang dat ik er te zwak voor ben en dat ik of meteen de hele week weer verdrietig ben of dat ik meteen terug ga naar hem. Ik mis hem echt, niet zo zeer dat hij bij me is maar meer dat ik mis de manier hoe hij denkt en hoe hij altijd voor alles open stond en hoe niks te gek was voor hem en hoe wij samen alles zouden bereiken.

Maarja aan de andere kant hij gaat deze zomer voor een jaar naar Zwitserland voor stage dus stel we zouden weer een relatie krijgen is dat ook niet echt optimaal en ben ik bang dat het dan weer mis zou gaan lopen. Ik weet het gewoon niet maar deze jongen is echt uniek en al mijn vriendinnen hebben een hekel aan hem maar hij heeft echt mijn ogen doen openen en ik wil echt graag een leven met hem opbouwen en door hem heb ik het idee dat ik alles kan bereiken.

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 06 mei 2018, 20:25:16 »
Hmmm hier heb je een goed punt inderdaad. Het is wel zo dat ik 1,5 jaar een relatie met hem gehad heb en het vooral de laatste 3/4 maanden erg slecht ging vanuit zijn kant. En ik denk nu van misschien dat ie nu echt inziet dat ik belangrijk ben voor hem. Ik wil gewoon graag met hem praten en zijn verhaal aanhoren maar ik ben bang dat ik er te zwak voor ben en dat ik of meteen de hele week weer verdrietig ben of dat ik meteen terug ga naar hem. Ik mis hem echt, niet zo zeer dat hij bij me is maar meer dat ik mis de manier hoe hij denkt en hoe hij altijd voor alles open stond en hoe niks te gek was voor hem en hoe wij samen alles zouden bereiken.

Maarja aan de andere kant hij gaat deze zomer voor een jaar naar Zwitserland voor stage dus stel we zouden weer een relatie krijgen is dat ook niet echt optimaal en ben ik bang dat het dan weer mis zou gaan lopen. Ik weet het gewoon niet maar deze jongen is echt uniek en al mijn vriendinnen hebben een hekel aan hem maar hij heeft echt mijn ogen doen openen en ik wil echt graag een leven met hem opbouwen en door hem heb ik het idee dat ik alles kan bereiken.

Ik heb 3,5 jaar een relatie met mijn ex gehad, en na twee maanden uit bleek dat hij nog steeds hetzelfde was als voordat het uit ging. Ik hoopte ook dat het zijn ogen had geopend en dat hij de dingen waardoor het uitging had verandert , maar niks is minder waar helaas. Er is echt wel iemand die jou goed behandelt en die gelijk inziet dat jij het waard bent, maar als ik het zo aan hoor is hij daar niet de aangewezen persoon voor :(

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 06 mei 2018, 20:31:08 »
Ik heb 3,5 jaar een relatie met mijn ex gehad, en na twee maanden uit bleek dat hij nog steeds hetzelfde was als voordat het uit ging. Ik hoopte ook dat het zijn ogen had geopend en dat hij de dingen waardoor het uitging had verandert , maar niks is minder waar helaas. Er is echt wel iemand die jou goed behandelt en die gelijk inziet dat jij het waard bent, maar als ik het zo aan hoor is hij daar niet de aangewezen persoon voor :(

Hmmm 3,5 jaar is heel erg lang en t geeft me wel steun dat je zegt dat hij ook niet veranderde want dat zorgt dat ik minder ga twijfelen. En ik weet dat genoeg mensen het wel inzien want ik heb allemaal hele lieve jongens ontmoet alleen ik weet het niet maar zij snappen mijn levensvisie niet echt of zijn gewoon een beetje saai hoe lief ze ook naar me doen. Ik probeer nu ook meer op mezelf te focussen en wil eigenlijk de komende tijd helemaal geen relatie meer behalve met mn ex dan. Maar ik weet eigenlijk in mn achterhoofd dat ik het beter niet kan doen maar toch denk ik van ja wat als ik nu echt mijn droom relatie weggooi.

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 06 mei 2018, 20:33:42 »
Hmmm 3,5 jaar is heel erg lang en t geeft me wel steun dat je zegt dat hij ook niet veranderde want dat zorgt dat ik minder ga twijfelen. En ik weet dat genoeg mensen het wel inzien want ik heb allemaal hele lieve jongens ontmoet alleen ik weet het niet maar zij snappen mijn levensvisie niet echt of zijn gewoon een beetje saai hoe lief ze ook naar me doen. Ik probeer nu ook meer op mezelf te focussen en wil eigenlijk de komende tijd helemaal geen relatie meer behalve met mn ex dan. Maar ik weet eigenlijk in mn achterhoofd dat ik het beter niet kan doen maar toch denk ik van ja wat als ik nu echt mijn droom relatie weggooi.

Als ik jou was zou ik de komende tijd sowieso gewoon volledig op jezelf focussen, je zegt zelf ook al dat ie een jaar naar Zwitserland gaat, dat is ontzettend lang. Dat gedeelte van levensvisie snap ik wel, dat probleem heb ik ook haha. Zoek asjeblieft geen rebound bij die andere jongens, en laat je ex voor wat het is. Het is niet zomaar uitgegaan

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 06 mei 2018, 21:56:50 »
^eens
Ik denk dat je door moet zetten en het moet laten voor wat het is. Natuurlijk mag je het proberen, maar hij zal niet zomaar zijn lifestyle omgooien; hij geeft veel om zijn vrienden en de dingen die ze samen doen. Ik denk dat hij het moeilijk vindt om dat te balanceren. Want als jij blijft voelen/uiten dat hij zijn vrienden belangrijker vindt dan jou, dan zet je hem 'klem' doordat hij dan moet kiezen tussen jou en zijn vrienden. Ik ga er niet vanuit dat je hem zou verbieden om met zijn vrienden om te gaan, maar je zou ze uiteindelijk wel moeten 'accepteren' als je verder wilt met hem. In een goede relatie zou je niet zoveel druk moeten voelen doordat hij daarnaast zijn vriendengroep heeft of het gevoel krijgen dat de één belangrijker dan de ander is; zowel zijn vrienden als jij zijn belangrijk, alleen moet hij je wel het gevoel kunnen geven dat je dat bent. Het zou geen 'strijd' moeten zijn van "wie is er nou belangrijker?!", want dat is voor hem heel lastig.

Ik denk dat je voor jezelf moet uitschrijven hoe jij het graag ziet en wat je van hem verwacht. Wat vond je voorheen vervelend en hoe denk je dat dat opgelost kan worden? Zijn vrienden krijg je ook in het pakket in deze fase van zijn leven, daar zal hij ongetwijfeld nog leuke dingen mee willen doen. Alleen hij zou je niet het gevoel moeten geven dat hij hen continu boven je plaatst.

Zebra

• Gast
« Reactie #135 Gepost op: 06 mei 2018, 22:04:10 »
Eens met Eevee. Je hebt hem in je relatie al 100 kansen gegeven. Dat je het nota bene uit moet maken voor het tot hem doordringt vind ik echt idioot. Daarnaast lijkt het mij een sprookje te geloven dat hij nu eindelijk wel eens voor je zou gaan. Hoe vaak heb je hem hier al wel niet om moeten smeken de afgelopen tijd.

Persoonlijk denk ik dat als je hem de kans geeft zijn verhaal te doen, dat het wonden openhaalt en je weer in zijn praatjes gaat geloven. Twee maanden uit elkaar is kort, bijna niemand is zo snel over zijn gevoelens heen, dus het is niet gek dat je twijfelt. Echter denk ik dat als je over hem heen wil komen die afstand juist belangrijk is.
Overigens vind ik ook dat Eevee terecht zegt dat je appjes onterecht zijn. Je kan de koningin zijn, maar je kan nog steeds niet van iemand verwachten dat hij op stel en sprong dingen doet zoals jij ze wil en dat ze anders niet belangrijk genoeg zijn. Ergens vind ik het dus onterecht dat je hem afwijst zijn verhaal op maandag te doen, maar ergens lijkt het me beter voor je dat je dat gesprek uberhaupt niet met hem hebt, dus ik zit een beetje in tweestrijd haha.

Maar ik denk dat ik het zo zou laten. Je verdient beter, en iemand verandert niet in 2 maanden tijd zo dat het alles weer goed zou maken, althans, dat lijkt me heel sterk. Aangezien je het hem wel 100x gevraagd hebt.

Luca

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 07 mei 2018, 13:57:11 »
Ik heb oprecht dit hele topic gelezen, ik ben er zo van onder de indruk dat ik speciaal opnieuw een account heb aangemaakt. Mijn oude account ben ik namelijk vergeten. Ik wilde zo graag reageren:
Ik ben héél trots op je dat je deze keuze hebt gemaakt. Dit laat zien hoe sterk je bent. Hou alsjeblieft vol! Ik weet er alles van hoe het is om iemand waar je gek op bent te verliezen.
Het gaat de komende periode nog echt lastig worden, dit zeg ik niet omdat ik je wil ontmoedigen, het is gewoon realiteit. Tijd helpt je echt om deze wond te helen.
Hij verdient jou niet en jij hem niet. Iets dat geweldig was kan helaas veranderen. Hij verdient dit dat jij hem geen aandacht meer geeft. HIJ moet maar eens VOELEN hoe het is om gekwetst te worden en iemand kwijt te zijn.
Ik bedoel dit niet negatief maar jullie relatie was al een langere tijd niet meer hoe het zou moeten zijn. Jullie hielden beide jezelf voor de gek. Soms wil je beide iets moois behouden maar is dat mooie er helaas niet meer.
Afstand lijkt me in dit geval héél belangrijk. Er zijn artikelen over. Google maar eens op "wel of geen contact na een relatiebreuk". Jullie moeten elkaar met rust laten. Er is al zoveel gebeurd!
Probeer je leven op te pakken zoals je deed, doe dingen die je blij maken, gun jezelf alsjeblieft de tijd en het plezier dat jij verdient.
Je hebt hem al miljoenen kansen gegeven. Op deze manier denkt hij steeds terug te mogen komen. Of wellicht voelt het bij hem zo van: "ik heb het al meerdere keren bont gemaakt en elke keer was ze er toch nog weer om het te proberen". Dit geeft hem macht, macht die hij niet verdient.
Als je echt weer contact op wil nemen met hem dan zou ik dat doen over een hele, hele, hele poos. Nu zitten jullie nog zo in the heat of the moment. Hij heeft geen tijd gehad om te veranderen, hij ziet nu alleen in dat het zou moeten om jou terug te krijgen.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 07 mei 2018, 15:55:09 »
Eens met Eevee. Je hebt hem in je relatie al 100 kansen gegeven. Dat je het nota bene uit moet maken voor het tot hem doordringt vind ik echt idioot. Daarnaast lijkt het mij een sprookje te geloven dat hij nu eindelijk wel eens voor je zou gaan. Hoe vaak heb je hem hier al wel niet om moeten smeken de afgelopen tijd.

Persoonlijk denk ik dat als je hem de kans geeft zijn verhaal te doen, dat het wonden openhaalt en je weer in zijn praatjes gaat geloven. Twee maanden uit elkaar is kort, bijna niemand is zo snel over zijn gevoelens heen, dus het is niet gek dat je twijfelt. Echter denk ik dat als je over hem heen wil komen die afstand juist belangrijk is.
Overigens vind ik ook dat Eevee terecht zegt dat je appjes onterecht zijn. Je kan de koningin zijn, maar je kan nog steeds niet van iemand verwachten dat hij op stel en sprong dingen doet zoals jij ze wil en dat ze anders niet belangrijk genoeg zijn. Ergens vind ik het dus onterecht dat je hem afwijst zijn verhaal op maandag te doen, maar ergens lijkt het me beter voor je dat je dat gesprek uberhaupt niet met hem hebt, dus ik zit een beetje in tweestrijd haha.

Maar ik denk dat ik het zo zou laten. Je verdient beter, en iemand verandert niet in 2 maanden tijd zo dat het alles weer goed zou maken, althans, dat lijkt me heel sterk. Aangezien je het hem wel 100x gevraagd hebt.
Model

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 09 december 2018, 18:05:31 »
Ik wilde een update geven op dit verhaal. Omdat we inmiddels drie kwart jaar verder zijn.

Ik ben gelukkig, en ik hou weer van mezelf. Ik heb mezelf weer herpakt en wat ben ik ontzettend blij dat ik niet meer in die relatie zit. Ik wil jullie aller eerste heel erg bedanken. Ik heb jullie meningen altijd meegenomen in mijn afwegingen bij mijn keuzes. Dus heel erg bedankt.

Ik heb nadat het uit is gegaan, 2 maanden later nog een keer met hem afgesproken. Ik wilde kijken of hij echt veranderd was zoals hij aangaf. Ik had met hem afgesproken, bleek hij ineens ook andere vrienden uitgenodigd te hebben om mee te gaan varen. Wat dus super ongemakkelijk was, moet je nagaan je hebt elkaar 2 maanden niet gezien en het is uit en ik geef hem nog een kans, zijn daar vervolgens allemaal vrienden. Toen gaf ik aan dat ik naar huis wilde gaan en toen bedreigde hij me. Hij was niks veranderd. Hij loog in mijn gezicht dat hij niks gedaan had met x. Een paar dagen later appte hij me namelijk dat hij seks met haar gehad had en gevoelens voor haar had. Ik heb toen aangegeven dat hij moest kiezen tussen haar of mij.

Hij kon geen keuze maken, omdat hij vakanties met haar gepland had en die niet wilde afzeggen (lol). Dus toen heb ik de keuze gemaakt en gezegd dat dit het definitieve einde is en ik hem overal op blokkeer en zn nummer verwijder.

Na dit voorval heeft hij nog meerdere malen met mij contact opgenomen. Hij heeft al mijn vriendinnen duizenden berichten gestuurd (Gelukkig waren mijn vriendinnen zo slim dit niet aan mij te laten lezen voor het geval dat ik weer zwak zou worden). Ook kreeg ik een bericht van zijn moeder, kreeg ik voicemail berichten van andere telefoonnummers waar hij huilend in vertelde dat hij echt niet zonder me kon. Ook heeft hij de zusjes van mijn vriendinnen zelfs benaderd, dat als zij zouden zorgen dat ik met hem af zou spreken, dat hij een paard voor hun zou kopen (like wtf.....). En als klap op de vuurpijl kreeg ik een maand geleden een bos rozen thuis gestuurd of ik hem alsjeblieft nog een kans wilde geven. Deze rozen heb ik maar aan een vriendin gegeven. Ik heb nooit meer op iets van hem gereageerd.

Oh ook nog wat grappigs, ik kreeg dit van een vriendin van hem en van:

Hey -, I told - I would do him this favor only once because I’m his friend, but I support your decision to be mad at him for the way he handled your break up. In any case, he asked that I ask you to just read the message he sent you. I think he’s being rash about messaging you, but I told him I would let you know.
Liefs

-- (een uur later)

Never mind, I thought he stopped messaging the other girl but I see him doing it now and I’m so annoyed that he had me contact you about this. Don’t even look at his message. I’m sorry for messaging you about it.

-------------------

Het is nu sinds een maand rustig aan het front en ik hoop niks meer van hem te horen. Voor iedereen die ooit in een soortgelijke situatie komt. Stuur me een privé bericht, ik wil je heel graag helpen.
« Laatst bewerkt op: 09 december 2018, 18:09:16 door DiamondQueen »

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 09 december 2018, 20:04:27 »
^Trots op je, goed gedaan!
Hij blijft een scumbag, fijn dat je van hem af bent.

Blijf van jezelf houden, ga door waarmee je bezig bent, ik ben heel blij dat je zo sterk bent.

Meraki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 10 december 2018, 09:56:35 »
Ik heb (bijna) je hele verhaal gelezen en dit klinkt PRECIES zoals ik het had met mijn ex.

Hij was eerst super lief en was ik alles voor hem, we spendeerden heel veel tijd samen. Tot hij na 1.5 jaar ongeveer allemaal nieuwe vrienden kreeg. Ineens kreeg hij het "druk" en konden we elkaar niet zo vaak meer zien. Door die vrienden is hij gaan roken, meer gaan drinken en is hij zelfs drugs gaan gebruiken.

Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik merkte dat onze relatie echt niet meer goed was. Hij heeft toen een tijdje geprobeerd om mij terug te krijgen door allemaal wanhopige berichtjes te sturen.. Maar al snel ging hij er met een meisje vandoor waar hij mee aan het snappen was terwijl wij een relatie hadden.

Gelukkig is het nu uit tussen hun na 2,5 jaar, is hij alleen en stalkt hij haar hopeloos. Maarja dat is niet mijn probleem meer! laughing7.
« Laatst bewerkt op: 10 december 2018, 10:04:10 door Meraki »
(v.) to do something with soul, creativity or love; to put something of yourself into your work

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 10 december 2018, 10:27:19 »
Wow, ik had niet verwacht dat hij ineens zoooo wanhopig zou worden! :O
Dat is wel echt bizar. Maar ik moet zeggen dat ik het echt ontzettend knap vind dat je er niet aan toegegeven hebt, terwijl hij nu ineens zo verdrietig lijk te zijn dat hij je kwijt is. En dat hij je heeft bedreigd en rare omkopingen doet bij vriendinnen... Jullie relatie was er echt niet beter op geworden.

Je kunt echt trots op jezelf zijn! Ik wou dat ik het zo aangepakt had met mijn ex, was veel beter geweest!  :aanbid:

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 11 december 2018, 15:50:39 »
.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 12 december 2018, 05:21:12 »
Hey, goed om deze update te horen!  ^_^
Wel een beetje creepy hoe wanhopig hij nog contact met je heeft geprobeerd te zoeken zeg. Dat hij zelfs zijn moeder contact heeft laten opnemen, pff.

Goed van je dat je er niet op in bent gegaan, je verdient veel beter dan dat. Hij klinkt als een vrij narcistisch persoon.

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 12 december 2018, 10:55:21 »
 :goodman:

Volgens mij zijn we allemaal heel erg trots op jou, al heb ik me nooit laten horen, ik heb dit vanaf 't begin gevolgd, haha. Hoop dat je een leuke vent tegenkomt die je net zo laat voelen als je ex deed, maar die dan ook nog eens een goed karakter houdt ;).

Dikke knuf
'Ste Yuj'

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 12 december 2018, 14:55:20 »
Ik vind je ex overkomen zoals mijn ex... Die gedroeg zich namelijk hetzelfde (o.a. dat hij in het begin heel lief was en na een jaar ongeveer ineens een compleet ander persoon bleek te zijn, en ook dat hij keer op keer beweerde dat ie zou veranderen, dat ie loog over van alles, dat ie de verantwoordelijkheid voor zijn gedrag op mij schoof, dat ie me bedreigde, dat hij toen het uit was met wanhopige acties kwam om mij terug te winnen, etc.).
En mijn ex bleek achteraf (volgens mijn psycholoog) een narcist te zijn..
Nou weet ik natuurlijk niet of jouw ex ook een narcist is, maar het zou mij in ieder geval niet verbazen aangezien hij zich net zo gedraagt als mijn ex..
Model

Hopelesswanderer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 18 december 2018, 17:46:03 »
Wauw, ik heb net je hele verhaal gelezen en wat ben ik ongelooflijk blij voor je dat het nu zo goed met je gaat zónder hem.

Ik kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk het moet zijn geweest, omdat je natuurlijk hartstikke gek op hem was en alles in je schreeuwde dat je hem nog een kans wilde geven, maar wat superknap hoe je het allemaal aangepakt hebt en hoe je er nu instaat!

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 18 december 2018, 17:50:30 »
Wow, wat een creep, uiteindelijk zelfs nog meer dan eerst gedacht. Supergoed dat je het zo hebt aangepakt en van hem af bent :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares