Auteur Topic: Jongen toevoegen op snap  (gelezen 550 keer)

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 mei 2020, 13:57:08 »
Heyy, ik wil graag een jongen toevoegen op Snapchat. Ik heb hem gevonden via de zoekfunctie, maar ik ben bang dat het raar overkomt. Een tijdje geleden ben ik met hem op reis geweest (in een grote groep zeg maar). Echter durfde ik hem daar niet aan te spreken. Wel volg ik hem op insta, maar eigenlijk hebben we dus nooit echt contact gehad en hebben we ook geen gemeenschappelijke vrienden ofzo. Bovendien woont hij ergens anders. Ik wil hem toch graag toevoegen omdat ik hem toen erg aardig vond overkomen en ik op dat moment gewoon te schijterig was.

Zodra ik hem via de zoekfunctie toevoeg, krijgt hij te zien dat ik hem heb “toegevoegd via zoeken”, want echt mega stalkerig overkomt haha. Ik heb wel zijn telefoonnummer, dus inprincipe zou ik hem in mijn contacten kunnen zetten, zodat ik hem via “in mijn contacten” kan toevoegen, maar ook dat zal een beetje stalkerig overkomen, want waarschijnlijk weet hij niet eens echt meer wie ik ben laat staan dat ik via via ooit zijn nummer heb gekregen. Zal ik het gewoon doen of weten jullie misschien een manier om hem bijvoorbeeld tussen mijn voorgestelde vrienden te krijgen, zodat ik hem via daar kan toevoegen?

Ik ben niet echt heel actief op snap, al helemaal niet met jongens, dus ik weet eigenlijk niet zo goed waar de grenzen liggen qua toevoegen en snappen en op welke manier dat gebeurt en wat het betekent en blablablabla dus als iemand daarover tips of ervaringen heeft, help me graag haha!

Maar goed iig alvast heel erg bedankt voor de hulp! Xxx

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2020, 14:20:47 »

ik zou je er niet te druk om maken en hem gewoon toevoegen. en als je het toch te eng vind, voeg je hem toch eerst toe op insta? :)
ik vind het niet heel raar hoor, als je iemand opzoekt en toevoegt via snap

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2020, 19:50:46 »
ik zou je er niet te druk om maken en hem gewoon toevoegen. en als je het toch te eng vind, voeg je hem toch eerst toe op insta? :)
ik vind het niet heel raar hoor, als je iemand opzoekt en toevoegt via snap

Dankjewel voor het advies! Ik heb hem idd al een lange tijd op insta (gelijk na de reis toegevoegd) maar heb het idee dat snap toch altijd iets intiemer, al kan dat aan mij liggen haha. Mag ik misschien vragen of je verder tips hebt op het gebied van Snapchat en jongens? Nu klinkt het trouwens net alsof ik allerlei jongens via snap probeer te fixen, wat totaal niet het geval is hahaha. Maar zoals ik al zei, ben niet zo’n actieve en ervare snapper. Heb altijd het idee dat het gelijk zo ongemakkelijk is, helemaal als je elkaar vervolgens eens in het echt tegenkomt.
Maar goed bedankt iig! X

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2020, 20:25:40 »
Iemand anders nog ervaringen, tips of leuke verhalen m.b.t. tot jongens op snap of andere sociale media?

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2020, 21:32:54 »

als ik een jongen niet zo goed ken maar toch contact wil hebben gebruik ik ook vaak snap ja. meestal stuur ik eerst gewoon een paar streaks maar je kan misschien een keer op zijn verhaal reageren en een gesprek starten :) zo doe ik het vaak haha of stel hij stuurt een snap van bijv werk kun je vragen waar werk je eigenlijk? of dat hij een serie kijkt dan kun je vragen welke serie kijk je? welke series raad je aan ect.

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2020, 08:12:47 »
als ik een jongen niet zo goed ken maar toch contact wil hebben gebruik ik ook vaak snap ja. meestal stuur ik eerst gewoon een paar streaks maar je kan misschien een keer op zijn verhaal reageren en een gesprek starten :) zo doe ik het vaak haha of stel hij stuurt een snap van bijv werk kun je vragen waar werk je eigenlijk? of dat hij een serie kijkt dan kun je vragen welke serie kijk je? welke series raad je aan ect.

Hahaha kijk bij mij gaat het gwn nooit zo smooth. Ik vind het altijd lastig te bepalen wanneer je die stap moet zetten om te reageren of snaps te sturen of überhaupt toe te voegen. Ik denk dat ik daar in mijn hoofd gwn een te groot probleem van maak.
Vraagje, als je hem op snap toevoegt, heb je hem dan vaak al op insta of doe je dat later of misschien helemaal niet? En wat als hij je negeert en je in hem in het echt tegenkomt. Of erger, wat als het op snap heel gezellig is en jullie in het echt geen gesprekken hebben.
Bedankt voor je reacties trouwens! X