Auteur Topic: Jongen online wil niet meer zo veel praten als eerst  (gelezen 245 keer)

iva_xx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 mei 2020, 13:37:14 »
Hallo allemaal!

Iets meer dan een maand geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet online. Hij heet Max en is echt ontzettend aardig en we kunnen heel goed samen praten.
We dm'en echt de hele dag door over van alles en nog wat, ik bedoel dan ook echt de héle dag. Van wanneer we wakker worden totdat een van ons gaat slapen. Tenminste, tot een paar dagen geleden. Hij praat nu minder met mij, negeert soms zelfs mijn berichten en kapt het gesprek al snel af. Soms duurt het meer dan 2 uur voordat hij reageert en dat vind ik toch wel erg jammer. Zojuist zei ik iets tegen hem en hij negeerde mij. Ik stuurde toen een emoji erachter aan ( :mellow: ) en hij reageerde 'sorry, maar ik ben niet echt in de stemming om te praten.'

Ik wil echt graag met hem blijven praten zoals we eerst deden, maar ik denk dat hij zijn interesse in mij is verloren. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt voor het lezen en reageren!

Groetjes Iva

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 mei 2020, 16:00:43 »
Het klinkt voor mij alsof hij misschien met iets zit? En het lijkt me ook wel dat hij dat duidelijk wilt maken.. Je kan altijd simpelweg benoemen 'hoe druk je het hebt' als je een conversatie kort wilt houden en een excuus wilt brengen voor je late reacties anders dan 'ben niet in de stemming om te praten'. Misschien stoort hem iets anders dan dat hij geen interesse meer heeft? Je kan er naar vragen en dan maar zien wat hij er op zegt.

En als het toch is waar je van uit gaat zijn jongens simpel, ze willen altijd iets wat ze niet kunnen krijgen. Als hij afstand neemt en jij jezelf naar hem blijft gooien, dan verliezen ze vaak interesse. Dus als hij stopt met de conversatie, doe dat dan zelf ook... klinkt heel stom, maar zo gaat het vaak wel.

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2020, 20:08:58 »

precies de reactie boven mij
of er speelt iets in zijn leven en hij heeft het even moeilijk, of hij stopt een beetje met moeite doen. dat zou natuurlijk heel jammer zijn. merk zelf ook dat sommige jongens waar ik mee snap na een langere tijd minder interesse tonen. vaak hebben ze dan een leuker iemand gevonden of ze gaven het op omdat ik geen nudes wou sturen :')

iva_xx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2020, 09:50:24 »
Het klinkt voor mij alsof hij misschien met iets zit? En het lijkt me ook wel dat hij dat duidelijk wilt maken.. Je kan altijd simpelweg benoemen 'hoe druk je het hebt' als je een conversatie kort wilt houden en een excuus wilt brengen voor je late reacties anders dan 'ben niet in de stemming om te praten'. Misschien stoort hem iets anders dan dat hij geen interesse meer heeft? Je kan er naar vragen en dan maar zien wat hij er op zegt.

En als het toch is waar je van uit gaat zijn jongens simpel, ze willen altijd iets wat ze niet kunnen krijgen. Als hij afstand neemt en jij jezelf naar hem blijft gooien, dan verliezen ze vaak interesse. Dus als hij stopt met de conversatie, doe dat dan zelf ook... klinkt heel stom, maar zo gaat het vaak wel.

Over het algemeen is hij wel erg direct, maar ik zal het eens navragen. Voor vandaag heb ik maar besloten om hem even niet te dm'en en te kijken of hij vandaag weer eens het initiatief neemt.