Auteur Topic: Jongen die ik leuk vind heeft het steeds over zijn vriendin  (gelezen 1515 keer)

T

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 juni 2019, 00:47:13 »
Ongeveer een maand praat ik nu geregeld met een jongen online. Helemaal mijn type, qua innerlijk en uiterlijk. Alleen kwam ik er dus achter dat hij een vriendin heeft. Na een tijdje vertelde hij mij dit. Hij kent haar ook via social media en heeft haar nog niet in het echt ontmoet.
Voor mijzelf heb ik besloten hem uit mijn hoofd te zetten tot zo ver dat kon, want hij stuurde mij al snel weer berichten (wat ik natuurlijk wel heel leuk vond en op in ga) We hebben echt heel veel overeenkomsten en kunnen echt heel goed praten en doen dit dan ook de gehele dag. In de avond zelfs non stop van 23:00 tot 04:00 (ik weet dat dat veel te laat is... maar we hebben beiden geen studie)
Als ik een vriend had en hij doet dit met een meisje zal ik dat echt niet leuk vinden, maar ik ben dan wel een erg jaloers type. Hij reageert telkens al na 1 minuut of een aantal seconden op mijn berichten  :blink: Op een dronken avond/nacht ging hij steeds zeggen dat hij van mij houd en mij wilt beschermen en dat niemand aan mij mag komen. Heel vaag.
De laatste paar dagen stuurt hij steeds dat hij zo verliefd is op zijn vriendin en dat ze zo knap is. Ik ben super blij voor hem natuurlijk, maar hij irriteert mij hier een beetje mee omdat ik erg jaloers kan zijn (hij weet niet dat ik hem leuk vind) En ik het gewoon echt niet begrijp waarom je tegen mij moet zeggen dat je vriendin zo knap is en dat je zo verliefd bent, zeg dat dan tegen haar!  :blink:
Wat moet ik met deze jongen?
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2019, 00:51:45 door T »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2019, 07:30:08 »
Houd de eer aan jezelf en dump deze jongen per direct, en blokkeer hem overal op. Wat moet je met een jongen die geen respect heeft voor zowel jou als zijn vriendin? Sorry maar ik heb echt geen goed woord over voor deze jongen.

Zelfs als hij uiteindelijk voor jou zou kiezen, wie zegt dat hij vervolgens niet weer van twee walletjes gaat eten? Hij heeft in principe nu al bewezen dat hij niet kan kiezen, omdat hij met jullie beiden bezig is. Ik wil niet lullig doen hoor maar dit is wel iets wat je in je achterhoofd moet houden.

Notknown

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2019, 08:21:08 »
Klinkt alsof hij je gewoon als een hele goede vriendin ziet, waar hij goed mee kan praten en het geluk over zijn vriendin ook mee wil delen.
Ik vind het dus meer klinken alsof hij helemaal niet op die manier met jou bezig is, behalve dat hij jou op vriendschappelijk niveau ook veel waard is.

Als jij niet kan handelen dat hij into zijn vriendin is en niet in jou zou ik het contact gewoon verbreken. Ik snap wel dat je jaloers bent omdat je hem leuk vindt, maar hij heeft al een vriendin dus zou ik er geen werk van maken. Vraag is of je de knop om kan zetten naar een vriendschap. Zo niet, mee ophouden, want dan ga je jezelf onnodig pijn doen.

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2019, 10:00:53 »
Als hij niet weet dat jij 'm leuk vind, kun je niet boos op hem zijn dat hij over zijn vriendin praat. Want 1) hij heeft gewoon een relatie en 2) hij weet niet dat jij meer ziet dan vriendschap. Als het te moeilijk voor je is om dat telkens van hem te horen zul je dat of moeten communiceren aan hem, of een stapje terug nemen in de vriendschap.
was Taurus.

Dontworry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2019, 12:01:14 »
Hij heeft een vriendin.
Plus hij houdt twee mensen aan het lijntje, jou en zijn vriendin.
Plus misschien wil hij gewoon alleen vrienden met jou zijn/met jou praten en heb jij verkeerde gedachten.
En je hebt hem nog nooit ontmoet begrijp ik? Hoe kun je dan zeker weten of je hem leuk vind? Mensen kunnen heel anders overkomen online...
CATFISH .. nee grapje, zou kunnen toch?

You just use the future to escape the present

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2019, 21:09:26 »
Hij heeft een vriendin.
Plus hij houdt twee mensen aan het lijntje, jou en zijn vriendin.
Plus misschien wil hij gewoon alleen vrienden met jou zijn/met jou praten en heb jij verkeerde gedachten.
En je hebt hem nog nooit ontmoet begrijp ik? Hoe kun je dan zeker weten of je hem leuk vind? Mensen kunnen heel anders overkomen online...
CATFISH .. nee grapje, zou kunnen toch?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2019, 21:43:02 »
Weet hij dat jij hem leuk vindt? Ik denk dat hij je gewoon als een goede vriendin ziet.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things