Auteur Topic: JALOERSSS.  (gelezen 2193 keer)

160719

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 januari 2009, 21:38:13 »
het is nou ong 3 weekjes uit met mn ex, hij heeft het uitgemaakt, maar ik ben ook niet echt meer verliefd op hem. maaaar als ik op hyves ofzo berichtjes van hem met andere meisjes zie, flirterend ben k zoo jaloers hebben jullie dat ook? en wat doe je ermee ?

Caroline

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 januari 2009, 21:43:04 »
Ik keek ook altijd naar zijn berichtjes, maar nu niet meer. En als je er niet kijkt dan heb je er ook niet zoveel last van, en ben je wel sneller over hem heen..
In a heartbeat, i knew my destiny

Julia

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 januari 2009, 21:47:14 »
Je moet er niet na kijken... dat heb ik ook gehad.. kijk er niet meer na en dan gaat het over... je zget zelf dat je niet verliefd bent

160719

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2009, 21:54:53 »
dat ben ik ook niet echt meer, maa rik vind m nog wel leuk ofiets dat is ook logisch denk als het pas 3 weken uit is, maar mn voornemen voor 2009 word dan maar niet meer op ze hyves kijken haha, best moeitlij k want stiekem ga ik tog steeds naar zn hyves, ofja dat deed ik eerst nu niet meer (proberen)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2009, 00:51:09 »
dat ken ik hoor, en dat is normaal denk ik. ik bedoel, jullie hadden vast een mooie relatie enzo. ik denk ook nog vaak terug aan mn ex terwijl ik hem helemaal niet leuk vind. maar jij krabbeld toch ook wel is met jongens? misschien zijn het gewone vriendinnen, maak je niet druk. ^^

Anneke1905

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2009, 00:52:48 »
ik snap het, maar precies gewoon niet gaan kijken =p
Six billion people in the world. Six billion souls. And sometimes -- all you need is one.

x_roo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 januari 2009, 00:57:46 »
Ik had het ook. Maar ik dacht bij mezelf, waarom ik het eigenlijk deed. Toen ging ik allemaal leuke dingen doen met m'n vriendinnen en ging het vanzelf over. Gewoon tegen jezelf zeggen dat het nutteloos is, want je hoeft hem niet meer en afleiding zoeken.

Heel heeel heeeeeeeel soms kijk ik nog eens stiekem, en dan krijg ik ook zo'n vlaag van jaloezie. Dan heb ik echt het gevoel van hij is van mij, rot op. Maar dan denk ik tog weer onee, laatmaar. En dan ga ik weer iets anders doen
be inspered by the inspiration!

xMy__

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 02 januari 2009, 01:07:32 »

dat ben ik ook niet echt meer, maa rik vind m nog wel leuk ofiets dat is ook logisch denk als het pas 3 weken uit is, maar mn voornemen voor 2009 word dan maar niet meer op ze hyves kijken haha, best moeitlij k want stiekem ga ik tog steeds naar zn hyves, ofja dat deed ik eerst nu niet meer (proberen)

jaa ik had dat ook.. idd this beter om niet te kyken maarja het is verleidelijk he. Hij heeft toch een deel van je uitgemaakt en ik denk eigenlyk dat je altijd wel een beetje jaloersheid in je hebt van een ex. Waarmee je het heel goed kan vinden toen je met hem had en dat hij uitmaakte.
Dusja, ik zou tog proberen om er niet meer heen te kyken.. en anders hem ook jaloers maken haha en gwn afleiding zoeken..
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2009, 01:09:08 door xMy__ »
b0oeww ;$