Auteur Topic: Is hij bang om zich te binden?  (gelezen 474 keer)

Ifyouloveme

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juli 2019, 19:41:54 »
Hoi meiden!

Vorige week heb ik een ontzettend leuke dag gehad met een jongen! We gingen chillen en zwemmen bij een meertje. We spraken over vanalles en hebben ook gezoend. Ik kon echt mezelf zijn met hem. Na het zwemmen zijn we naar een uitkijk toren gegaan, best wel romantisch toch :blush:! Daarna gingen we wat eten in de snackbar vlak bij en hij keek echt de héle tijd naar mij. We zijn daarna naar zijn huis gegaan, en toen ik 's avonds terug moest heeft hij mij naar het station gebracht en heeft hij gewacht tot mijn trein kwam. Het was echt een perfecte dag!

Maar, toen wij op het station waren wilde hij een whatsApp gesprek zien tussen mij en een andere jongen, dus ik heb hem het gesprek laten lezen en hij zei toen tegen mij dat hij niet wou dat ik nog contact had met hem. Wat naar mij over komt als jaloezie/bezitterig.

Hij had die dag ook mijn nummer gevraagd. (Ik heb hem nog niet zo lang terug leren kennen tijdens het uitgaan en die avond gaf hij aan open te staan voor een relatie.) Hij zei ook dat hij het echt een gezellige dag vond enzo, twee dagen later had ik alleen nog steeds geen appje gekregen. Nu had ik hem gisteren een soort van aangesproken, ik vroeg of hij nog wel wilde afspreken en hij zei 'soms'.
Na wat heen en weer appen om iets meer duidelijkheid van hem te krijgen zei hij 'Ik moet niks van je, ik vind je aardig enzo maar voor de rest geen relatie dingen.'

Ik ben shocked.
Echt eerlijk waar, die dag was echt super gezellig en nu zegt hij dit tegen mij :saai:.
Nou wil ik niet dat irritante meisje zijn naar hem toe, maar we hebben wel zaterdag afgesproken want hij wilt nog wel chillen. Is het dan verstandig om wel met hem af te spreken?

Ik zelf zoek wel een relatie maar ik ken hem nog maar heel kort dus ik was daar nog niet zo mee bezig. Ik weet alleen dat hij nog nooit een relatie heeft gehad en toen ik hem leerde kennen hij zei dat hij wel open staat voor een relatie, maar nu zegt hij dat niet te willen.
Het leek en voelde echt alsof hij mij wel leuk vindt/vondt, maar nu weet ik niet wat ik hierbij moet denken.

We hebben wel twee keer seks gehad van de 5 x dat we elkaar hebben gezien, ik weet niet of het waar is wat ze zeggen maar als hij alleen maar uit was op sex dan zou hij niet die hele dag met alleen mij bij het meertje chillen toch :blink:?

Is het nu verstandig om hem zaterdag te laten weten dat we beter vrienden kunnen zijn, en af en toe gewoon gaan chillen. Want hij verwacht waarschijnlijk wel sex maar ik vind hem daar toch te leuk voor en ik wil mezelf niet kwellen!

Zouden jullie mij kunnen helpen? Is hij bang om zich te binden want daar lijkt het echt op!!!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juli 2019, 20:55:48 »
Gelijk afkappen. Ik was al afgehaakt op het moment dat hij gaat verbieden om met andere jongens te praten. Ziekelijk jaloers heet dat, ben er allergisch voor.
Hoi

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juli 2019, 00:42:41 »

Volgens mij heeft hij jou misleid om seks te hebben of hij is achtergekomen zodra de seksuele spanning eraf is dat jullie niet echt gemeens hebben op andere fronten?!
Eigenlijk had je beter je tijd kunnen besteden aan het elkaar leren kennen, inplaats zo snel met iem in bed te duiken als je op zoekt bent naar een relatie, zo te lezen wilt hij lekker scharrelen  :blush:

Tess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 augustus 2019, 18:29:46 »
Hee meiden x
Zouden jullie mij misschien ook kunnen helpen ?

Ik ben 18 jaar en mijn naam is Tess. Ik heb een vriend bijna 9 maanden hij is wel 2 jaar jonger dan mij toch is het altijd enorm gezellig. Alleen heb ik wel iets waarover ik toch steeds na denk namelijk we hebben nog niet gezoend of überhaupt een kusje gegeven. Ik zou het graag willen en hij ook toen ik hem daar over appte een aantal weken geleden  zei hij zelf ook dat hij dat graag wilt toch komt er steeds niks van zelfs op het goede moment of ja als ik denk dat het goede moment is gebeurt er niks Of ik probeerde hem een kusje te geven en gaat hij me random kietelen uhm hallo hahah iedergevsl kunnen jullie mij helpen of wat zou dit kunnen zijn ....ook een soort bindingsangst? Want ja ik ben er eigenlijk wel aan toe maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Kussies van Tess.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 augustus 2019, 00:05:10 »
Hee meiden x
Zouden jullie mij misschien ook kunnen helpen ?

Ik ben 18 jaar en mijn naam is Tess. Ik heb een vriend bijna 9 maanden hij is wel 2 jaar jonger dan mij toch is het altijd enorm gezellig. Alleen heb ik wel iets waarover ik toch steeds na denk namelijk we hebben nog niet gezoend of überhaupt een kusje gegeven. Ik zou het graag willen en hij ook toen ik hem daar over appte een aantal weken geleden  zei hij zelf ook dat hij dat graag wilt toch komt er steeds niks van zelfs op het goede moment of ja als ik denk dat het goede moment is gebeurt er niks Of ik probeerde hem een kusje te geven en gaat hij me random kietelen uhm hallo hahah iedergevsl kunnen jullie mij helpen of wat zou dit kunnen zijn ....ook een soort bindingsangst? Want ja ik ben er eigenlijk wel aan toe maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Kussies van Tess.

Praat erover met hem of hij niet durft en waarom dat dan zou zijn. En verder, zoenen gebeurd écht vanzelf
la vie est belle