Auteur Topic: Interesse  (gelezen 256 keer)

Z3il3r

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2020, 20:37:08 »
Heeeei,
Ik ken een jongen via een vriendin. De eerste keer dat ik hem zag gingen we uit en hebben we lang staan zoenen. Vervolgens hebben we veel geappt, maar zei hij dat hij het gezellig vond maar t hierbij wou laten. Toen heeft ie met m'n vriendin gezoend en vervolgens tegen haar gezegd dat het een foutje was. Vervolgens heb ik met die vriendin afgesproken om uit te gaan en daar was hij toevallig ook. En toen hebben we weer lang (lees meer dan een uur) gezoend. Maar we appen nu niet. Is er een kans dat ie me leuk vind? Want ik weet het allemaal niet zo goed. Ik heb het trouwens echt heel kort opgeschreven, want ja da's makkelijker voor iedereen. Alvast bedankt x

sabinevee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2020, 20:43:10 »
wat maken mannen het toch moeilijk...
ik denk dat je er in ieder geval als het al wat wordt heel veel gedoe van gaat hebben... want hij zoent makkelijk en wil zich zo te lezen niet te snel verbinden.
wat trekt je zo aan in hem?

Z3il3r

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2020, 21:03:27 »
wat maken mannen het toch moeilijk...
ik denk dat je er in ieder geval als het al wat wordt heel veel gedoe van gaat hebben... want hij zoent makkelijk en wil zich zo te lezen niet te snel verbinden.
wat trekt je zo aan in hem?
Heeft dus met nog maar drie mensen gezoend als je ons beide meetelt haha. Ik weet niet zo goed wat hem zo aantrekt. Misschien dat hij lief is^^

sabinevee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2020, 21:41:00 »
hmhm... misschien kun je hem na de vorige keer zoenen vragen of hij zich al heeft bedacht en een keer wil afspreken? hoe oud is hij? lastig...jongens... pfffffffff  :hamer:

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2020, 02:15:23 »
Uit je bericht maak ik op, dat hij je voornamelijk leuk vindt, in de zin van leuk zonder gevoelens. Anders zou hij ook niet met een vriendin met je zoenen.
Ook heeft hij al aangegeven het er verder bij te willen laten, wat er bij mij op neer komt, dat er geen gevoelens achter zitten voor hem.

Z3il3r

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 januari 2020, 14:29:13 »
hmhm... misschien kun je hem na de vorige keer zoenen vragen of hij zich al heeft bedacht en een keer wil afspreken? hoe oud is hij? lastig...jongens... pfffffffff  :hamer:
We zijn beide 19...

sabinevee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 januari 2020, 14:42:06 »
ik zou het hem inderdaad vragen wat hij wil, hij vind je blijkbaar toch leuk genoeg om zo lang mee te zoenen verschillende keren.